סיפורים

יתמות מהחיים / פרק 5


"האם צמחו חברויות שהיו שוות את ההכרויות דרך המדייה" ?

בוודאי שהיו , אך אני מדברת על כמות מספרית מאוד מזערית . החברות הכי טובה שהיתה לי בחיים היה עם אדם שהכרתי דרך המדייה , ולצערי הוא כבר לא בחיים . הוא היה שייך לסוג האנשים עם הזן המיוחד שמשאיר את תחושת הפיספוס בכל מצב נתון כשהוא לא לצידך . יש פתגם יפה שאומר : "צריך דקה בשביל להבחין במישהו , שעה כדי שימצא חן בעינייך , ויום אחד כדי להתאהב בו , ונדרשים חיים שלימים על מנת לשכוח אותו" . הפתגם הזה פחות או יותר מסכם את המיכלול . היה בו את הידע לדבר ואת החוכמה להקשיב . בנוסף לכך הוא ידע ליזום את שיתוק החלקים עליהם כתבתי לך קודם , הכל עם כישרון שהיה בעיתוי הנכון .

"סיפור מרגש מאוד . צריך להיות אדם מאוד מאושר כשזוכים בדבר כזה" .

נכון , אושר וידע כשמבינים את ערך הזכיה וזה עוד סוג של יתמות המותירה הרבה חלל וגעגוע . 

"אם הייתי לצורך ההמחשה כותב לך שאני בן עשרים וחמש , זה היה משנה משהו לגבי ההחלטה שלך להענות לפנייתי" ?

כל עוד אתה זוחל בגבול שאותו הצבתי לעצמי מבחינתי זה בסדר . חוץ מזה מה איכפת לי אם אתה מפליג ומפלרטט עם המקלדת כאוות נפשך ?

"ואם אכתוב לך שאת משוחחת עם שחקן קולנוע מפורסם , זה יקפיץ אותך מהכיסא" ?

נעים מאוד , אני נשיאת זימבבואה . אם התשובה שלי היתה מגיעה אליך באיחור של חמש דקות היית צריך לצאת מתוך הנחה שנתקעתי בתקרה מעצם הגילוי . מצידי אתה יכול להציג עצמך כמלך. אינני מתרשמת מתארים ממלכתיים , ובטח שלא מתארים אקדמאיים . לידיעתך , שוחחתי כבר עם קולגות שלך . הראשון היה קלינט איסטווד , השני קווין קוסטנר . אולי אגלה שאתה בסוף האיש הרע מהסרט , הטוב הרע והמכוער .

"האושר תלוי בחיים שאותם אנו בוחרים או בסוג החלומות שאותם אנו מייחלים" ?

אושר אינו מורכב מזמן מתמשך . האושר מורכב מרגעים שינציחו את הגורמים להם בתוכנו .

"לכסף יש משקל בתרומה לאושר " ?

כסף מעשיר אושר אך לא מרווה אותו .

"אני שונא את הכח החזק שיש בכן הנשים . אני שונא את החלק איתו נולדנו ושעובר לעמידת דום בתשוקה שלימים אני מבין שחוץ מהמיומנות שלו לדפוק הוא דופק את החיים של האדם שמחובר לו . היו לי עוד כמה מערכות יחסים עם נשים אחרי הטרגדיה האישית שלי . המכנה המשותף שמצאתי אצל רובן , היה חוסר נאמנות וזיוף טוטאלי בהצהרות שלא הוכיחו אמינות . מדוע יש בכן את הצורך לשנות ולפגוע באדם שבו אתן מתאהבות , ולבנות תשתית המובילה לשינאה והמתת האהבה שאתן תורמות לזה בנדיבות רבה ? כפי שאני מכיר אותך בהתנסחות אני חושב שאני עומד לחטוף ממך" .

אילו היה בחלק הזה מוח , יכול להיות שהייתי מבקשת ממך שתארגן לי ראיון איתו . אולי הייתי מבינה מדוע הוא מציית ומזדקר מול המין הנשי שאין לכם שליטה עליו . אז למרות שהמוח כידוע נמצא בראש העליון , לגביכם זה ממש לא משנה . כי במילא זה לא פעיל כאשר הראש הקטן מגיע לשיעור קומה שאינו מופעל בשיכלו . מה שמפתיע בגולם הזה שאחרי כל עמידת דום הוא יורק . יכול להיות שזה בגלל החור בדימיון שמתחיל עם כח סוס וגומר כחמור ? אגב ניחשת נכון אם תמשיך בדרך הזו זה יתעצם . זה לא איום זו רק הבטחה .

"כן פרי , אני חייב להודות שהיתה זו תגובה חדה , בלשון המעטה . זה בגלל הבעת סולידריות למין הנשי" ?

על שום מה ולמה הינך מתפלא על התשובה שלי ? בינתיים אתה הוא זה שהכנסת את החלק הזה למאסר עולם . יתרה מזאת סיווגת אותי אוטומטית כחלק בלתי נפרד מסקטור ציבורי גדול שאתה רואה בו איום . ישנה אמירה ששמעתי פעם מפי פסיכולוגית שכרגע אינני זוכרת בדיוק בהקשר לאיזה נושא היא אמרה זאת : "אין לי בעיה שאנשים יאמינו באבנים כל עוד הם לא זורקים אותם עלי". אינני רואה את עצמי כחלק מהנשים שאחראית לדפיקת הראשים שלך .

"נראה לי שהכעסתי אותך מאוד" ?

אתה מכעיס אותי בגישה . לא מוכנה בשום פנים ואופן להיות קורבן לדעתנות שמבוססת על הכללה גורפת . אני מציעה לך לנסות מערכת יחסים עם הזן אותו אתה מייצג . מי יודע , אולי שם תרווה קצת נחת ..

"אני מתנצל, אני מונע על ידי אינסטינקטים שכמובן נעדרים ממעורבות שכלתנית"

כן, אגרסיות שישתכנו בהר געש . אני מציעה לך ללכת לעשות מקלחת קרה , ושתחזור אליך השפיות תשוב אלי .. 

     

כל הזכויות ליצירה שייכות לפרי פוקס © 

תגובות