הודעות והגיגים

הורים שכולים זועקים-הקשיבו גם לנו...

חברי היקרים,
למרות שאין לי זמן לנשום וטובעת בים עבודתי,חייבת להגיב לכותרת הזועקת היום בעיתונות,ולפנות מעל במה זו אל אותם הורים שכולים,שלבי ,לבי עימם באבלם.
 
 דווקא הם שאבדו את היקר להם מכל,ומבינה אני אותם מאד כי ,לצערי, בין קרובי,חברי  ומיודעי יש גם לא מעט משפחות שכולות.דווקא הם שחוו אובדן כה כבד, ברצוני לבקשם-הניחו למשפחה אחת שאין קץ לסבלה ,לקבל את בנם יקירם,שנמק בשבי יותר משלוש שנים, שהוריו פסקו לעבוד,שהופכים עולמות  כדי לראות את הילד הזה שהשקיעו בו כל נשמתם וחלומותיהם,שחגיהם אינם חגים, שלילותיהם לבנים,ועולמם תם ברגע השבי של גלעד.
 
 האמנם עצם העובדה שלא נשחרר מחבלים עם דם על הידיים תביא להפסקת השנאה כלפינו?! האמנם הרעיון של חטיפות מחבלים ייתם ממוחם הנתעב של אנשים מתוסכלים החיים בעזה בביבים,רק בשל העובדה לא נשחרר את גלעד שליט ולא נשחרר רבי מחבלים?!
 
 מי שחושב כך, לעניות דעתי הוא תמים,איוולת היא לחשוב כך, כי פעולות הסתה ושנאה אינן ממשיכות מבין חומות הכלא.
 
 כמי שחווה מקרוב יום יום את ספור נפלילתו של גלעד בשבי [יואב, אחייני היה המ"פ של גלעד] חשה אני חובהמוסרית להוריו .ולא רק זאת,אלא  כאם לשני חיילים,שעדיין משרתים במילואים,וכבת למשפחה לוחמת, שאחייניה עדיין משרתים כחיילים קרביים בגבולות-יודעת אני בבטחה דבר אחד-גלעד נלחם להגן על המדינה כחייל בחטיבת שריון 188, וחובת המדינה להחזירו להוריו,וזאת על מנת שלא יהא לנו"מקרה רון ארד 2". והיה ואם לא תתקבל ההחלטה הנכונה מחר לשחררו,קוראת אני לכם לצאת נגד השלטון ,להפגין ולמחות בכל דרך אפשרית,כי היום זהו הבן של משפחת שליט ממצפה הילה,ומחר..זה עלול להיות בנכם שלכם או חתנכם או חלילה נכדכם.
 
ומי יתן ותפילתי תעתר,ומחר נזכרה לבשורות טובות יותר.
 
תודה שקראתם,ובהזדמנות זו עמכם הסליחה שעד ה-18 לינואר לא אוכל להגיב ליצירותיכם,בשל עומס בחינות המתכונת וים עבודה של סיום המחצית.
 באהבה רבה, נירית

תגובות