סיפורים

עד שירד לך דם מהעיניים

תסתכלי למציאות בעיניים. עיניים יפות יש לה, כחולות, וחברה בלונדינית יש לה, מחבקת אותו על רקע נוף והנאות. תסתכלי למציאות בעיניים, ואל תחביאי את התמונות.זה כאן מולך, הוא במשקפי שמש יפה מתמיד, והוא רק שלה... שלך? חה! הצחקת אותי! לך שייך רק דף מגובב במילים שחורות.

תסתכלי לה טוב טוב בעיניים, למציאות. ותמשיכי להפוך לעצמך את הבטן. עוד שניה אני מקיאה עליה, על המציאות. אבל זה לא יעזור בכלום. היא עומדת מולך. מחייכת בשיער מתנופף. זה מגיע לך בסך הכל, לקבל בחילה מהמציאות. את לא ידעת לשמור על מה ששלך, אז כדאי שתתעני, עוד ועוד ועוד... זה מגיע לך.

ועמדי מולה זקופה, מול המציאות.  בסך הכל את כבר מתורגלת בכאב. תעמדי זקופה מול מה שבחרת, כי הכאב הפך להיות אורח קבוע בביתך. לפעמים הוא ישן על ידך במיטה, אבל לא הרבה, כי כשאת הולכת לישון את בורחת למציאות אחרת. רוב הזמן הוא מסתובב בבית ומגיח פתאום עם איזו תובנה קטנה, ואז את בורחת ממנו ומסתתרת מתחת לשמיכה.

יש לה עיניים כחולות, למציאות. ושיער רך, חולצה שחורה, ומשקפיים מגניבים. ושיער בלונדיני מתנפנף מחבק אותה, היא מקושטת בחולצה עדכנית צבעונית.תגידי לעצמך את זה שוב ושוב, ותסתכלי על זה, תסתכלי עוד, עד שירד לך דם מהעיניים.

אולי אני אלך לקניון, ג'ינס חדש יקשט לרגע את המציאות. אני בטוחה שזאת שמחבקת אותו עכשיו, ומתגרה בי בתמונה שהוא מתגאה ומשוויץ בה, בכלל שכחה איזו חולצה היא לובשת, גם סחבה מרגישה כמו הבגד היפה ביותר בעולם, כשיש את מי לאהוב, כשיש ממי לקבל אהבה בחזרה.

תסתכלי למציאות בעיניים, הכחולות, היפות, שאת רק רוצה לטבוע בתוכן, להתמהל בתוך הגוף הרך שלו, רכוש של מישהי אחרת... חה חה חה, זה כל כך עצוב שזה מצחיק. את ילדה מטומטמת.  תכאבי את חוסר הקבלה של מבוקשך, תאכלי מהמחשבות, תקבלי בחילה מהתחושות, תשרפי בחשקים המושתקים.

תסתכלי למציאות בעיניים, תשפשפי את האבק של מילותיו המהתלות על האהבה שלכם, תנדפי את ענן החלומות שלך. את מסוגלת להסתכל לה בעיניים, הרי, את כבר מכירה את הכאב. מכירה לעומק, על כל בוריו והשפעותיו, זו המציאות, זו המציאות שלך. סרט רע למדי, אף אחד לא נהנה לראות גיבור ראשי שרק סובל. אבל זה מה יש, מותק, תכבי על עצמך טראומות מודחקות.

הלוואי שלפחות היית יכולה לבכות. מישהו מתנדב לתת לה סטירה? אה, המציאות כבר עושה את זה כל הזמן.אבל היא עומדת זקופה, מסתכלת לה בעיניים, והאמת? שהיא אפילו לא צריכה לבלוע את הדמעות. היא רגילה להיות ילדה מוכה, הסטירות כואבות, אבל הדמעות יבשות.

תגובות