סיפורים

הוא לא ידע אם לקפוץ או לא

הוא לא ידע אם לקפוץ או לא/ פרק א'

 

ממרומי המגדל , הוא עמד ליד המעקה והביט מטה, לא ידע אם לקפוץ או לא.

האנשים נראו מלמעלה , כנמלים הנעים ממקום למקום, המכוניות נראו כנחיל דבורים הזורם משני כיוונים בסדר מופתי. והרחובות והבתים נראו לו כמו פינת משחקים בגן ילדים.

הוא עמד שם והפחד התחיל לחלחל בו, טיפין, טיפין, סרט חייו נע לפניו בקצב איטי, ילדותו בכפר, ילד שחום , שיער שחור מתולתל, עיני שקד גדולות , מפונק , בן בין ארבע בנות, בכל פעם שהיה משתובב והורס דברים בבית, היו צועקים על אחיותיו, תמיד קיבל כל מה שרצה, אז איך הגיע למצב הזה?, הסרט נע הלאה והוא נזכר בבגרותו, תלמיד מצטיין, המורים אהבו אותו וכל הבנות סגדו לו, איך זיווה מהכיתה המקבילה, הייתה מחכה לו אחרי הלימודים , בתירוצים שונים הייתה מלווה אותו הביתה וגונבת נשיקה צרפתית מתוקה.

הסרט ממשיך ונע, הנה הוא פוגש את היפה בבנות, את דפנה, נערה דקיקה , שיער שטני, אף סולד, עיניים ירוקות, הוא מיד נדלק עליה , מזמין אותה לצאת והיא לא נענית מיד, עוברים ימים ארוכים ומתישים בשידולים ופיתויים עד שהיא מתרצה ומשם הדרך כבר קלה, הם נישאים בהילולה גדולה ויולדים שני ילדים מקסימים.

חייו מכאן הפכו מאד שגרתיים, עבודה , בית, ילדים, מאד בנאלים ומשעממים, הוא שמן והחל מקריח , בגדיו נקיים ומגוהצים, אך מאד פשוטים ולא צעירים.

יום אחד בצאתו מעבודתו, בעודו מתניע המכונית, הוא שמע נקישה על חלון הרכב, הפנה את ראשו וראה בחורה צעירה , נאה וחטובה, מעט רזה , מסמנת לו לפתוח את חלון הרכב,

"שלום"

"שלום גם לך" הוא עונה.

"המכונית שלי לא נדלקת ואני חייבת להגיע לרמת גן לפגישה, התוכל לעזור לי ?"

" טוב, בואי נראה אם אוכל להתניע לך את הרכב"

"תודה רבה לך, אבל מהר ככל האפשר, אחרת אאחר וזה מאד חשוב לי"

הוא ירד ממכוניתו ונכנס למכוניתה, סובב את המפתח שוב ושוב בתוך הסוויצ' אך כלום לא עזר , הרכב שבק חיים.

הוא לא ידע מה לעשות, מצד אחד מאד התפתה להסיע בחורה מאד מושכת, אך מצד שני הוא גבר נשוי במשרה מאד מכובדת ואשתו מחכה לו בבית, אם ייסע כעת מתל אביב לרמת גן בשעת עומס כזו, ייקח לו שעה נוספת עד שהוא יחזור לביתו. לא היה לו הרבה זמן לחשוב, פניה המתחננים של האישה הצעירה גרמו לו להסכים.

אתי נכנסה לרכב וישבה לידו, חצאיתה הצרה התרוממה וגילתה זוג רגליים חטובות, היא סיכלה רגליה ומשכה את חצאיתה מטה , הוא הביט בה וביקש לחגור את חגורת הבטיחות, היא הסתבכה עם החגורה המלופפת והוא נרתם לעזור לה, ידו נגעה בחזה ורעד קל עבר בגופו.

הנסיעה ארכה זמן רב עקב העומס בכבישים, את הדרך הוא ניצל בכדי להכיר את אתי.

"היכן את גרה ?"

"בהרצליה"

"במה את עובדת ?"

"אני סוכנת מכירות של חברת קוסמטיקה"

הוא שאל כל שאלה אפשרית בכדי להכיר אותה, נודע לו שהיא כבת שלושים , מיד חישב , הוא כבן חמישים, נו טוב זה יכול קצת ללכת, אז מה, הכול נראה לו אפשרי ונחמד, הוא היה בעולם אחר, והיא נענתה לו ונהנתה בחברתו, הוא חש כבן עשרים המחזר אחרי בחורה, הרגיש מין התעוררות נפשית של שמחה ורצון להראות נחשק.

לקראת סוף הנסיעה הם החליפו טלפונים ואף קבעו להיפגש שוב.

 

 

המשך יבוא....

 

הסיפור בן 5 פרקים

תגובות

שמואל כהן / אני מחפש את התפוח ואת הנחש / 21/09/2021 16:31
גלי צבי-ויס / גבר נשוי במשרה מלאה / 21/09/2021 17:24