פוסטים

משחק החיים.

משחק החיים.

כל אדם עובר דרך מסוימת בחיים, דרך הדומה למשחק בעל שלבים רבים. אתה מגיע לשלב מסוים, לפעמים אתה עובר אותו ולפעמים לא. לפעמים ניתנת עוד הזדמנות ולפעמים לא. לפעמים אתה בטוח כי למדת מהטעויות של השלה הקודם ולפעמים אתה טועה בכך.

לא חשוב כמה תעבור, כמה תצליח, תמיד תרצה לשור עוד שיא, לנצח את התחרות של עצמך איתך ועם העולם.

והאמת? משחק שייך לקטגוריה של שיתוף פעולה.

בחיים יכולות ליפול עליך צרות רבות, כל דבר הכי כואב שניתן לתאר, אך כל עוד יש לצידך את האדם שתמיד נמצא שם בשבילך, תומך ומבין בכנות מלאה וללא אינטרסים, אחד שבחיבוק שלו אתה מרגיש את ההבנה ולא רק במילים, בשקרים. כשיש אחד כזה שאפשר לסמוך עליו, ניתן לעבור את הקשיים הגדולים ביותר. ואם מאבדים את האחד הזה, מרגישים לבד, מרגישים אבודים, שום דבר כבר לא שווה וקשה לעמוד על הרגליים. זה הזמן שבו התלונות הן כל כך קטנוניות שבעצם יש מאחוריהן כל כך הרבה משמעות שאחרים לא רואים, הן כל כך שטותיות עד שאתה מפסיק להבין את עצמך ואת הכאב שלך, כל כך קטנות, כל כך גדולות, רק בגלל שאין לצדך אף אחד שיתמוך, שישאיר אותך על הרגליים, שיעזור לך לעבור עוד שלב.

החיים ייתנו לנו לחוות הכל כדי ללמוד להעריך את העולם. אנחנו חווים את הרע ואת הטוב, נלמד מהחוויות, ואם לא נשתף אף אחד במשחק שלנו לא נעריך את הניצחון מספיק ולא בטוח בכלל שנצליח לנצח. כי בסופו של דבר, אפשר לצאת מן המשחק מנוצחים ואפשר להיפסל, אפשר לסבול מהדרך כדי להגיע לניצחון ואפשר ליהנות ממנה כמה שאפשר, והכל עם תקווה שהסוף יהיה טוב.

תגובות