יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
אוקטובר"את
כמו יריחו", הוא אומר לי, עוצם את עיניו ופולט עיגולי עשן מפיו, החיוך הזה
שלו, זה שמרוצה מדימוי מוצלח מופיע בזיות הפה, ככה זה אצל סופרים, כל משפט הוא כמו
שיר. "את כמו יריחו, הכל חומות, הכל
מגננות. החיוך מונה ליזה הזה שלך והעיניים כאילו
סודות מדינה יש בהם." הוא אוהב לנתח אותי, החבר הזה שלי, אם
אפשר לקרוא לנו חברים.. יום אחד אני ההשראה ואני האהבה, יום אחר
אני מוצאת את עצמי מתניעה את האוטו ונוסעת הביתה עם דמעות של עצבים בעיניים, אבל אז הוא מתקשר, ועם הקול הנמוך הזה
שלו שמרעיד את הרצפה כשהוא מדבר, מי תאמר לו לא? כשהרגעים האלו, הטלפונים שלו, מגיעים,
אני הופכת לקוסמת, אני מוחקת, לפחות מהזיכרון שלי, את העלבונות, וחוזרת אליו, אל
הסופר המנתח שלי. אנחנו יושבים במרפסת שלנו, אם אפשר
לקרוא לריבוע הזה מרפסת. כוס של קפה שחור על שולחן פלסטיק, רק
אור של פנסים צהובים מאיר אותנו. החיוך הזה שלו כל כך יפה. אני מלטפת אותו בעורף עד שהגוף שלו רועד
מצמרמורת ונכנסת להביא לי שמיכה. בלילה באוקטובר כבר קר לשבת בחוץ. אני מביאה את השמיכה וחושבת מתי יבוא
הפיצוץ הבא. בינתיים, זה לא כזה אכפת לי. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |