שירים

קטע מספרי "מי רצח את תרנגול ההודו"


קטע מספרי "מי רצח את תרנגול ההודו"

...

אלוף הגורילה שאג בכעס לעברה של הדרורית מהעץ העליון ששיחררה את גָיִס החמישי:  "זה צדק זה? תתביישי לך! איך את רוצה שאנחנו הגורילות נשמור על כוחות הסוס של הג'ונגל עם גזר דין שכזה?!"

זיבי הזברה הובלה על ידי הבולדוגים והושמה בכלוב. היא נפרדה בדמעות מפרדי הפרד.

הצבוע גָיִס החמישי והזאבה שלו עשו דרכם שמאלה לעבר קמפיין הבחירות הממשמש ובא. מחייכים ושבעי רצון מהחלטת הזיכוי והשחרור, הם חצו את קהל הזברות והחמורים שמסביבם, שבאו בעקבות זיבי ופרדי. הזברות והחמורים כעסו על הסוסים האצילים מאורוות השן ונערו בקול, "ביזיון! ביזיון! אורווה של חמורים".

הבולדוגים, אותם כלבי השמירה של העץ העליון ואורוות השן, נבחו על החמורים ואיימו לנשוך אותם באמצעות תביעת "הוצאת דיבה".

אחד החמורים מיהר להתגונן, "אתם לא יודעים שהתכוונו לאורווה של פרדי הפרד?"

"ומה אתה חושב", נבח אחד הבולדוגים ששמר על הסוסים האצילים, "שאנחנו באמת לא יודעים באיזו אורווה יושבים חמורים?"

...


 

תקציר הספר

בלילה חשוך במיוחד, במזרח הביצה שבארץ התנים, בלול העופות, נשמעו קרקורים וזעקות שבר. דיירות הלול מצאו נוצות וכרבולת של תרנגול הודו. היה זה סימן מבשר רעות לדוגרות...

התרנגול הזקן אבו-ג'אבר, מנהיג הלול, מחליט לבקש את עזרת הנהגת הביצה בחקירה. החשד כמובן נופל על להקת התנים מהגבעות, בראשותו של תן מחיר. אלוף, גורילה מגדוד נהגי הפרדות, מקים צוות חקירה ובו תנין משפטי, פינצ'רונוביץ הפינצ'ר מנהיג כלבי השמירה, באג תולעת האינטרנט והרל"שית שלו קרצירונה, עכבישה מסוג אלמנה שחורה.

עלילת המשל האקטואלי היא מעין משחק שש-בש מותח בין צוות החקירה לרוצח, והיא מתרחשת לאורכו של קו התפר הדק שבין מזרח הביצה ומערבה.

הסוף מפתיע!.


נ.ב,
ל-25 הראשונים שרוצים בכך, אשמח להעביר עותק חינמי מספרי.

 


תגובות