הודעות והגיגים

חמש שנים לנפילת אלון סמוכה הי"ד ,דברים לזכרו אמר אביו שמעון בבית העלמין

בס"ד                                                            ט"ז באב תשע"א                  16.8.2011  

דברים מפי אביו שמעון בבית העלמין.

חמש שנים לנפילתו של אלון הי"ד

בהפטרה שנקרא השבת, פרשת "עקב", פותח הנביא ישעיהו את הנבואה ואומר:  "הֲתִשְׁכַּח אִשָּׁה עוּלָהּ, מֵרַחֵם בֶּן-בִּטְנָהּ; גַּם-אֵלֶּה תִשְׁכַּחְנָה, וְאָנֹכִי לֹא אֶשְׁכָּחֵךְ."

אלון חלפו חמש שנים לא שכחנו ולא נשכח, וכי איך נוכל לשכוח ילד שהבאנו לאוויר העולם, שהוא חלק מגופנו ,ליבנו ודמנו, הענקנו לו כל מה שהיה לאל ידנו לתת ולהעניק . ממשיך הנביא ואומר "שְׂאִי-סָבִיב עֵינַיִךְ וּרְאִי, כֻּלָּם נִקְבְּצוּ בָאוּ לָךְ;"

אלון הבט מלמעלה וראה. כולם נקבצו ובאו לכבד את זכרך- חברים, אחים ובני משפחה.גם בחלוף הזמן אתה נוֹכֵחַ נִפְקָד, חי בליבנו תמיד לאוֹרְךָ פועלים .

אודה ולא אכחיש הדינאמיקה היום יומית שואבת אותנו ומכתיבה לנו את סדר  היום. אך בכל רגע שהמחשבה פנויה, היא מיד עוברת אליך.

מתמקדת,ברוח הנתינה וההתנדבות שפיעמה בך משחר ילדותך,האהבה שלך לעם ולמדינה,המסירות שלך לצה"ל  ולחיל השריון,הן בסדיר והן במילואים,כל תפקיד עָשִיתָ בהצטיינות על הצד הטוב ביותר,גם כשנקראתָ לקחת חלק פעיל במלחמה,לא היסָסְתָ על אף ולמרות שידעתָ את הסכנות האורבות ביציאה לקרב,הייתָ נכון להקריב את הכל ,ואכן את חייך הקרבתָ למען בטחון מדינת ישראל וישובי גבול הצפון.

אומר הנביא ירמיהו " יט הֲבֵן יַקִּיר לִי אֶפְרַיִם, אִם יֶלֶד שַׁעֲשֻׁעִים--כִּי-מִדֵּי דַבְּרִי בּוֹ, זָכֹר אֶזְכְּרֶנּוּ עוֹד; עַל-כֵּן, הָמוּ מֵעַי לוֹ--רַחֵם אֲרַחֲמֶנּוּ.

הבן יקיר לי אלון, אין ספק כל עוד אנו זוכרים אותך מעלים אותך על דל שפתותינו לעולם לא נשכח אותך ,בזאת עוזרים לנו מפקדיך וחבריך ליחידה, הנהלת הקנטרי בכ"ס, חברת טבע וחברים שצברת לאורך השנים. הם פוקדים את ביתנו באירועים שונים במשך השנה, מעלים זיכרונות ומחיים רגעים מעברך.

  הכאב על נפילתך קשה מנשוא, אתה חסר לנו בכל יום ובכל שעה. אך, מתנחמים שאובדנך לא היה לשווא. מאז נפילתך גבול הצפון שקט כמו שמעולם לא היה. נאסראללה מאיים מידי פעם, אך עדיין מסתתר חמש שנים במעבה האדמה. מי ייתן ושקט זה ימשך ועם ישראל ימשיך לשמור על גורם ההרתעה.

אני מבטיח לך אלון שכל עוד רוח ונשמה באפינו, זכרך לא ימוש מליבנו. אני רוצה להודות בשמך לכל אלה שבאו היום לעמוד כאן איתנו, לחלוק לך כבוד ואותנו לחזק בשעה קשה.

תודה!!!!!

עוֹשֶׂה שָׁלוֹם בִּמְרוֹמָיו,

הוּא יַעֲשֶׂה שָׁלוֹם עָלֵינוּ וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל.

וְאִמְרוּ אָמֵן.

 

 

 

תגובות