יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
הודעות והגיגים
מי שנדם אלגיהדברי פרידה ישרים מלב כואב חברי, יוצרים יקרים וחד צבעוניים מובהקים! רק עשר דקות תהיו נחמדים ושל נעליך מעל רגליך כי יש דברים בגו. יפה אחת לא עלינו החליטה לגמור ברוך דן דיין אמת עליה השלום כמו הרצל היתה חולת ירח והלב כותב הכל לטובה ברוך השם. החיים נמשכים ועדיין מחלקים מחמאות אושר ל. מסוג טנטרי מעורב מקראי ירושלמי בנצנצי שמש סגול ורדי בתוספת צמח השרון מסוג איריס ר. על בסיס דם יזע ודמעות לכבוד החג שמאח, אויש שמח! איזה חג? אל תחפשו הגיון, סבלנות והתמדה יביאו הכל. רציתי לשאול מה מידת האומץ הדרוש לקרוא תגר או לפרוש לאה ואולי להפך שיצא גם אוקסימורון? ורציתי לשאול איך עדיף לכתוב עם פסוקי קודש מדבר והתגלות או זימה ורחוב? מה חזק יותר קללה מברכת באמצע או ברכה מקוללת בסוף? ומה כדאי יותר להעיר את המתים או לקבור את החיים? וזה עוד לפני שבאה מאהבה הולכת לתאבון נשארת רעבה ומקיאה את הכל. שמרו על הצבע ושתהיה לכם שבת שלום ואמן כן יהי רצון טוב כבר אמרתי אז שירך יפה והגיעה עת לבחור ישר או שבור רק לא עקום תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |