הודעות והגיגים

תחי הדמוקרטיה-נהלים להמשך דרכינו באתר

חברי היקרים,

אכן בא לציון גואל ,נפטרנו מעונשו של זה.שמחה שאלי בחר לעזוב את האתר והבין שעל "טעויות" יש לשלם מאחלת לו רק טוב בהמשך חייו ודרכו.

 לדעתי,ממקרה זה וממקרים דומים שהיו בעבר,עלינו להסיק מסקנות ולהתוות נהלים ברורים לגבי מקרים דומים בהמשך . אמנם ועדת אתיקה נכבדת יש לנו, אך לא פעם בעידנא דריתחא ובשל בעיות נפשיות ומניעים נסתרים של אנשים,ישנם כאלה הנוהגים להשתלח לנגח וכ"ד וגם וועדה זו אינה יכולה להם..

 גלי שלנו בנתה אתר לתפארה,אנשים רבים מצאו בו בית חם,דרך נפלאה להביע עצמם לגלות את הפן היצירתי שבם ,לפרסם יצירות ולשפר כתיבתם דרך התגובות.לכן ,אני מציעה והיה ויקרה מקרה נוסף שכזה, ראשית ,יש לידע את גלי על המקרה ,וגלי בדרכיה תאתר מתחזים,פוגעים וכ"ד ותפנה אליהם ישירות ותנסה ליישר את ההדורים .אך ,אם דרך זו אינה עוזרת,וועדת האתיקה גם היא אינה מספקת כגוף מגשר בורר ושיפוטי, בהחלט יש מקום להצבעה דמוקרטית כוללת של כל חברי האתר הפעילים כדי להשעות ולסלק גורמים שלילים מדרך המילים.כידוע,אנשים יוצרים הם בד"כ יותר רגישים ופגיעים משאר האוכלוסיה,ולא מגיע לאף יוצר פה שיעלב,או שיפגע מאדם אחר מתוסכל ותוקפן,שמטרתו רק להכפיש ולהעליב.

כך באמת ישארו כאן אנשים שדרכם היא הכתיבה שיודעים לכבד ולהגיב בצורה בונה,עניינית ומפרגנת,וכך הרוח החמה והמיוחדת של האתר הנפלא הזה לא תפגם.

 מה דעתכם?

תודה על ההקשבה ושיתוף הפעולה,

שלכם באהבה, נירית

תגובות