סיפורים

פרק 13: מיכל בין 2 מלאכים ובין 2 גברים... מה יקרה ?

מצאתי בה עוצמות אהבה שכאלה שלא מצאתי באישה כבר מזמן. אולי אף פעם. אבל אסור להגיד לה את זה. כי מי יודע מה זה יעשה לאגו שלה...
מיכלי מכניסה אותי לביתה. מכניסה אותי למיטתה.
- "זה לא מוקדם מדי ?" הלזה התכוון המלאך?
אנחנו באהבה ענקית. תענוג. בעיקר בבוקר. בלילה, המלאך כאן, מאיים, חרב אש בפיו, דוקר בליבי, דוקר בליבה של מיכל ומרעיד את שרירי הלב שלה כאילו  גם לה יש התקפת-לב. היא רגילה בזה. יתכן ? "זה לא חדש אצלי", היא אומרת. האם היא משקרת ? האם גם לה יש מלאך משלה ?

מיכל ממשיכה לספר לי על אודי. יש שינוי. משהו עומד להשתנות. אודי שמע עלי, אני גר אצל מיכל. זה חייב להטריד אותו. זה מתחיל להזיז אותו בחזרה. הוא מתקשר בטלפונים ומבקש אותה. מתחנן. מתחיל להבטיח לה עולמות יפים. מיכל לא מאמינה לו. הוא שיקר לה בעבר, בגד בה עם אחרת. היא לא מאמינה שאדם יכול להשתנות. רק בנס. וניסים לא קורים לפי מיכל.

- "אני דווקא כן מאמין בניסים", אני חושב לי בתוכי.
עניין אודי מתחיל להתבהר, היא תלך לעזור לו. היא מודיעה. היא לא נמשכת אליו בכלל. היא מכריזה. היא רוצה לסיים את הקשרים איתו לתמיד בצורה נקייה, טהורה, בלי להשאיר משקעים מן העבר. היא רוצה להישאר איתו בידידות. זה מוזר מאוד בעיני. מה בדיוק היא הולכת לעשות איתו ? הם יפגשו בעניין טיפולי הנשימות, הם ינשמו יחדיו, כל אחד יספר את חוויותיו ויש מישהי שתשפוט ביניהם. מטפלת בנשימות. מוזר.

אני גר כבר שבוע אצל מיכל. כל יומיים שלושה אני נוסע חזרה לחיפה. מחליף בגדים. נרגע מהמתח בביתה. האם לזה התכוון המלאך שלי ? כנראה.

תגובות