סיפורים

שלט רחוק א \שלט רחוק

שלט רחוק

   "אתה יכול לתת לי את השלט! נמאס לראות כל הזמן כדורגל מ...[משעמם]! עוד מעט מתחיל סרט פעולה, שאני חייבת לראות. דוקא לא סרט-בנות. משהו עם קומנדו או ריגול, בטח יעניין גם אותך. בטוח יותר מעניין מהכדורגל המ...[משעמם] הזה שלא קורה בו שום דבר. עשרים ושניים ד...[דפוקים] רצים אחרי כדור אחד. מאט דיימון הוא גם חתיך, גם אינטיליגנטי וגם יש לו הרבה כדורים בקנה!". 

   "או.קיי. אבל באחת עשרה מתחיל הגביע העולמי! לא מעניין אותי שיתהפך העולם!!! השלט עובר אלי את שומעת?!!!" אמרתי-נבחתי ,והשלכתי את השלט לעבר ליהי, באי-רצון מופגן, כמשליך עצם דשנה.

   רואה אותה לוכדת אותו בשביעות רצון ומלקקת את שפתיה החושניות בהנאה, תלתליה זורמים בנהרות שוקולד של בקבוקים נהדרים, כמסגרת לפניה היפים, עיניה הכהות ומצחה הזורח, ממשיכים דרך כתפיה המעוגלות, לעבר חמוקיה המחוצפים.
 
   "יש לך מזל שאני סבלנית, בחורה נורמלית לא היתה מסתפקת בגבר, שלא עושה כלום חוץ מלראות כדורגל כל הזמן!", הוסיפה בטון מתגרה.
 
   הבלגתי הפעם, נזהר לא ליפול בפח, הרי אפילו סופרמן לא יכול לספק בחורה נורמלית. ליהי יודעת, שאני הכי קרוב לסופרמן שהיא תמצא, לפחות ברמת-גן... חוץ מזה, עוד לא התחתנו וכבר היא משתלטת לי על השלט! תראו לי גבר נורמלי שהיה משלים עם זה.
 
 
 

טלפון

 
 

...[עקבות הצנזורה הראשית :-)]

© כל הזכויות שמורות

תגובות