סיפורים

חבר ותיק, עכשיו הוא רק מכר.

 

פעם, אם היו שואלים אותי מה זה לחיות בלי לשים על אחרים, הייתי מספר על חבר שלי.

אחד, שבא אלי פעם ואמר "בר, מצאתי מקום חדש למצוא נשים, חבל על הזמן", ואני, כמו כל רווק צעיר אחר, באתי אחריו. הלכתי איתו עד שהגענו לחנות משרדים קטנה עליה היה כתוב "מלי שידוכים", עד כדי כך היה הבנאדם מטורף שהמקום החדש למצוא בו נשים היה מכון לשידוכים.

הסתכלתי עליו במבט שכבר נעצתי בו כמה פעמים לפני, והוא אמר לי " מה? אף פעם לא שמעת על השקעה לתווך ארוך?" ופשוט נכנס. המום, אני נכנסתי אחריו.

הוא בא, החבר הזה, וניגש ישר לאיה שעמדה מאחורי דלפק, ולפניה דפים ורודים עם שאלות שלא העזתי לקרוא מהן, מעולם לא הייתי טוב בלענות על שאלות כאלה על עצמי. והחבר הזה, בלי בושה, אמר לה "שלום, אני רוצה שתמצאי לי מישהי עם פנים של מלאך וגוף של זונה רוסיה". מיד הורגשו המבטים המזועזעים ומסוקרנים שעלו מאלה שישבו על כורסאות נוחות ליד הקיר ומילאו את אותם טפסים ורודים.

"א-אדוני, יש פה טופס. ת-תמלא אותו בבקשה", האישה אמרה, בגמגום קל והתפעלות גדולה.

הוא ניגש, לקח את הטופס בזריזות , מילא אותו ותוך דקה קלה חזר ונתן לה.

הצצתי בטופס, לאחר שראיתי את מבטה ההמום של האישה. ממה שראיתי היה כתוב שם השם שלו, כל השאלות על התכונות שלו היו מכוסות באיקס גדול ולא ישר במיוחד שצויר ע"י העט הכחול שהחזיר למקומו כרגע, ובתכונות בת הזוג אותה מחפש היה כתוב רק "פנים של מלאך, גוף של זונה רוסיה".

לא העזתי למלא את הטופס, לא כשנכנסנו ובטח שלא אחרי שהוא מילא.

יצאנו משם. לא האמנתי איך לא אכפת לו מהמבטים שאנשים שלחו אליו, איך הוא לא שם על אף אחד.

לא דיברתי.

אחרי שבוע הוא קיבל טלפון, מישהי שראתה את המודעה שלו וחשבה 'הוא נשמע לי מעניין', והרימה טלפון.

הם נפגשו, התברר שבכלל היא הייתה שם בזמן הזה, מילאה טופס ורוד בכורסא נוחה, היא אמרה לו שהיא שמעה אותו ומיד התאהבה. הוא טוען שהוא מבין בנשים והיא לא התאהבה בו, זה פשוט חרמן אותה.

אבל בכל מקרה הוא קיבל את מה שהוא רצה, אפילו שהוא שיחק איתה ולא אמר לה, המבט שלו סיפר לה שיש לה פנים של מלאך וגוף של זונה רוסיה. כמו שהוא חיפש, כנראה איך שהיא רצתה שאנשים ייראו אותה.

ועכשיו הם התחתנו.

זה שלא שם על אף אחד וזאת עם הפנים של מלאך וגוף של.. אני חושב שזה מובן כבר. הם התחתנו, ולפי מה ששמעתי היא כבר בהריון.

אני כבר לא כ"כ בקשר איתו, שלום שלום אולי. קשה לשמור על קשר עם מישהו שלא שם על אף אחד אחר.

תגובות