סיפורים

יתמות מהחיים / פרק 8

"תאמרי לי פרי , מה עוד את יכולה לחדש לי לגבי הנזקים שמכילה המדיה בגלישה לתוך האתרים" ?

מלכודת רגשית שמפשיטה את הגולש בשעה שאין לו כלל מושג מי מעבר למסך . מאחר ולא כולם נכנסים עם נתונים עדכניים , היו הרבה מקרים שהשיחות הלוהטות התנהלו בין אב לבת , בין אם לבן , בין אח ואחות , ובין בני דודים . 

חשיפת הסיכונים על ידי הנפגעים בתיעוד ה"חוויה", הפחית במידה משמעותית את המלכוד. אני אישית הייתי שותפה בהפריית הזנת האינפורמציה הזו . 

היה גבר שניהל בעת ובעונה אחת מערכת יחסים עם שלוש נשים , שאף אחת לא ידעה על השנייה . כאשר יושבים מול ישות שלכל הדעות ניתן להגדיר אותו כאומן המילים , הדרך מאוד קצרה להיות ממוגנט ולהתאהב .

"כשאת כותבת שהיית שותפה בהפריית הנתונים , אני מבין שחווית על בשרך תסריט כזה" ?

אני לא חוויתי תסריט כזה . 

הייתי שותפה לסוד הזה הן מצד הגבר והן מצד האישה . הייתי מקורבת להם , ולאחר שנודע לגבר שהוא משוחח עם בתו , הוא נכנס להלם . הם ניהלו שיחות ארוכות מאוד , ובטרם החליטו להיפגש , העבירו ביניהם אינפורמציה ונתונים בסיסיים על מקום המגורים , ושם המשפחה המדויק . הגילוי הזה גם אותי הכניס להלם , וככל שאתה ניזון מהתסריטים האלה , אתה מבין איך בקלות ניתן להתדרדר לתהום.

אגב , הם לא ידעו שאני משוחחת איתם בנפרד, ולא טרחתי לידע על כך. כשמישהו שם את מבטחו באמון, אף פעם לא יעלה בדעתי להפר זאת . הגבר נעלם לחלוטין מהגלישה לתוך האינטרנט ובזאת הסתיים הקשר שלי איתו .

הבחורה נשארה באותו אתר ולא הבינה את פשר היעלמותו .המסך היה מטפטף אילו היה יכול להרגיש דרך המילים , את הכאב שזעק מתוכה . מיותר לציין שלא היה עולה על דעתי לשתף אותה בנימוק שגרם לו להתאדות . כמובן שלא על כולם עבד הידע להשתמש בו . לרוב האמונה עבדה על רובם בחשיבה : "לי זה לא יקרה".  

"למרות כל מה שקראתי , אני עדיין לא יכול להבין כיצד ניתן להגיע לתחושת אהבה שבשקט אפשר להגדיר אותה אפלטונית, שצריך בעצם חוויות ומגעים הרבה יותר קרובים כדי לחיות אהבה".

אני מסכימה איתך לחלוטין . אך אל תשכח שאנו מדברים מחשיבה פרטית שלא שולטת ונשלטת אצל כולם. "הבדידות הוא מקום נחמד להיות ולהימצא בו, אך לא להשתכן בו כדרך קבע". כנראה שההשתכנות בגלל נסיבות הבדידות, תעתע והעצים את הערגה לאהבה, עד כדי כך שאתה משוכנע שמסרת את חדרי ליבך למענה. 

"את חושבת שעד כדי כך יכולה להיות משיכה מינית דרך כתובים" ?

אני אשיב לך בכן רבתי ! 

יש פתגם שאומר : "משיכה מינית מורכבת מחמישים אחוז ממה שיש לך , ועוד חמישים אחוז ממה שאנשים חושבים שיש לך". כאשר מפתחים שיחה שיורדת אל פסים אינטימיים, התיאור והדיון על כך מזין את הדמיון אל מחוזות , שאתה רק צריך להתפלל לצאת משם בשלום ברגע האמת . 

גברים הרי נוהגים להתפאר לא מעט ביכולות שלהם, ובאורך הטיל שהם נושאים בין רגליהם זה עובד לא מעט על נשים . 

בסופו של דבר מה שמתקבל הוא, שדווקא ברגע האמת כלי המיתר נקרע בדיוק בקטע הסולו שלו . המשפט האחרון הוא זכות היוצרים של מרפי. מאידך, האישה בכלל חשבה שהיא הולכת לעבור צינתור, והתאכזבה . אל תשאל אותי אם זה מתוך ניסיון , מכיוון שאני אישית לא מנהלת שיחות אינטימיות ברמה הזו . מתוך בסיס של שעשוע הייתי מתנסחת חופשי .

"אני יודע שלא"

בטח שאתה יודע , כי שוחחת איתי בעשרות ניקים ועל כן אתה יכול להעיד על כך. אי אפשר להבין אחרת מהתשובה העובדתית שבחרת.  

"יצא לך פעם שמישהו ניסה לעבוד עליך? אני מתכוון לכאלה שהכרת מעבר למסך" ? 

כמובן . ערב אחד נכנס ניק שהעיד על מינו כזכר וביקש לשוחח איתי. כעבור מספר משפטים זיהיתי שיושבת מולי אישה. המטרה שלה היתה לנהל איתי שיחה לוהטת בהיגוי גברי למהדרין. נתתי לחצוצרות שלה לחצרץ, ושאלתי אותה אם היא שוקלת להפוך ללסבית ? (בדיעבד, מי יודע אולי היא בכלל היתה כזו) לסיום כתבתי את שמה , הוספתי כי צר לי שעלי להפסיק את השיחה , ומאותו רגע ניתקתי את הקשר שלי איתה לחלוטין. כל ניסיון להשיב את החברות שהיתה, נכשל.

"פרי, מה את חושבת על הטרדה מינית" ?

בגדול אני חושבת שאתם נדפקים, ובתי המשפט נותנים לא מעט לגיטימציה לנשים להפליל אתכם.     

"וואו , את מפתיעה אותי בגדול. את מוכנה לפרט קצת יותר על כך" ?

תראה , אני לא מכירה אישה שאינה מייחלת בצאתה מפתח הבית שלא יעיפו עליה מבט. היא טורחת לא מעט להתיפות ולשים דגש על המראה הויזואלי. אני לא מוצאת שום דבר רע כשגבר מחמיא (נשים מטבען נהנות מזה) גם כשזה קורה מדי יום, השאלה היא מה כוונת המחמיא..  

אל תצא מתוך הנחה שאינני מסכימה עם הטרדות שיש בהם ממש, דהיינו ראיות עובדתיות להעמדה לדין .

הסוגיה בה אני ממוקדת זה באמירות של נשים שלא פעם אחת שמעתי מפיהן : "אני הולכת להתנקם ולהגיש תלונה על הטרדה מינית". להליך מהסוג הזה אני בזה להן. לא יכולה לקבל בשלוות נפש כשמכתימים אנשים על לא עוול בכפם . 

לסיום , אני רוצה לומר לך דבר מה...

מהשיחה הבאה שלנו אני זו ששואלת את השאלות . תן לי רק סימן שאתה נמצא . 

השיחות על בסיס מראיין עבורך הסתיים.  

מאחר והשמע נעדר בינינו, עליך להבין שבקשתי מתוך ידידות ולא כעס.

כעת הגיע הזמן לאסוף נתונים, בנוסף למה שכבר אגרתי.  

שיהיה לך יום נעים , ונשתמע.

"בשמחה רבה אני נעתר לבקשתך, ואפילו מחכה לזה בכיליון עיניים". 


כל הזכויות של תוכן יצירה זו שייכות לפרי פוקס  ©

תגובות