יצירות אחרונות
רבי זוכמן פרק שלישי (2 תגובות)
בבר 1 /סיפורים -13/06/2026 20:42
הפקח הקירח (3 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -13/06/2026 17:52
עץ אובות ואושון הציפור (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -13/06/2026 14:22
לאהוב כל פעם מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -13/06/2026 12:16
אבל היא היתה.. (5 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -13/06/2026 12:12
כנפיי לא עייפו מעולם / לבמת הדיון של נורית (4 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -13/06/2026 10:35
חֹזֶק הַכָּנָף - לבמת הדיון של נורית🌹🌻🌹 (10 תגובות)
שמואל כהן /שירים -13/06/2026 07:17
במרץ ובשלווה (6 תגובות)
דני זכריה /שירים -13/06/2026 04:25
שירים
נַרְקִיס הַבִּצָּה🌹🌹🌹נַרְקִיס הַבִּצָּה/ש.כֹּהֵן בֵּין קְנֵי הַסּוּף, בְּמָקוֹם שֶׁבּוֹ הַמַּיִם לוֹחֲשִׁים סוֹדוֹת עַתִּיקִים, עָמַד נַרְקִיס הַבִּצָּה, לָבָן־פָּנִים וְשׁוֹתֵק. הָרוּחַ לִטְּפָה אוֹתוֹ כְּמוֹ אֵם עֲיֵפָה, וְהוּא הִבִּיט בַּשָּׁמַיִם כְּאִלּוּ חִפֵּשׂ שָׁם תְּשׁוּבָה .
הַבִּצָּה נָשְׂאָה אוֹתוֹ כְּמוֹ זִכָּרוֹן שֶׁלֹּא שׁוֹקֵעַ, צָלוּל־עֵינַיִם, אַךְ מָלֵא גַּעֲגוּעַ לְמַשֶּׁהוּ שֶׁמֵּעוֹלָם לֹא הִכִּיר. הוּא יָדַע אֶת בְּדִידוּתוֹ כְּמוֹ שֶׁמַּיִם יוֹדְעִים אֶת הֶעָנָן, נוֹגֵעַ־לֹא־נוֹגֵעַ, תָּמִיד כִּמְעַט, תָּמִיד רָחוֹק.
בַּלֵּילוֹת, כְּשֶׁהַיָּרֵחַ נָמֵס עַל פְּנֵי הַמַּיִם, הוּא שָׁמַע אֶת לִבּוֹ פּוֹעֵם בְּקֶצֶב שֶׁל שִׁיר שֶׁלֹּא נִכְתַּב. הַכּוֹכָבִים רָמְזוּ לוֹ עַל יֹפִי שֶׁאֵינוֹ יוֹדֵעַ אֶת עַצְמוֹ, וְעַל כְּאֵב שֶׁצּוֹמֵחַ רַק בַּמָּקוֹם שֶׁבּוֹ הָאוֹר פּוֹגֵשׁ אֶת הַבֹּץ.
וּבְכֹל זֹאת עָמַד, זָקוּף וְעָדִין, כְּמוֹ הַבְטָחָה קְטַנָּה שֶׁהָעוֹלָם עוֹד יָכוֹל לִהְיוֹת רַךְ. נַרְקִיס הַבִּצָּה פֶּרַח שֶׁל אֱמֶת שְׁקֵטָה, שֶׁמְּלַמֵּד שֶׁגַּם בַּבִּצָּה עֲכוּרָה, יֵשׁ מָקוֹם לִנְשָׁמָה לְבָנָה. 19.5.26
תגובות
דני זכריה
/
וּבְכֹל זֹאת עָמַד, זָקוּף וְעָדִין
/
19/05/2026 11:40
שמואל כהן
/
תודה דני היקר🌹🌹🌹
/
19/05/2026 11:55
אביה
/
שמוליק יקר - לא סתם נבחר הנרקיס להיות מלך הבצה השיר מתאר את דמותו של "נרקיס הביצה" כסמל לטוהר, עדינות וחוסן בתוך סביבה קשה ומורכבת.
/
19/05/2026 12:14
שמואל כהן
/
תודה אביה יקרה🌹🌻🌹
/
19/05/2026 15:06
גלי צבי-ויס
/
בקצב שיר שלא נכתב
/
19/05/2026 14:23
שמואל כהן
/
תודה גלי יקרה 🌹🌻🌹
/
19/05/2026 15:07
גלי צבי-ויס
/
מאוד אהבתי את הרעיון ואת השיר. תודה שמוליק יקר והמשך יום נפלא. ❤
/
19/05/2026 15:15
רבקה ירון
/
***
/
19/05/2026 14:35
שמואל כהן
/
תודה רבקה יקרה🌹🌻🌹
/
19/05/2026 15:08
ZR
/
הצד הלא ידוע והמלא בהרהורים מתגלה בנרקיס מלך הביצה. יופיו של הנרקיס כאן אינו העניין אלא תרומתו לסביבת חייו. יפה
/
19/05/2026 19:30
שמואל כהן
/
תודה צביה היקר🌹🌻🌹
/
19/05/2026 20:26
אריק חבי"ף
/
הנרקיס הוא אחד הסמלים הכי עמוקים בתרבות המערבית.
/
19/05/2026 19:52
שמואל כהן
/
תודה אריק היקר🌹🌻🌹
/
19/05/2026 20:28
**לנה**
/
'גם בביצה עכורה, יש מקום לנשמה לבנה.' לפעמים זה קורה גם בחיים שלנו.
/
19/05/2026 20:07
שמואל כהן
/
תודה לנה יקרה 🌹🌻🌹
/
19/05/2026 20:29
**לנה**
/
שמחתי לקרוא ממש יפה❣
/
20/05/2026 12:57
משה טרופה
/
שמוליק יפה מאד שירך!!!
/
20/05/2026 07:53
שמואל כהן
/
תודה משה היקר🌹🌹🌹
/
20/05/2026 08:37
התחברותתגובתך נשמרה |