הודעות והגיגים

"שבעה"

 

בס"ד                                                                        י"ג חשוון  תשע"ג   29.10.2012

"שבעה"

     שמעון אחי היקר,היום אנו קמים משבעת ימי האבל על מותך.מוות שבאה בחטף והטרם עת.שבוע עבר מאז עליתָ לגינזי מרום להתאחד במעלות קדושים וטהורים עם אלון מחמדך.אבא ואמא ושושנה  אחותנו.

   אני בטוח שנערכה לך  קבלת פנים הולמת למעמדך וראויָה לכבודך.כבכיר האחים כבן מסור ואב לתפארת.

  רצוני לספר לך אחי היקר שמותך הוא אבדה כבדה ,בראש ובראשונה לשוש אשתך, לילדך ארז,דקל, אורן ,לכלותך ולשבעת נכדיך. לנו אחיך, לחברך הקרובים למשפחה המורחבת.לקהילה אותה שרתת במסירות ובנאמנות, ולמקום עבודתך בכפר יהושוע.

 אני רוצה לציין את חבריך הקרובים שעמדו לרשות המשפחה בכל עת וזמן במשך כל  ה"שבעה" ,במיוחד את ויויאן ואורי.את דויד כהן ואשתו.

 את מש' כאבביה. במשך ה"שבעה" זרמו מאות רבות של אנשים לתמוך, לנחם, לעודד ולהצטער על גודל האבדה שפקדה את המשפחה.

  שושנה והבנים עשו הכל לכבודך .במותך כמו בחייך.לא החסירו דבר. כל התפילות נערכו בנוכחות קהל רב.ניתנו שיעורי תורה שיגרמו לך נחת רוח במשכנך החדש.

        בשבת שחלפה  בהפטרה לפרשת "לך לך" אומר הנביא ישעיהו:" לָמָּה תֹאמַר יַעֲקֹב, וּתְדַבֵּר יִשְׂרָאֵל:  נִסְתְּרָה דַרְכִּי מֵיְהוָה, וּמֵאֱלֹהַי מִשְׁפָּטִי יַעֲבוֹר". אכן נסתרות דרכי האל,אנו לא יודעים את חשבונות ה' שלקח אותך הטרם עת,ומי אנחנו שנתווכח עם גזר דינו.

         ממשיך הנביא ואומר "נֹתֵן לַיָּעֵף, כֹּחַ; וּלְאֵין אוֹנִים, עָצְמָה יַרְבֶּה.   וְיִעֲפוּ נְעָרִים, וְיִגָעוּ; וּבַחוּרִים, כָּשׁוֹל יִכָּשֵׁלוּ. " זכית לראות עוד בחייך את המסירות של שוש ושל בניך ששאבו תעצומות נפש וסעדו אותך ללא לְאוּת וללא תנאי עד שמסרת את נשמתך לבורא.

       אני מאחל להם שיתקיים בהם חלקו השני של הפסוק "וְקוֹיֵ יְהוָה יַחֲלִיפוּ כֹחַ, יַעֲלוּ אֵבֶר כַּנְּשָׁרִים; יָרוּצוּ וְלֹא יִיגָעוּ, יֵלְכוּ וְלֹא יִיעָפוּ". 

מי ייתן ויאספו את הכוחות הדרושים "אִישׁ אֶת-רֵעֵהוּ, יַעְזֹרוּ; וּלְאָחִיו, יֹאמַר חֲזָק." לאחר השבר הגדול על מותך, יתמכו אחד בשני באהבה בליכוד ובאחדות .וכולם ביחד יתמכו באישה ובאם המסורה שושנה,ששירתה אותך כל עוד הנשמה באפך.

      אנו האחים שזוכרים לך חסד נעורים .נתמוך ונעזור בכל עת שנדרש ובכל זמן שנתבקש.נמשיך לבוא לביתך בית מכניס האורחים כביתו של אברהם אבינו, שכל רעב ממנו אכל וכל צמא ממנו שתה.רק דמותך לנו תחסר.

 יהי זכרך ברוך.

ינעמו לך רגבי העפר של ארצנו הקדושה.

היי מליץ יושר לאשתך לבניך לנכדך ולכל עם ישראל.

ת.נ. צ. ב. ה.

בגן עדן נשמתך. 

אמן ואמן!!!!

  

 

תגובות