הודעות והגיגים

הזמר דמיס רוסוס

default.jpg
אני רוצה לשתף אותכם בחוויה שעברתי לפני מספר שנים,
 
***                 
 
                בשנת 2001 עבדתי כפקיד קבלה באחד מהמלונות הידועים והמוכרים בירושלים. מלון זה מארח תמיד אחמים מן הארץ ומן העולם וכמו כן סלבס מעולם הבידור והמוסיקה.
           כחובב מוסיקה מושבע ואספן תקליטים ודיסקים, נותרה בליבי תמיד פינה לזמרים אותם הערצתי ואהבתי מגיל צעיר מאד, ואחד מהם הוא הזמר היווני דמיס רוסוס. עם שיריו של דמיס רוסוס אני מנהל רומן כבר מגיל שמונה והתקליט הראשון שבקשתי מהוריי היה שלו. קולו העוצמתי והמיוחד מלווה אותי עד היום ואני מנצל כל הזדמנות ופנאי על מנת לשים מוסיקה שלו במערכת. 
 
 בשנת 1976 דמיס רוסוס הופיע בבנייני האומה בירושלים, אני זוכר שעשיתי את המוות להוריי על מנת ללכת להופעה אך הם כמובן לא איפשרו לי. באותם שנים היינו נוהגים לרדת לעיר העתיקה לקניות ובילוי. ואחד המקומות הקבועים שהיינו הולכים לשם זאת מסעדת אלביס שלפי דעתי שינתה את מיקומה היום לאבו גוש. באותו יום אביבי פקדו את העיר העתיקה המון תיירים וגם המסעדה הייתה גדושה באנשים. בערך כשעה לאחר שהגענו למסעדה ניכנסה לשם פמלייה שכללה, את הזמר דמיס רוסוס, את מלחין שיריו באותם ימים ואנגליס, ושגריר צרפת בישראל. דמיס פיזר חיוכים לכל הכיוונים וכמובן דממת ההלם במסעדה מנוכח המעמד הייתה רועשת מאד מבפנים.
אני זוכר שהתבקשנו מבעלי המסעדה להזדרז ולצאת שכן הם רצו לסגור את המקום. וכנראה שהביקור המיוחד לא היה ידוע או מתוכנן. 
אני לא אשכח את היום הזה לעולם, כי דמיס עבורי היה מן אגדה מהלכת, כזה יצור על אנושי אם אפשר לומר. התמונה הזאת של איך שהוא ניכנס לפתע למסעדה לעולם לא משה מעיניי.
 
במשך השנים הקפדתי לקנות כל תקליט ומאוחר יותר דיסק שדמיס רוסוס הוציא לאור 
וגם את הדיסק החדש שייצא לאור במאי ארוץ לקנות.
 
אך איך שדברים מתגלגלים לפעמים זה מדהים. ובאותו יום של משמרת במלון התבשרנו על אישיות המגיעה למלון בהפתעה, וכמובן עם כל סידורי הבטחון והארגון המיוחד כשאף אחד לא יודע בכלל באיזה אישיות מדובר, הלימוזינה הענקית חנתה בכניסה לאולם ומתוכה הגיח הזמר האגדי דמיס רוסוס, בחליפה מחוייטת ושיער אפור הקשור מאחור והחיוך הידוע הוא עלה לסוויטה הנשיאותית על גג המלון כשמי מלווה אותו- עבדכם הנאמן כמובן.
 
 
הנה קישור לאחד מהלהיטים הגדולים של דמיס
 

תגובות