סיפורים

עקדת יצחק נוסח חדש / פרק 16

עקדת יצחק נוסח חדש / פרק 16

חלום ומציאות

השקט שרר בשדה הנטוש, רק דבורה זמזמה סביב, תרה אחרי צוף הפרחים.

השמש קפחה על ראשה של יוכי וייבשה את הדם על ידיה ורגליה וגם על פניה.

יוכי חששה לחזור הבייתה במצב הזה , כוחותיה תשו והיא שכבה בין השיחים והביטה לשמיים. היא הניחה את ידה על ביטנה וחשה תנועות קלילות כמו איוושות ים, הדמעות זלגו והתערבבו בדם שנקרש בינתיים, היא דמיינה את החלב בשדיה התופחים עם כל שבוע שעובר, ואולי כעת הוא יטפטף על ביטנה וישקה בדמיונה את האפרוח הצומח בגופה.

כן , היא ברחה מההפלה , מהרופא, בדרך של מרמה, איש לא היה יכול לאלץ אותה לוותר על פרי ביטנה, לא , היא לא וויתרה, וההורים לא היו יכולים לעשות דבר. החלום והמציאות התערבבו להם במוחה והיא נרדמה.

ארנון חייב לחשוב על דרך אחרת, דרך להוציא את יריב מהחיים של יוכי , של ביתו האהובה. ישב וחשב, וחשב ופתאום נזכר במפעיל שלו שחייב לו טובה, גבר צעיר מהעולם התחתון שבזמנו ארנון סידר ולימוד אותו איך להלבין כסף שחור. דפדף באנשי הקשר והנה מאיר מופיע לו באותיות שחורות גדולות.

"הלו, מאיר, מה שלומך ? זוכר אותי" שאל ארנון

"כן בטח איך אוכל לשכוח אותך, הצלת לי את החיים " ענה מאיר

"תוכל לגשת למשרדי בהקדם"

"בוודאי אבוא מחר"

ארנון היה צריך לתכנן את המהלך בקפידה לבל יחשוד איש במזימה.

המזכירה הכניסה לו ספל קפה ויצאה את המשרד. הוא ישב כך עד השעות הקטנות של הלילה עד שסיים והיה בטוח שהכול יתנהל כפי שתיכנן.

פתאום אורנה צלצלה והודיעה לו שיוכי לא חזרה הבייתה.

הוא נבהל ויצא את המשרד.  הוא חשב אולי יריב עשה לה משהו, אולי היא בכלל ברחה למקום מסתור בגלל הלחץ שלהם עליה לעשות הפלה, אולי ואולי וראשו התפוצץ ממחשבות. השעות עברו והוא נאלץ לפנות למשטרה אולי אפילו להתלונן על יריב בלי לדעת למה.

החיפוש החל ביום ובלילה, המשטרה חיפשה גם את יריב שנעלם. כאן ארנון פנה אל מאיר להוסיף למזימה גם חיפוש כפול. גם יוכי וגם יריב נעלמו.

ארנון חשב שאולי יריב ברח עם יוכי בכדי להתחתן בחשאי. לא היה לו מנוח, אורנה האשימה אותו בלחץ על יוכי ושניהם ישבו עצובים וחסרי מנוחה.

 

רחלי גבאי

המשך יבוא

 

 

תגובות

שמואל כהן / הסיפור הולך ומסתבך / 31/10/2021 04:45
גלי צבי-ויס / יוכי ויריב / 31/10/2021 05:58
יום טוב צבי / השקט / 31/10/2021 06:35
רחל בנגורה / איזה מצב עגום. רחלי יקרה / 31/10/2021 07:33