שירים

"ישקני מנשיקות פיהו"

מוקדש לך, אהובי צורי גואלי,, באהבה אינסופית, מלך מלכי המלכים........ שגם מים רבים לא יכולים לה!!! יסור יסרני י-ה ולמוות לא נתנני!!!
הנה אני שוברת שתיקה "הנה לא אכלא שפתיי"........... ה` הוא ה-אלוקים!!!!......................................................!
פקחו עיניים סביב וראו מי ברא אלה?!...........ראש השנה מגיע, איזו הזדמנות אדירה להתקרב לקב"ה! לדבר עם מי שאמר והיה העולם!!! להתעלות רוחנית וגשמית!!! לבקש סליחה, רחמים וכפרה, לבקש שיגאל את העולם, שיקרב אותנו אליו,, את ילדיו,,, ילדי האלוקים אנחנו! אנחנו קולטים מה זה אומר, כמה התרחקנו,, לפני רק מס` שנים לא היתה מציאות כזאת של מסכים, תעתועים, הבזקים של צבעים זוהרים ושיקריים שתכליתם אינה תכלית,, מי שהיה מתרחק וחוטא היה מתבייש, היה יחיד ששוגג ואינו מעז פנים לחשוב שכל השאר טועים!! היום נחלת הכלל היא לחטוא ואף אחד אינו מרגיש כלל שהוא מחטיא את המטרה, את חייו, את אותו זמן שאול שניתן לנו פה על מנת להוכיח לבורא עולם, כן כן בורא העולם מלך מלכי מלכים הקב"ה!!! בתוך תוכנו הלב, הנשמה כולנו מרגישים אותו, את קולו הנעים שמתחנן שנשוב אליו, שנחפש אותו,, לדעת מה רוצה מאיתנו למה את, אתה ואני פה? פשוט לדבר אליו, הוא מחכה לך לי לכולנו שנודה שנגיד עד כמה שאנחנו קטנים ונמאס לנו מכל החומר שמסביבנו.. שנמאס לרדוף אחרי תאוות,, תאוות שכבר לא מספקות! שלא ממלאות ורק מטריפות את הדעת.. שמכניסות אותנו לסיחרור ומרוץ בלתי פוסק.. כבר לא מעריכים שום דבר כי הכל בר השגה ובהישג יד כמה מתי ואיך שנרצה,, רק שלנשמה כבר נמאס וגם אם תביאו לה את כל הנאות העולם הזה על מגש זהב, היא כבר תוך כדי הושטת היד תחשוק ותתאווה למשהו אחר,,, מה הזה המשהו הזה?? מישהו לתת לי הסבר לזה?? אין אדם שאינו יודע על מה אני מדברת.. אוקיי אני אגלה פה קבל עם ועדה,, יותר נכון אחדש כי החלק הרוחני שבנו כבר ידע זאת מקדם...בשלוש מילים "קירבת אלוקים חיים"...זהההההו!!! ולא פחות מזהההה ,,, וכן אפשרי להשיג את זה ובשביל זה אנחנו כאן.... רק צריך להוכיח לו שלמרות שאנחנו רחוקים ממנו אנחנו אוהבים אותו, מחכים לו שיקרב אותנו יפקח לנו את העיניים והלב להתקרב אליו...פשוט לדבר איתו,, הוא איתנו כל הזמן מחכה שנתגבר על עצמנו על הארציות שלנו שאופפת אותנו.. קצת ..טיפ טיפונת ונעשה לו קצצצת נחת רוח..אתה יודע מה זה לעשות לו קצת אפילו קצת נחת רוח?! להאלוקים בכבודו ובעצמו..! זה לא פשוט בכלללל,, אבל מסתבר שאנחנו מטר ספונציק שכאלה שבקושי רואים אותנו מהגג של עזריאלי... יכולים להשפיע כך עליו - על הקב"ה- והוא עוד מצפה בכיליון עיניים לזה,, לך ,, שתדבר תגיד תבקש תמליך אותו באיזה התחזקות כלשהי שתבדיל אותך מהגויים,, מה קרה?? אתה יהודי! בן אדם! שתבדיל אותך מאלה שמתשחווים לפרה או מאמינים לסיפור של איזה יהודי שנפל לבור עמוק של שכחה ובלבול מפחיד ויצא עם סיפור של עיבור אישה מ"רוח הקוטג`" וכמובן מדובר באמאשלו... אייייי ייי מ`נסגרררר?! ורוב, רוב!!! בני האדם בעולם הזה הם כאלה שמאמינים לסיפורים האלה וחיים חיים שלמים כך ואף מקדישים את חייהם לאותם אמונות אליליות,, ומה זה אומר שהם הולכים בדרך הנכונה... :):):):) עיזבו אתכם משטויות, אני לא מתכוונת להעליב אף אחד.. אבל הם לא קורצו מהחומר שלנו .. עובדה סטטיסטית מוכחת,, אין פה בסיס בכלל להשוואה.. המוח היהודי אינו דומה לשום דבר אחר בבריאה... וזה פשוט כי שם נמצאת הנשמה האלוקית שלך.. "חלק אלוקי ממעל",,, קולטים אחים שלי...:)
אחותי, נשמה יקרה את! הקב"ה נתן לנו יופי כדי שנשמור אותו, לאחד יחיד ומיוחד שיקדש אותך בצורה שאת ראויה כבת מלללך! ומובטח לך שככל שתהיי צנועה יותר לעיניי אחרים בעלך יעריץ אותך יותר... כל אותם גברים ש"שוטפים ת`עיניים שלהם על חשבונך ישלמו על זה ויתנקו ויתלבנו ויעברו רתיחה רצינית עבור זה ,,,אין מה לעשות,,, הגוף הגברי נשאר "פרימיטיבי" ולא השתנה עם בוא המילניום והוא עדיין עובד באופן שכל ראיה לא נכונה גוררת ישר תגובה מחשבתית ופיזיולוגית.. ותקלטי אבל שזאת למרות שהלבוש שלנו התכווץ לו כאילו אייייין מחחחחחר,, נשמה יקרה, הייתי שם,,, אנחנו לא בריטני ספירס(תודה לך אבא שבשמיים על זה) בהופעה חיה... גם כן זאת מטורפת על כל הראש... אגב היא לא שווה ת`עפר שאת דורכת עליו,, בדוק! למה העפר של א"י פשוט קדוש! שלא לדבר על הפנימיות שלך שהיא כמו יהלום ביחס לפחם ששוכן אצל גוייה כמו הבריטיטניק..
קיצר` אחותי, יקירתי לא שווה להיות בריטני כשמנגד על הכף תלוי עונשם של של כל אחד ואחד מאחינו היקרים שעדיין לא מודעים לעניין או גם אם הם רוצים זה בלתי אפשרי עבורם לשמורם על עינייהם, עם היופי הנשי שלך שמספיק שאינו מכוסה,,, קל וחומר מובלט... אגב יקירה שתדעי אשה מתחייבת על כל אחד ואחד שיורד בגללה לשאול, זאת אומרת על כל אחד ואחד, ה` ישמור, שאת מחטיאה אפילו במחשבה את נענשת,,, תכפלי את כל המבטים שאת "קונה" לך ביום.... אמרתי מספיק,,, אני בעצמי הייתי שם ופשעתי באלה הדברים(אבא, סלח לי על זאת ויהי רצון שכתיבתי זו תכנס ללבות בנותיך, אחיותיי ויניבו פרי או אפילו הרהור חרטה- ותחשב זו לכפרתי),,
אוהבת אתכם אחיותיי וגם אתכם אחיי,, מקווה שהקדוש ברוך הוא יעזור לכולנו להתקרב אליו.. לנצח הוא אבינו,, איתנו,, גם לאחר שנעזוב את העולם הזה כמו שאנו מכירים בחושיינו..הגאולה של העולם קרובה, כולם מרגישים ויודעים,,, עכשיו כשהכי קשה להתקרב וללכת בדרך אבותינו,, כן אותם ענקי רוח מהתנ"ך שאנחנו מזכירים את עלילותיהם בחגים,, לפחות אני מקווה:) ... עכשיו רגע לפני שהאמת יוצאת לאור והקב"ה מתגלה בעולם,,, עכשיו זה הזמן להתנקות מיצריות לעשות תפנית בשיא שפע החומרניות.. וההסתר.. ולקדש את שמו בעולם,, בבריאה ולהוכיח לו שאנחנו איתו,, אנחנו עם מלכו של עולם,, שואגים אחריו כמו אריות,,, למרות כל הקשייייים,, ההרגלים הישנים,,,,..............................................
"עורי צפון ובואי תימן.." -אומר הקב"ה. זאת מלחמת לבנון מלפני שנה בצפון ובמקביל הקאסמים בדרום-תימן... "הפיחי גני..." העירי בניי ובנותיי מתרדמתם,,,(שינה עמוקה של חומר ושכחה מה תפקידנו בעולם- "והייתם לי ממלכת כוהנים וגוי קדוש.."-אור לגויים, אנחנו צריכים להורות להם את הדרך ולא הם לנו, עם כל הטררררם שלהם יאמרו לנו מה לעשות.. ואחיות שלי, בטח ובטח שלא בענייני אופנה,,, טוב,,, כי הם חוזרים על עצמם כל עשור בערך,, דייי זה פשוט פאסה!).. "יזלו בשמיו יבוא דודי לגנו ויאכל פרי מגדיו.." ואז יבוא (אוטוטו....) אבינו מלכנו ויגאלנו....במהרה במהרה בימינו א.כ.י.ר(:

אה כן אני גם רוצה להודות,,
לחצי השני שלי שדירבן אותי להתחזק ולהתנוסס:) בחודשיים האחרונים ולא להתפשר בחודש חשוב זה, שבו מעלת התפילה- השיחה, עם בורא עולם כ"כ חשובה ואחראית בעצם על כל השפע, הטוב (ובעזת ה` רק טוב) שנקבל במהלך השנה...
יום יבוא בעזרת ה` ואגלה לך בעזרת ה` שאתה הוא זה,, שסייעת לי ואפילו ללא ידיעתך בזאת..

תגובות