סיפורים

אהבה לא קונים בכסף


פנים. משרד. נשמעת דפיקה בדלת.

דנה

כן!

תמר פותחת מעט את הדלת בחשש...

תמר

היי, קראת לי?

דנה

כן, בואי שבי.

תמר מתיישבת מולה בחשש.

תמר

קרה משהו? זה משהו שעשיתי?

דנה

האמת שכן. עברתי פה ברפרוף על הרכישות האחרונות שבוצעו ובמקרה נתקלתי ברכישה על סך 500 שקלים לחנות... מה שמה? (מציצה במסך) כלי זמר?

תמר

אוקיי... ואיך זה קשור אלי?

דנה

לא יודעת, את רוצה אולי לספר לי?

תמר לחוצה...

דנה

תראי, תמר, אני יודעת שהכסף והקניות הפרטיות שלך הן לא ענייני, ובטח ובטח לא מתפקידי להעיר לך על זה, אבל אני דואגת לך! זו כבר הפעם שלישית שאת קונה לבחור הזה שוברים במאות שקלים! ובאמת שלא אכפת לי, להפך – הרווח הוא של החברה, ורווח של החברה זה רווח שלי. אבל לא על חשבונך. את מודעת לזה שהוא מתקשר אלינו כמעט כל חודש ושואל מי שולח לו את השוברים האלה וכל פעם אנחנו מגבים אותך מחדש וממציאים איזו הגרלה חדשה שהוא זכה בה! אבל די. עד כאן.

תמר

דנה, גם אם זה לא מקובל עלייך - זו הדרך שלי להביע אהבה. ומה יותר נחמד כשגם את מרוויחה על הדרך?!

דנה

תביעי את האהבה שלך באיזה דרכים שאת רוצה, אבל אל תצפי שהחברה תתן לך גב! לא עוד! ותסלחי לי שאני אומרת לך את זה, אבל השוברים האלו שאת קונה לו במאות אלפי שקלים לא יגרמו לו לחזור אלייך. בטח לא כשהם בעילום שם. אם כבר את מוציאה כל כך הרבה כסף, אז לפחות שידע שזה ממך, אחרת מה עשית פה בעצם?

תמר

ההשקעה משתלמת. בסופו של דבר הוא יגלה שזה ממני. איך אומרים? פרה פרה...

דנה

תעשי מה שאת רוצה. אני פשוט חושבת שעברת את הגבול. וחבל, כי יש לך רצון כל כך טוב ולב ענק, אבל תמרי – תשתמשי בו בחכמה. את עושה שטויות, תאמיני לי! ואני אומרת זה אך ורק בשבילך, כי אני דואגת לך!

תמר

באמת שאת לא צריכה לדאוג לי. אני יודעת מה אני עושה דנה, זה בסדר. ובאמת תודה על השיחה, אבל... חבל על הזמן שלך.

דנה

לא, את יודעת מה? יש לי רעיון. למה שכל חודש לא נוריד מהחשבון שלך 500 שקלים ונפקיד אצל אמיר? ככה לא תצטרכי לטרוח והוא יקבל את הכסף. בעילום שם כמובן.

תמר

דנה, עם כל הכבוד לזה שאת הבוסית שלי והכל, זה עדיין לא מקנה לך זכות לקבל דו"ח חודשי על פעילות חשבון הבנק שלי. אבל, מכיוון שאני עובדת כל כך מסודרת ואחראית, להבא אני פשוט אשלח לך במייל את פירוט ההוצאות שלי בכל חודש, מה את אומרת? 

דנה

תקשיבי, תמר, אני לא קראתי לך כאן כדי לתת לך עצות פיננסיות. אני קראתי לך לכאן למעשה כדי ליידע אותך שמעכשיו החשבון הפרטי שלך לאתר נחסם.

תמר

סליחה, את יכולה לחזור על זה שוב? פשוט נדמה לי שלא שמעתי טוב... 


דנה

שמעת מצוין. החל מהיום את תוכלי לבצע אך ורק רכישות ללקוחות. כל רכישה מיותרת שתעשי – תוכר כחשודה באופן אוטומטי.

תמר

את יודעת שאסור לך לעשות את זה!

דנה

מצטערת... כבר עשיתי. אני מבטיחה לך שאת עוד תודי לי על זה. (קמה) עכשיו אם תסלחי לי, יש לנו לקוחות על הקו. את מוזמנת לחזור לעבודה. זאת שמשלמים לך עליה, כן? (יוצאת מהחדר).

תגובות