סיפורים

המנהל - מערכון קצר וסקסיסטי (חלק מתוכנית שהוצגה בחו"ל)

המנהל (מערכון)

מנהל מכון ליווי

 

 

קולטה, יש קליינטים, אז להפסיק את הברדק ולתת להם גוד-טיים.

שלום, הגעתם למכון הליווי מס' 1 בישראל "FUCK-קולטה". הפקולטה הוקמה בשנת 91 ע"י קולטה פינכוס בוגרת פקולטת אריזונה. קולטה עלתה אז לארץ מפולניה וכיאה לפולניה גאה פתחה את הפקולטה בת"א ברח' מאזה 69.  שנתיים אח"כ היא התגרשה, בעלה הגיש נגדה בג"ץ. עו"ד של קולטה טען בפני השופט "שיש לבטל את הבג"ץ כי ניתן להגיש בג"ץ רק נגד גוף ציבורי", אבל בעלה אמר "נכון זה המקרה" והשופט השתכנע. חוץ מזה בעלה של קולטה היה מאד מתוסכל מהמשחק המקדים של הפולנייה שלו, אתם יודעים מה זה להתחנן כל פעם שעתיים לפני הסקס?. פעם בעלה של קולטה הלך עם חבר למכון ליווי, נכנסו שניהם לזונה אחת, כשיצאו אמר בעלה של קולטה "אשתי הרבה יותר טובה מזאת", החבר אמר "נכון אשתך באמת יותר טובה מזאת"!

העסק שלנו כמובן חוקי ולכן הלקוח משלם על כל הכנסה מס!!  "מס הכנסה" או "מס שפתיים" או "מס-חרה" הכל בהתאם לאופי השירות. בעת היציאה מנפקות הבנות חשבונית כ"הוצאה מוכרת". בנוסף המכון שלנו גם עוסק בעידוד העלייה, ולכן כל הבנות במכון הן עולות חדשות. כמו שנאמר, מכירות את הארץ מלמטה.

הפקולטה היא המכון היחידי בישראל המעניק לבאות בשעריו תוארי BA ו-MA בתורת המספרים. תואר BA "בוגרת אמצעי מניעה", ותואר MA "מציצות ואחורה". לפני שבועיים עשיתי לבנות בחינה בהכרת ה-א,ב. הראשונה אמרה "א,ב,ג,ד" ונעצרה, השנייה אמרה "א,ב,ג,ד,ה" ונעצרה. השלישית אמרה "א,ב,ג,ד,ה,ו,נו זה עומד לי על קצה הלשון. בכלל, בוגרות המכון מוכרות בכל שוק העבודה בישראל. בימים אלו המכון פותח מחלקה מיוחדת לחרדים, לצורך כך גייסנו משגיח כשרות ורב. הבנות עברו הדרכה ראשונית במהלכה הסבירו להן שאם הלקוח דורש בעמידה עליהן לברך "בורא פרי העץ", אם הלקוח דורש בשכיבה עליהן לברך "בורא פרי האדמה" ובכל שאר המקרים "שהכל נהיה בדברו".

לי קוראים זיינף שפיץ ואני המנהל של המכון. כמנהל אני עורך בחינת קבלה לכל עובדת חדשה, בדיקה תיאורטית בה אני בודק בציציות, ומבער את החמץ, חמ"ץ ראשי תיבות של חיידקים, מנדבושקס וציסטות, ובדיקה מעשית לפתיחת סתימות. כל אחת במכון נקראת לפי הציון שקיבלה בבחינה, לבנות קוראים: עדינה, גע לי (גלי), לא רע (לורה), רחב והיא זבל (איזבל). בשבוע נקבל גם את בת-שבע! ממש ילדה. פתחנו גם מחלקה לעבודת יד בלבד, שם עובדות כל הבנות שבהריון או שחולות: פוריה, הדסה וזיוה (זיבה).אביזרים מתאימים מקבלים מיד-שרה. דרך אגב, אתם יודעים מה משותף לזקן והריון שניהם מתחילים בזין. ומה ההבדל בין זונה לכדור באולינג, בכדור באולינג אפשר להכניס רק שלוש אצבעות!

שמו של המכון נודע בעיקר בגלל התרגילים שמבצעות הבנות. הלקוח יכול לבחור בין, רגיל, 69, ו72-, כלומר 69 עם 3 אצבעות מאחורה. אבל הספצילטה של המכון זאת הרביעייה הגרוזינית, רביעיית שבילי!! בתוספת מחיר אתה מקבל את לילי ת'נילי, געי לי (גילי), וצאי לי (צילי).

המכון שלנו שומר על דיסקרטיות ורמה גבוהה, נו טוב עם לקוחותיו נמנים פוליטיקאים, שחקנים, מנהלים שמוגדרים בכירים ונשואים שמוגדרים בכי-רע. בגלל  זה הבנות שלנו עומדות בדרישות מחמירות של חוק רישוי עסקים וזה כולל: מסדרי מיניקור - גילוח וצחצוח מתחת למיני, טיפולים תקופתיים כן כמו ברכב לפי קילומטראז, וקב"נ קצין בריאות הנרתיק. הנה רק אתמול לקחתי את רחב לקב"נ הגיניקולוגי, התלוננה על כאבים חזקים. הגיניקולוג השכיב אותה על המיטה, הכניס שתי אצבעות ושאל אותה "כואב לך כאן", אמרה לו "לא". הכניס קצת יותר עמוק, "כואב לך כאן", אמרה לו "לא". הכניס את היד כולה עמוק ושאל "כואב לך כאן", אמרה "כן, כן". תשמעי הוא אמר "את לא צריכה גיניקולוג, את צריכה רופא שיניים".

לפני שבועיים שתי זונות עדינה ולורה רבו אחת עם השנייה. עדינה אמרה "לזונה האורך קובע" ולורה אמרה "לזונה הקוטר קובע". בסוף החליטו לשאול את קולטה. קולטה אמרה להם "לא האורך ולא הקוטר, מס' הפעמים זה מה שקובע", אז לורה אמרה לעדינה "וולאק, זאתי יותר זונה משנינו". פעם אחרת חברה נשואה שלי שאלה את קולטה "תגידי אפשר לראות את העיינים של בעלך בזמן שאת מוצצת?", "בלתי אפשרי" ענתה קולטה, "לא נכון" היא ענתה "אתמול מצצתי ומצצתי, ופתאום ראיתי את העיניים של בעלי כשהוא נכנס לחדר"!.

לפני חצי השנה הבנות השביתו את הפקולטה. אחד הלקוחות חבר הסתדרות הציע להם להתארגן, להקים ארגון עובדים, לבחור וועד ולבוא בדרישות להנהלה כדי לקבל הסכם עבודה. אמנם בהתחלה התנגדנו, אבל בסוף הוצאנו חוזה על הבנות. להלן חלק מהדרישות בחוזה:

       1.         מחמת צער בעלי חיים ופגיעה ברגשותיהם, בנות לא יבצעו אקט עם חיות למעט נחש ו/או צלופח.

       2.         בכל חדר יותקן מד-חם, למניעת ביצים קשות.

       3.         המכון ירכוש קונדומים מגומי לעיסה.

       4.         המכון יאפשר ללקוחות לשחות (לסחוט) חזה רק בבריכה.

       5.         כל הבנות במחלקה החרדית יקראו בתולות.

       6.         הכשרת בנות לעבודת פה תכלול גם נגינה על חליל-צד ופיקולו.

       7.        הבנות רשאיות לסרב לאב"מ (איבר באורך מטר).

ואם כבר הסתדרות, מספרים שזונה, חשמלאי וחבר הסתדרות רבו ביניהם מהו המקצוע העתיק ביותר בעולם. אמרה הזונה "בוודאי זונה, ראו את חווה אימנו", מה פתאום" אמר החשמלאי "רק חשמלאי, עובדה אלוקים ברא את האור והחשך ביום הראשון והתקין מאורות ביום הרביעי", "ומי אתה חושב עשה את התוהו ובוהו?" שאל החבר הסתדרות.

לקולטה יש מאהב נשוי, פיני, מה זה גבר עם אחלה אבר. פעם היא אמרה לי "יש לו אחלה כלי נגינה, ממש טובה". אחרי שבועיים נפגשנו בשירותים תאמינו לי זה לא טובה, זה דובה". לקולטה יש ממנו ילדה בת עשר שקוראים לה נוגה (No גע) בעברית לא לגעת. פעם היא הביאה אותה למכון, הילדה ישבה לידי ואמרה לי "היום המורה הסבירה לנו איך באים ילדים לעולם, ואמרה שהם באים כשהחסידה באה לביקור". אמרתי לה "מחר תלכי למורה ותגידי לה נכון, אבל קודם החסיד הגיע לביקור".

לפני שנה ערב אחד באו והודיעו לקולטה שפיני מת מאובדן דם כשמישהי ירדה לו. כשהיא ביררה איך, הסתבר שלפיני הייתה עוד מישהי מהצד, קראו לה לורנה בוביט. מאז המקרה קולטה לא עובדת והיא רק מארחת. לפני כמה שבועות, לילה אחד בא גבר רציני ורצה אך ורק את קולטה, קולטה ראתה שהוא דומה לפיני והסכימה. בחדר הוא אמר לה שהוא רוצה לרדת לה, ממש כמו פיני. היא ביקשה תוספת במחיר והסכימה. הקיצור ההוא מתחיל לרדת וללקק ופתאום מתרומם ואומר לה "נתקעה לי חתיכה של עגבנייה בפה", עוברות עוד שתי דקות שוב הוא מתרומם ואומר לה "נתקעה לי חתיכה של מלפפון בפה", לא עוברת עוד דקה והפעם "נתקעה לי חתיכה של פלפל בפה, מה קורה פה?. "מצטערת" אומרת קולטה "אבל הקליינט שלפניך היה הטבח". פעם אחרת לקוח קבוע אחד רצה רק את קולטה. לפני שנכנסו לחדר הוא אמר "אני רוצה שתגידי לי ברגע שתגיעי לאורגזמה", "אתה בטוח שאתה רוצה שאני אטריד אותך מחר בעבודה?".

נו טוב איך אומרת קולטה "לגבר שיורד זה לא ממש עומד, לגבר שעומד הוא לא ממש יורד, ולגבר שגם עומד וגם יורד זה בכלל לא עובד". ועל זה נאמר אין דבר העומד בפני הרצון, אבל יש כאלה שיש להם רצון וזה פשוט לא עומד. והיא לא רק אומרת היא גם שרה, כן קולטה חברה בשלישיית "אור-גז-מה", הלהיט שלהם נקרא "זה לא עומד"

 

זה לא עומד (שיר)

ע"פ מנגינת "אלין" (צרפתי)

 

הייתי שטוחה, ולא נחשקת, תוספת סיסי, עכשיו הוא יפה

באמצע הסקס , כשהוא מלקק לי, הציצי שלי, נשאר לו בפה

כן זה קורה, קורה, בן זוג שנשאר מגורה

בגלל שבגוף, בגוף, איבר עומד לא זקוף

הכרתי אחד, היה לו קטנציק, האריך עד הברך, שישקיף על הנוף

חימום של שעה, ולא מתרומם לו, כי אורך כזה, מרים רק מנוף

כן זה קורה, קורה, בן זוג שנשאר מגורה

בגלל שבגוף, בגוף, איבר כה קטן עומד לא זקוף

אחת בתולה, ישבן קילומטר, הרימה ת'טוסיק, עכשיו היא פצצה

ניסתה גם אוראלי, כשהוא מאחורה, בפי הטבעת, כל התחת נחצה

כן זה קורה, קורה, בן זוג שנשאר מגורה

בגלל שבגוף, בגוף, איבר כה קטן עומד לא זקוף

כן כך בני-אדם, איברים משפרים, כירוגיה פלסטית, תוספת סיסי,

חשוב המראה, אבל עוד יותר, חשוב התפקוד, ברגע השיא

כן זה קורה, קורה, בן זוג שנשאר מגורה

בגלל שבגוף, בגוף, איבר כה קטן עומד לא זקוף

 

תגובות