הודעות והגיגים

מכתב /מאמר שלי מתפרסם....


פרויקט אמא- התפרסם באתר טיפת חלב
"פרויקט אמא
החלטתי לפתוח בפרויקט קטן שמנמנם אצלי הרבה זמן בלבי וחשוב לי מאוד, רציתי פשוט לומר לכן אימהות יקרות  -
 "כל הכבוד ותודה!".

 
תודה בשם התינוק/ת, פעוט/ה, ילד/ה, שלכם - כי הרי אף אחד לא אומר לכן את זה, אבל חשוב לזעוק ולומר 'כל הכבוד לך אמא שאת משכימה כל בוקר ולעיתים אף בלילה, שותה קפה קר כי לפני אחרי ובאמצע יש סידורים ובסוף הקפה מתקרר'.
 
לפעמים אנחנו שוכחות את עצמנו, אז תודה לך אמא על שנשאת ונושאת אותי בחיקך. תודה על האהבה, תודה על כך שאת לא מתעייפת בלהיות כל הזמן אמא, תודה פשוט תודה.
 
תודה על כך שלא מתאפשר לכן לצאת לסרט/ מסיבה/ פאב/ מועדון או צימר רומנטי לאור נרות. הרי לא יוצא לכן לעשות את כל הדברים שציינתי כי הבייביסיטר לא יכולה להגיע, הסבים והסבתות לא פנויים, כי בעידן של היום גם להם יש חיים. היום זה לא כמו פעם, שהסבתא עזרה ולפעמים גידלה את הנכדים. היום פתאום כולם עסוקים.
 
תודה לך אמא יקרה, על כך שאין לך הרבה זמן או זמן בכלל לקרוא ספרים, בשקט וברוגע, כמו פעם. כי בשעות הערב, ברגע בו לא תצטרכי לחשוב על כך שיש עוד ועוד ועוד מטלות,סביר להניח שתגלי שהעינייםשלך פשוט נעצמות.
 
תודה לך אמא, על כך שאת לא מתייאשת, לא נשברת ועושה כביסה בכל יום. בכל יום מחדש את נעמדת מול הר של כביסה, שלא משנה כמה תנסי לנצח אותו לעולם תצליחי למצוא את התחתית שלו.
 
תודה על כך שלמרות שבכל יום המשחקים והצעצועים מתעופפים בסערה באוויר ובכל פינה בבית, בסופו של יום הם חוזרים למקומם בשקט.
 
תודה על כך שגופך כבר שכח מה זה זומבה, ממבה, אירובי וספינינג, כי את הרי תעשי הכל בשביל להיות ליד הקטנה במקלחת, וכשהיא מנסה להירדם. ואז כשמגיע הערב ואת גמורה - הפעילות האירובית היחידה שתעשי תהיה כנראה  במיטה...
 
אז לסיום אני מודה לך, מרגישה צורך לומר לך כל הכבוד ומתפללת מודה תודה גדולה על כל הקסם הזה שיש בעולם. תודה על ההרגשה הנפלאה הזו, ששום דבר בעולם לא ישתווה אליה - ההרגשה של הילד שלך שמחבק אותך ומניח עליך את ראשו.
 
זהו, פרקתי את שעל לבי ואת מחשבותיי, ואולי זה נראה לכן מוזר ששלחתי מכתב במעטפה עם "יונה" בדואר כמו פעם, אך אני יודעת שלעתים לרובכן אין אפילו זמן להיכנס למחשב ופתאום המחשב נתקע והזמן שוב נוסע, לו לא אכפת...
 
 
תודה וכל הכבוד אמא יקרה!
מכתב זה נשלח בדואר ל-30 אימהות בתקווה שמכתב זה ייתן כוח להמשך".



תגובות