יצירות אחרונות
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (0 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
מאראדונה (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
האור שבסוד (6 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (12 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (6 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שירים
נסה להסביר לטליהַדֵּעוֹת חֲלוּקוֹת בֵּין בנאלי לִבְּרוּטָאלִי תגובות
גד רוטשטין
/
נהיה אנחנו ראויים למותם
/
21/09/2021 02:23
אייזיק
/
בהחלט- אנחנו בדרך כלל ראויים.
/
22/09/2021 14:20
גלי צבי-ויס
/
פערים
/
21/09/2021 05:06
אייזיק
/
נכון - אני חושב שכולם יודעים מהם גורמי הפער הבין דורי - נסיון חיים לא ניתן ללמד וחוויות מחוויות שונות מזדמנות לנו על הדרך, בין שבשליטתנו ובין שלא, חג שמח ותודה רבה גלי
/
22/09/2021 14:23
גלי צבי-ויס
/
בהחלט כך. חג שמח ומועדים לשמחה.
/
22/09/2021 16:14
שמואל כהן
/
לֵךְ בֶּאֱמֶת תַּסְבִּיר לְטָלִי
/
21/09/2021 05:26
אייזיק
/
בהחלט אעיין ביצירתך שמואל יקר , תודה על המשוב, תודה על ההבחנות ותודה על ההתיחסות, חג שמח
/
22/09/2021 14:23
אודי גלבמן
/
כשתגדל תבין. וגם תהיה �
/
21/09/2021 10:33
אייזיק
/
יש לקוות ותודה לך אודי היקר . חג שמח
/
22/09/2021 14:24
גליה אזולאי
/
כול כך מזכיר לי את השיר של פוליקר, לך תסביר להם את ההבדלים. השורה האחרונה של פוליקר " אז תגיד לו עזוב, אל תשאל" מצורף השיר
/
22/09/2021 13:24
אייזיק
/
הי גליה, התכוונת לשיר "כשתגדל". וואו , תודה על ההשוואה , אפילו לא ידעתי את המילים . חג שמח לך ושוב תודה
/
22/09/2021 14:20
גליה אזולאי
/
כן זה השיר, שיר נפלא, ואני אוהבת אותו מאוד. הוספתי מראה מקום. שנה טובה
/
22/09/2021 14:27
התחברותתגובתך נשמרה |