אתיקה

קוֹל קוֹרֵא בִּדְמִי

נחשים משה חזן (1).pdf

קוֹל קוֹרֵא בִּדְמִי מִדְּמִי יָמַי מִדָּמִי בִּגְבוּרֹת.

 

הפור נפל. ואני אחד משה חזן מול רבי טפחות ומשפט מוטה לא פחות. הנה, ולאחר 27 שנות עינוי דין ואינספור דיונים שמתי מבטחתי במאבקי ולו למעט צדק. ובפועל אבד לי בגינם שליש חיי. עשרים ושבע שנים מהיותר יפים בחיי בן אנוש.

            הרי הנה והא, חברו נגדי הבנק והמשפט משלא פסקתי לאתגר את האִינְטֶגְרִיטִי שלהם. שעל כן קראוני תובע סידרתי. ומשלא עמדה להם ישרתם. בצעד לא כשר פסק העליון עלי חורבן.

            וכבן מלך עקשן, למדתני מורשתי: "אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים".

            מְחֻיַּב הַמְּצִיאוּת להגיש תביעת נזיקין // תביעת המאה.

ובדיסקרטיות אני פונה לכל שופט ולכל עורך דין שבדימוס ואשר עתותיו בידיו והצדק נר לרגליו. לפנות אלי [email protected]

  • אעביר כל חומר שאתבקש. גם כתבתי שני ספרים בנדון.
  • נזקיי החומריים מוערכים בכ- 50.000.000 ₪. אם לא למעלה מזה. והיש מחיר לנזקי נכות הגוף והנפש?. ובכמה מפצים על התקף לב ושלושה מעקפים שבגינם?
  • בגין מאבקי לבדי בהם הנה בטלתי מעיסוקי מאז 1998. מחזור עסקי של שנה קודם עמד על סך 2.323.656 מיליון ₪. ומאז אני מתקיים מקצבת הכנסה.
  • בן 80 אני היום כְּכֹחִי אָז וּכְכֹחִי עָתָּה לַמִּלְחָמָה וְלָצֵאת וְלָבוֹא.
  • היה ואם אף אחד לא יקום, אז צדק הנביא ירמיהו: "מִי יִתְּנֵנִי בַמִּדְבָּר מְלוֹן אֹרְחִים וְאֶעֶזְבָה אֶת עַמִּי וְאֵלְכָה מֵאִתָּם כִּי כֻלָּם מְנָאֲפִים עֲצֶרֶת בֹּגְדִים."
  • ואם יקום או יקומו ותזכו בתביעתי זו שאין צודקת למעלה המינה. 50% יהיה שכרם של מי שייענו לזה האתגר וירימו את כפפת חיי שנאזקה בעזות החוצפה.
  • ובקצרה: לבד מכבוד השופטים: דליה דורנר-מהעליון, יעקב צמח-נשיא המחוז, מרים לפשיץ-השלום, מוריס בן עטר-השלום, עירן אביטל-רשם. ששפטו מעט צדק. הגם  שתמיד נראה היה לי מאולץ משהו, של כמי שקפאם שד.
  • ולאחרונה כבוד השופטת מיקה בנקי-מהשלום.  כתבה: "מדובר בניהול רשלני של הליך הכינוס. הכונס הפר את חובותיו על פי דין וגרם לתובעים נזק מתמשך".// "מעת שפוטר הכונס בחודש יוני 2018 ואף מעת החלטת רשמת ההוצל"פ מחודש ינואר 2021 –  לא עשה הבנק דבר לקידום הליכי המימוש שנפתחו על ידו ואף לא ביקש למנות בעל תפקיד שיישא באחריות לכך".// ככל שהדבר עדיין כך – יש לשקול מה המשמעות המעשית והמשפטית של מחדל זה".
  • כל שאר 30 השופטים שבחשו בקרביי במשך אותם 27 השנים שיקרו לעצמם ולעולם בסבירות החלטותיהם. דוגמאות: //אני לא אהיה הראשון שאחייב בנק לתת לך מיליונים.//  אני לא יכול לחייב בנק לענות על שאלון שביקשתי שתעביר אליו ואחר כך אפסוק. אם זה מכביד עליו.//  הערעור לעליון - תמוה בעיני אך לא אתערב.// אתה צודק, אבל אני לא יכול להתעלם מפסיקות קודמיי.//  ועוד-ועוד סבירות מקפיאת דם.
  • ומשלא חטאתי להם ואנסוני. אומר את אשר אמר מרדכי לאסתר: וַיֹּאמֶר מָרְדֳּכַי לְהָשִׁיב אֶל אֶסְתֵּר אַל תְּדַמִּי בְנַפְשֵׁךְ לְהִמָּלֵט בֵּית הַמֶּלֶךְ מִכָּל הַיְּהוּדִים. כִּי אִם הַחֲרֵשׁ תַּחֲרִישִׁי בָּעֵת הַזֹּאת רֶוַח וְהַצָּלָה יַעֲמוֹד לַיְּהוּדִים מִמָּקוֹם אַחֵר וְאַתְּ וּבֵית אָבִיךְ תֹּאבֵדוּ וּמִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעַתְּ לַמַּלְכוּת". 

 

מִי שֶׁמְּסָרֵב לְהִתְיָאֵשׁ לֹא מְבַקֵּשׁ רַחֲמִים מִבְּנֵי אָדָם אֶלָּא מֵהָאֵל. מִי שֶׁמְּחַפֵּשׂ מְקוֹמוֹ בָּעוֹלָם  אֵינוֹ צָרִיךְ לְהִתְחַבֵּר לְאוֹרוֹ שֶׁל אַף נֵבֶךְ, שֶׁכְּזָב הָאוֹר הַמְּלָאכוּתִי בְּעוֹכְרוֹ. "יוֹצֵר אוֹר וּבוֹרֵא חֹשֶׁךְ עֹשֶׂה שָׁלוֹם וּבוֹרֵא רָע אֲנִי יְהוָה עֹשֶׂה כָל אֵלֶּה". וַהֲגַם שֶׁיֵּשׁ לְרֹעַ צִדּוּק בָּעוֹלָם, זֶה רַק בִּכְדֵי לְהַכּוֹת בּוֹ בְּלֹא רַחֵם ועד חורמה.

            לְלַמֵּד לְהִשָּׁמֵר מֵחֲצִיַּת גְּבוּלוֹת מוּסָרָהּ שֶׁל יַהֲדוּת // מוּסָרָהּ שֶׁל תּוֹרָה.

וּכְשֶׁהָאֱמֶת הַפְּשׁוּטָה אֲנוּסָה לְהִשָּׁפֵט, הַדֶּרֶךְ לְצֶדֶק מִתְאָרֶכֶת.

וַאֲנִי הֶעָנִי מִמַּעַשׂ, בְּחִינַת: "לֵית לֵהּ מִגַּרְמָהּ כְּלוּם". ברם אנוס על פי הדיבור לא לשתוק  עד תאטר.

משה

16.8.2023

תגובות

גלי צבי-ויס / הדרך לצדק / 24/08/2023 06:59