סיפורים

פרק 12: האונס

הטראומה של מיכל החלה באותו יום נורא בו הגיעה לתל-אביב ללא כלום. הוריה מצד אבא וגם מצד אמא לא איפשרו לה לגור אצלם. סבתא נתנה לה מפתח לדירה קטנטנה. ואוכל לא היה לה. אבל היא החליטה להזמין את כל צעירי תל-אביב.
וביניהם הגיעו גם כאלה שהיא לא הזמינה.
אבל הביאו אוכל. עם כל המי ומי של תל-אביב בשנת 1984 אתה אף פעם לא יודע מהי אייכות האנשים שנמצאים בביתך... ישרים ? מוסריים ? סימפטיים ? אצילים ? גנבים ? פושעים, אולי ? אנסים ? רוצחים ?
ביניהם היה גם הגבר הזה שדבק בה. היא אוהבת להתחבק להתנשק ככה סתם. בפנימיה מתנשקים לשון בלשון אפילו, וזה אף פעם לא הזיק לה. חשבה שהוא כמו אחד מאלה מהפנימיה. יחבק, ינשק וילך. לא יותר. אבל הוא התעקש. היא לא הכירה אותו. הוא לא הכיר אותה. הצורך העצום שלו לחדור לתוכה, לא איפשר לו לעצור את עצמו. הוא דרש, הוא לחץ. היא אמרה לו:
- "לא, אל תעשה את זה, אני לא רטובה"... הוא לא הקשיב, הוא לא ידע מה זה רטובה, לא רטובה... הם היו צמודים מאוד. היא אמרה לו:
- "תוריד ת'ידיים", הוא לא הוריד ת'ידיים. המשיך. הוא קרע מעליה את בגדיה. היא התנגדה, בקושי. היתה רעבה כל הימים האלה. היתה בודדה. היתה עייפה עד אובדן כוחות. בעיקר הבדידות העיקה עליה יותר מכול. בלי הורים. בלי תמיכה. בלי חבר שיגן עליה. והיא אמרה לו:
- "לא" שוב ושוב, אולי מאה פעמים. לחשה לו:
- "לא", לתוך אוזנו. והוא שמע את ההיפך.
- "אני לא רוצה, אני לא יכולה, אני לא רטובה, לא בא לי"... הוא לא הקשיב. רק הצורך המיני שלו שהתעורר יותר ויותר וגדל וגדל וגדל בתוכו יותר ויותר ויותר, רק זה עניין אותו באותו רגע. לספק את עצמו ודי. לחוש את התחושה הזו, את האורגזמה שלו וללכת... האורגזמה שלו, האנוכית, ההנאה שלו ודי...
לא עזרו היללות, הבכי שבא יחד, הלחישות התחינות, הבקשות...
 
מאז היא קרועה. הוא קרע לה את הנשמה. לחדור ככה לנערה לא רטובה. בכוח.
- "לפצח לה את הצורה". הוא חשב. להשאיר לה מזכרת נוראית בתוכה. טראומה. טרגדיה לכל החיים, זה כמו לרצוח לה את הנשמה. יותר גרוע. איך היא תצליח לצאת מזה ? הפסיכולוגים לא עזרו במשך השנים.
היא בת 39 היום, גרושה. שני ילדים. איזו עוצמה. איזו תעוזה בכל מעשי-ידיה. וכמה אהבה יש לאישה הזו. למרות הטרגדיות בחייה, מצאה את עוצמות הנפש בתוכה ומצליחה להתגבר.
בזכות האהבה ובגנות הטיח. האמנם הצליחה לגנות את הטיח שבליבה, האם לזאת התכוון המלאך ?

תגובות