יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
קוואסן בייבי קאוואסאן בייבי – סיפור מאת שלום ימין חתיכת האננס שהיתה בפי בשעה כזאת חמה של היום , עזרה לי להרגע ולחשוב על מה שקרה שם. האמת לא רציתי שיקרה מה שקרה. האיש היה פשוט מאד חוצפן והרתיח אותי , למרות החום ששרר באותו יום ברחוב ההומה תיירים. עומדת נערה צעירה ומוכרת חולצות עם קישוטים אתניים פשוטים , מסוג החולצות שנמכרות בדולר ליחידה. מאלה שמיוצרות בצפון באלפים ליום . חולצות כאלה יש לכל התיירים שחוזרים משם הביתה . והאמת מה זה דולר וחצי ? ממש מגוחך . אבל האיש הקמצן המכוער בנשמתו התעקש שהחולצה שווה חצי דולר . הנערה היתה עייפה מהחום והצליחה בקושי ללחוש : "נו סר איי קנוט סל יו אין דיס פרייס.. איי לוז..." באנגלית עילגת . אבל החלאה החזיק את החולצה , וחייך ואז הציע לנערה לבוא איתו לחדר ואז הוא ייתן לה את הדולר וחצי שביקשה. אני עמדתי ליד הדוכן הקטן ואכלתי את האננס החתוך והקר . עד פה ! חשבתי לעצמי . הסתכלתי על פניו של האיש והוא חייך לי , חסרה לו שן מצד ימין . ואז פלט :" כולם זונות פה בחייך ! תראה איך אני לוקח אותה אלי בדולר וחצי עם החולצה ...חחח " " נראה אותך .." עניתי לו ........והפתעתי את עצמי. בדרך כלל אינני מתערב בעניני התיירים ביחסיהם עם הנערות המקומיות , אבל הפעם , הפעם כנראה שזה היה יום טוב לריב . "אתה אומר לי את זה כאיום או כאתגר ? " שאל האיש . " כאיום ! " עניתי והתקרבתי אליו האיש מופתע וזז לאחור . ומיד הושיט ידו כדי להכות אותי . אני זזתי הצידה והמכה פגעה באוויר . ומהרגע הזה ואילך לא היה ברור מה יקרה כאן ............. זה לא היה פשוט להחליט לנסוע לתאילנד בפעם הראשונה . קודם בכלל לא ידעתי מה כל המטיילים המוזרים האלה מחפשים שם בארץ הרחוקה הזאת........ תאילנד. ובכלל איזה מין שם הוא זה ? תמיד שמעתי שיש שם מחלות שונות ומשונות , ואנשים מלוכלכים ומסריחים....ככה סיפרו לי. עד ! עד שחבר שלי החליט לטוס לשם. לזמן הזה אני קורה :" נקודת מפנה " . זאת אכן היתה נקודת מפנה בחיי , שעד אז לא היו מאד מיוחדים ( כפי שרובנו רוצים שיהיו ) בית ספר , צבא ....עבודה (לא משהו ) ורוב הזמן אחרי ולפני העבודה היה הרבה חלל ריק של של כלום באופן מיוחד. יציאות די דלוחות לדיסקוטקים לא משהו , חוסר עניין הולך וגובר ברוב הדברים שמסביב , בקיצור כלום. טוב , לא ממש כלום אבל שיגרה די מעיקה. כשהחבר הזה החליט שהוא נוסע למזרח הרחוק , והוא בכלל לא היה ביחידה קרבית או משהו כזה , כמו שרוב "בחורינו הטובים " היו חיילים ביחידות קרביות נוסעים לטיול של אחרי צבא . הוא היה חייל רגיל.....טוב מה זה משנה ? הוא נסע למזרח וזהו . מרגע זה החלה הקנאה לקנן בתוך גופי . יום אחד הגיעה גלוייה עם נופים עמוסי חופים ועצי קוקוס . הפכתי את הגלוייה והתחלתי לקרוא . כאשר ראיתי את המילים , משהו התפוצץ לי בתוך הראש . ידעתי שהאיש נהנה עד כדי אורגזמה מוחית . החופש , החיים הטובים , האוכל הבנות החופשיות......בקיצור כל זה גרם לי לכאבי בטן .לא יכולתי להמשיך להתכחש יותר למה שעבר לי בראש , החלטתי לקנות כרטיס טיסה לתאילנד ויהיה מה שיהיה .
המשך יבוא..... תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |