הודעות והגיגים

רשת9, בלוג רוחני מס"1/ מחשבות

שלום לכולם,

עד שתיווצר התעניינות בפרוייקט שלי החלטתי לנצל את המומנטום ולבנות כאן מיני בלוג, זה יעזור לי להתמקד עם מעט הזמן הפנוי שיש לי וגם ייצור דו"ח התקדמות באתר הנוכחי.

 

אגב, אשמח לשמוע גם דעות על הרעיון ... האם אין לבלוג הזה מקום פה?

 
פרק 1- מחשבות.
 
היום בחרתי לעסוק בנושא שהולך ומטריד אותי לאחרונה,
יש לי הרגשה שאני חושב יותר מדי, זה מתחיל אצלי בראש אבל מהר מאוד זה מגיע גם לשאר האיברים בגוף, אף פעם לא הבנתי למה זה כל כך אובססיבי.
 
בסך הכל אני לא אחד שמנסה להיפטר מהמחשבות שלו, להיפך... אני אחד שתמיד עודד את החשיבה, אבסטרקטית או סוריאליסטית ככל שתהיה.
 
אבל המחשבות בשלהן וזה מעיק, לי אין שליטה על הצורה שהמחשבות יוצרות להן את העולם שלי, אני רק משתתף בתהלוכה הראוותנית הזו.
 
יש לי גם דיעה בנושא, כן!
 
אני מאמין שלא צריך לכעוס על המחשבות, הרי הן בסך הכל תופעה, והתוכן שלהן משתנה מרגע לרגע אבל זה שלא אני הוא היוצר של המחשבות האלו מונע ממני את היכולת להרוס אותן.
 
אז אני אומר לא להרג המחשבה, כי לא אני נתתי להם לידה.
ואותו דבר גם בכל הנוגע לדיכוי שלה, זו לא אחריותי לעודד את השכל ליצור עוד דימויים וזה גם לא אחריותי לגרש את האשליות ממוחי, שוב, אני רק משתתף, רק חווה את הסיפורים, בדיוק כמו שכשאני הולך לישון אז אני רק חווה חלומות.
 
אז מה היא ההתפכחות אם כך? אם אין תקווה בשיפור המצב הזה?
פה אני חושב שאני כן יכול להכניס משהו חדש, אפילו שעברו כאן דורות של הוגי דעות ואנשי מחשבה, חומר ורוח...
אני חושב שצריך להבין שאין תקווה! להפסיק לנסות להשתפר או להשיג מצב חדש. אם באמת אני יוכל להבין שאני תמיד יישאר במצב הזה, שאני תמיד יהיה מבולבל ושלעולם לא יהיה לי מצב חופשי, רק אז המצב שלי יוכל להשתפר.
 
וזה בעצם כל מה שאני אומר, החברה אילפה אותנו להשיג עוד ועוד חומר, היצרים שלנו תובעים זאת מאיתנו, אך אם תקשיבו למה שהרגש שלכם מוסר לכם, אולי תוכלו לקלוט קול חלוש וגוסס שמדבר בשפה שונה.
 
אין דבר שניתן להשיג או ללמוד, למעשה גם אין צורך בדבר כזה, כל התכנים האלה הינם מאולתרים, אני מעסיק את עצמי בהמצאה הזו, זה בידור, הסחת דעת.
 
המצב שלי לא הולך להשתפר, וזה כל היופי, אם רק אוכל באמת לקבל זאת, אבל חשוב להגיד: אני לא הולך להסכים עם זה אף פעם, זה רק פייר להגיד גם את זה.
 
המשך יבוא, אם תרצו....

תגובות