יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
אולי בעתיד נהיה שניים ולא כל אחד לחודוהנה אני. נעמדת מולך. לובשת שחורים. מבט פנים חיוור, לא מזמין, פס שחור מרוח בעיניי שנשאר עוד מלפני יומיים. ואני. בעיקר אני. היית כל כך עדין. ידעת להבחין שעכשיו יש צורך בלשקול מילים, לדעת לשזור אותן במקומות הנכונים. הטון והמנגינה של המילים פתאום מצטלצלים לי אחרת כשאתה לא צוחק כמו כבדרך כלל. אתה יודע שאף פעם זה לא היה הצד החזק שלך, להיות רציני. לדעת מה להגיד. מתי להגיב ובלי להשחיל איזה בדיחה שממש לא תצחיק אותי באותו הרגע. היינו שניים וגם כשהיינו שניים ידעתי שכל אחד לחוד. מי היה מאמין שאחרי שנה תחליט על דעת עצמך לחזור לחיי. ומי היה מעלה על דעתו שאסכים לקבל אותך חזרה. כשסיפרתי לו שחזרת ואנחנו ביחד הוא מיד חרק שיניים. גער בי ומלמל משהו כמו: ''אבל הוא abusive '' ואני ידעתי שאתה לא, כי עכשיו אתה אחר. אני יודעת שהכל מחמת הדאגה שלו כלפיי ובסך הכל זה התפקיד שלו אולי ובגלל זה הוא לא מרוצה שחזרת לחלוק איתי את המרוץ אחרי הזמן שנקרא חיים. כשחזרתי מלונדון הכל התחיל. ידעתי כבר אז כשנפגשנו שיש פה משהו אחר. חלפנו עם האוטו מספר פעמים על פני כיכר ואז עוד לא שאגתי ''די''. חנית את הרכב. לא שהצטיינת מי יודע מה בחניות. אבל לפחות היה לך אותי. מורה טובה לנהיגה אבל גם תלמידה די מוצלחת שלומדת לפתח את חוש ההומור הלא מי יודע מה מפותח שלה. התיישבנו בבית קפה. די צנוע אם לומר את האמת. לא איזה משהו fancy. הכל כאילו סבב סביבנו. לפחות ככה זה הרגיש לי. לא הייתי מודעת לאנשי הבחוץ. רק אותך ידעתי. לפי כושר הבחנתי גם אתה ידעת אותי. התחלת לנסות אותי בחידות ועל הדרך גם ללמד אותי חשבון, מה שהיה משימה לא קלה עבור שנינו, מחד אתה מנסה באמת ובתמים, רוצה שאלמד ואשכיל אבל מאידך אני עם קשיי הריכוז שלי לא תרמתי את מנת חלקי וכמובן שלא הוספתי לאפקטיביות של הלמידה. אולי מישהו מבחוץ היה חושב שזה קל לספור חיידקים בתוך שתי מבחנות שבאותו הרגע לי ניראה כדבר בלתי אפשרי בעליל. החידה הייתה כל כך מטופשת שזכרוני ממאן מלשלוף אותה ברגעים אלו ממש. כל אחד ניסה ללמד את השני. אתה תשאלת אותי על זנים משונים של ציפורים שאיני יודעת מהיכן הבאת אותם, בעוד שאני הסתפקתי בחידה אחת ספציפית שתמיד ליוותה אותי בדרכי שנחשבה לעניות דעתי כחידה לא קלה בלשון המעטה ואתה כמובן הפתעת. לטובה מיותר לציין. התעלית עליה, מצאת את פתרונה ואף פיתרון נוסף – דבר שלא נתקלתי בו ולא חשבתי עליו. גם אף אחד אחר מהנשאלים שלי לא חשב עליו מה שמראה על כושר יצירתיות בריא אצלך. תמיד. טוב כמעט תמיד נפלתי לרגליהם של אנשי הלוגיקה והמדעים המדויקים. אולי חכמה כמוך מעולם לא הייתי אבל שירים לכתוב- ידעתי, לפחות כך נאמר לדברי אחרים. בסיפורים אולי לא הצטיי תמיד יש פעם ראשונה. כל מפגש איתך התעלה על קודמו. המפגשים שלנו היו רווי שנינות, הומור, שיחות כאלה של שניים. ידעת את נפשי. לא הייתי צריכה להוסיף דבר. עכשיו אתה בחו''ל ואמנם טוב לי. אבל אתה חסר. אולי פעם נהיה שניים ולא כל אחד לחוד ואני ארגיש שהכל בסדר. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |