יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
ולפעמים הסיפור נגמריש סיפורים על ארנבות באגדות, ויש סיפורים על קסמים. אבל זה סיפור על משפחה שהייתה מאושרת, וקרה אסון נורא, משהו שלא בשגרה, זה היה כואב ועדיין, אבל מתגברים. במקום לפטפט אולי אתחיל בסיפור ודי! הסיפור שלי על שלוש ילדות, אבא, אימא ובית מקסים. בוקר אחד הלך אבא פרי לצבא, שם הוא עבד. כשחזר מהצבא, אמר לאימא אורלי שיש לו כאב ראש. אימא אורלי אמרה "אולי תלך לרופא". אבא סרב."זה יעבור". אמר והלך לישון. למחרת אמר לאימא אורלי שהוא עייף ויישאר במיטה. אימא אמרה "די אתה צריך ללכת לרופא". כעסה אימא "למה אתה עושה הכול הפוך"? הלך אבא לרופא. הרופא אמר "מהר לבית חולים"! בבית החולים אמרו לאבא "מצטערים, יש לך סרטן בריאות". אבא היה עצוב מאד, כשהגיע לבית סיפר לאימא. אימא נבהלה מאד ואמרה חייבים לספר לבנות! אבא ואמא אמרו לבנות להיכנס לחדר, הם סיפרו לבנות אודליה, יערה והיא לי, אודליה בכתה חזק מאד ואמרה לאבא. "אני לא רוצה שאתה תמות". אחרי שלושה חודשים זה באמת קרה, אבא הלך לעולמו ואנחנו נשארנו פה. וזה היה הסיפור שלי שהוא כואב לי מאד, ואני מנסה להתגבר. כתבתי זאת לקראת האזכרה של אבא שלי.
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |