יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
פצע ישןלפתוח פצע שכבר הגליד משאיר צלקת, סימן, התרופה הטובה ביותר בשבילו היא רק הזמן, את שואלת אותי עם אני עוד מרגיש, ואני עונה שלא טוב לחיות את העבר, אני חיי את הווה, חיי את העכשיו. הזמן עובר והפצע מחלים, עברו כבר מאז כמה חודשים, אני רואה אותך שוב, מקבל מכה, הפצע נתפח, מתחילים מהתחלה, הפצע מזדהם, לא נשארה שום ברירה, זה לכרות עכשיו, או למות במהרה, אני לא יודע מה לומר,לענות, הפצע כואב ואיתו גם הזיכרונות, הם אומרים לי שצריך כריתה מלאה, לא כמו שהם חשבו, עד הברך, חלקית, את כל הברך הם לוקחים, אני ישאר נכה לכל החיים, לתמיד. נפלתי אז ביום התחרות, ברגע שהיא התחילה, והפסקתי לרוץ ואת המשכת קדימה, מסתכל על הגב שלך לעוד שניה או שתיים, ואז את נבלעת בין האנשים, נעלמת בינתיים. עכשיו אני נכה, אז מה את רוצה? רגל מעץ היא לא תחליף למה שהיה, היו שתיים ועכשיו לא עוד, אחת המשיכה הלאה ואחת נשארה מאחור. היא נכרתה בטרם עת, לפני שהספיקה להגיע למרחקים, עכשיו אני תקוע לנצח בכיסא גלגלים, נתון בכל רגע לחסדי אחרים. השאלה עכשיו היא אם אני יכול לחזור, לנסות שיקום, אולי זה יעזור, והאם זה בכלל שווה את המאמץ? אני יצליח לעמוד על שתי רגליים או ישאר משותק? תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |