יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
חצי לב?עוד יום עוברת יושבת וכותבת מחברת עוד מילים את השיר רוצה לגמור וחסר הרבה מילים שיר זה דבר שצריך את מילותיו להביע מהלב אבל קשה לכתוב מהלב כי הלב אצלי כואב בגלל גבר שהיום בתוך הקבר עלה אל השמיים היינו פעם שניים אבל נשארתי רק אחת אבל הוא לקח לי חצי לב וחצי נשמה שאותם הוא שומר לו למעלה אבל פה גמורה ובכאב אני נקרעת מה חטאתי אלוקי שכך אני בורחת מין המציאות מהחיים כי בלעדיו אני חייה בתוך איסורים למה לאהוב כל כך קשה ולמה שהכל כבר נראה טוב הדבר הכי נורא קורה למה אני לא יכולה לחיות בשקט ובנחת מאז שהוא הלך הכל הפך לפחד דימעותי זולגות ואין מי שינגב אותם שעון החול ממשיך לתקתק ואף אחד לא יכול להחזיר לי את חצי הנשמה וחצי הלב אז הכאב והעצב השטלתו לי על החיים חיה מיום ליום את החיים אבל בלעדיו זה כמו שאני חיה אם מלאך המוות שבה לקחת גם אותי אבל הוא רוצה שאני יחייה ויסבול יראה את הכאב מול עיניי ויעבור את הרגעים הכי נוראים בחיי המילה לב יצאה לי כבר מהלקסיקון של המילים כבר שכחתי שאוהבים איך מרגישים אני מכירה רק את הרגש שכואבים ומרגישים בודדים כך הם החיים כך זה הכאב ככה זה שנשבר לי הלב לפעמיים אני חושבת לגמור אם החיים אך התקווה היחידה שנשארה לי זה אלוהים שקובע לי את הגורל שרושם בספרים מתי יגיע יומי מתי יחרט בגורלי לעזוב את עולמי אך אני מרגישה שהסוף קרב אני רוצה אותו כל כך אך המחשבה על זה מדכאת ועוד יותר את חצי ליבי פוצעת מה שיהיה יהיה כך כתוב בספרים מחכה ליום מותי אנא אלוהים.. עוד יום עוברת יושבת וכותבת מחברת עוד מילים את השיר רוצה לגמור וחסר הרבה מילים שיר זה דבר שצריך את מילותיו להביע מהלב אבל קשה לכתוב מהלב כי הלב אצלי כואב..... מאיה המלכה--->מוקדש לידיד מהנשמה כמו אח---->אוהבים אותך ותמיד איתך לעד.... הזכויות שמורות[email protected] תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |