סיפורים

רומנטיקה

דורון כיבה את האור, אני די בטוח בזה, אני מקווה שהוא הולך לישון הלילה כי אני עדיין סחוט מכל נסיונות הבריחה שלי בלילה הקודם. אבל לא. אני מכיר אותו, זה לא נשמע ככה, הוא הדליק מוזיקה. שקטה כזו, רומנטית עאלק! הוא עושה את הטריק הזה לא פעם ראשונה. ותמיד מצליח לו. אני יודע, כי יש לי עסק עם רומנטיקן. רגע, נדמה לי שאני שומע קול צחוק נשי רך ומתוק, איזה שיט!! הקול הזה כל כך לוחש וסקסי, וכשזה נשמע כזה סקסי, אז דורון מאבד את הצפון, כן, אני מכיר אותו, לא מהיום, כבר שלושים וחמש שנה אני מכיר אותו. דורון חושב שאני צעיר ועדיין יכול לעשות את כל האקרובטיקה הזו כדי להתחמק... הלו!!! תתעורר, אני כבר לא צעיר כמו שאתה חושב... עברו הימים שבהם יכולתי לעשות את כל הקפיצות והסלטות כדי להתחמק. רחמנות!! עכשיו כל התחמקות כזו עולה לי בבריאות, תן לישון יא בנאדם, תן לישון בשק החמים הזה, ולחלום. תן לנוח, אחרי לילה כזה לוקח לי זמן לאגור כוחות, באמש'ך..אחרי שלשום בלילה, אתה לא חושב שזה מוגזם? וכמה אלכוהול שתית, אני מרגיש את אדי הבירה עד לכאן, אפילו אני מרגיש קצת מסטול אם לא איכפת לך, וכוח ההתנגדות שלי לא מי יודע מה כשאני מסטול. טוב, אני מבין שהיא מושכת אותך בטירוף... איך אתה קורא לה? ענת? הגר? מה זה משנה? מה שמשנה עכשיו זה שאני קשיש!! קצת התחשבות, אני מזמן לא בן שמונה עשרה מלא הורמונים שובבים שעוזרים במצבים רגישים כאלה. וחוצמזה, יש לי כאב ראש. והלוואי שגם היא תאמר לך שיש לה כאב ראש, ואז נעבור את הלילה בשלום! ביננו, אני מקווה שלא קראת את המחקרים האחרונים שאומרים שכאב ראש זה לא בדיוק תירוץ טוב.

אבל מי שואל אותי? בטח לא אתה. זהו. עכשיו אבוד לי. בטח!! הוא נכנס למצב הרוח המיוחד הזה, אני מרגיש. אני יודע. אני שומע את כל הנישוקים האלה, פויי. בשעה כזו מאוחרת? אולי תדחה את זה למחר בערב? למה עכשיו, למה?  דווקא כשתכננתי לעצמי ערב שקט ללא אירועים מיוחדים. רגע... מה הקול הנאנח הזה? זה הקול שלה? או שאולי שלו? הוא התחרפן? מה הוא ממלמל מילים לא מובנות? "ענתי... את כל כך מתוקה." או שאולי אמר "הגרי..." גם השמיעה שלי לאחרונה לא משהו וזה רק מחמיר עם השנים. עכשיו, לך תוכיח שזה קורה בגלל הלב, שמתחיל להשתולל בדיוק בשיא, דופק במלוא ההתרגשות, במלוא העוז... ולך תדע מתי זה תופס אותך, ממש עמדת כוננות אתה מארגן לי, במיוחד כשזה מפתיע ככה! הנה, זה שוב מתחיל... הלב... הוא נותן כאלה צפצופים שאני עוד אהפוך לחרש, בו בום, בו בום, בו בום. או קיי, תרגיע!! אולי כדאי שתאט? וואוו, אני מרגיש חום כזה בפרצוף, אני בטוח שאני סמוק כולי, בחיי, אני גם מתחיל להזיע, לעזאזל זה חייב להיות כזה סוער? תחשוב קצת על הלב שלך אם לא עליי, אתה עדיין צעיר. ואני, אני כבר יודע שאתה מת להיפטר ממני, אני שומע את קול תרועת הניצחון שבוקע מתוך גרונך... כן, כן.. אני שומע. הרבה חברים איבדתי בגללך כשהשמעת את קולך הרועם בניצחון מתענג. ככה בדיוק גם תיפטר ממני, אבל אני אילחם בשארית כוחותיי, אני מבטיח לך. היי, הלו!! חברים!! על מה המהומה? מה ההתקהלות הזו? בחייכם, תנו לישון בשקט, איייההה.... אל תדחוף, אתה דורך לי על הקצה... שנייה, בחייך... תן לנשום, הכל דחוס פתאום. הנה זה בא, המילים הלא מובנות... הנה הן מגיעות, ודורון נשמע כל כך צרוד ומעורפל שזה מבהיל... או שאני טועה? בעצם... לאחרונה גיליתי שגוון קולו משתנה ברגעים מסויימים, הנה כמו עכשיו למשל כשהוא אומר "ענתי, אני אוהב אותך." או הגר...  והוא זז יותר מידיי, בחיי הוא מרעיד את כל המקום הזה, מזיז ימינה, מזיז שמאלה... תגיד לי!!! אתה בסדר? אתה מרעיד את שלוותי... לא, רגע... אתה תופס אותי לא מוכן בכלל, מה ההיסחפות הזו? תן להתכונן נפשית. יש שמועות שהגברת הזו שאני הולך לפגוש לא מי יודע מה חברותית... הלו.. חכה....

טוב, ידעתי!!! זה האלכוהול המזורגג... צריך להוציא חוק שלא משתוללים אחרי ששותים. בדיוק כמו החוק הידוע, "אם שותים לא נוהגים." ועוד חוק קטנטן אבל די חשוב, "הלו בנות!!! לאט לאט עם המיני שלכן, זה יכול לגרום לבלאגן רציני אם מתלווה לזה זוג רגליים חטובות וארוכות. הרי ידוע שהגבר מאבד קצת את הצפון בגלל זה... ואז אני מאבד את שלוותי. המטורף הזה לא מפסיק לזוז... וגם לצעוק. שמישהו ישתיק אותו, יודע מה? לא איכפת לי שענת תנשק אותו כדי שישתוק קצת... או הגר?

איזה חום!! האמת, אני די חדש בשטח... מה עושים עכשיו? איפה אני? קצת חשוך כאן ולח, אבל אני זורם... אני הולך לאן שכולם הולכים. ואם אתלונן? יעזור לי? לא בטוח...

בוא'נה, החדר הזה בנוי בצורה מוזרה. די גדול הייתי אומר... ותראו תראו... יושבת כמו על זרי דפנה, מביטה עלינו במבט השחצני שלה, מתנשאת המעצבנת הזו, אני חושב ששמה עליי עין... זה הרגע להתעלם ממבטה, אם אני כבר כאן, עדיף לא להתייחס אליה, אם אפגין אדישות אולי תרד ממני. מה אני צריך עכשיו בעיות. אני קשיש. אני רוצה לנוח. לא בשבילי הדברים האלה... אני רוצה לבדוק אופצייה לחזור לשק שלי, שם השטח מוכר לי, אני מרגיש בבית. ופה, הסביבה קצת זרה לי, אפילו הלחות היא לא מה שאני מכיר.

או קיי, אני מפגין את כל כישורי המשחק שלי, משחק אותה נונשלנטי. נשים לא אוהבות את התכונה הזו. אני יודע משמועות. אבל יש לה את המבט הזה. חודרני משהו. היא מקבעת אותי  למבטה. ואילו זה לא היה עצוב הייתי צוחק, יש לה זרועות חזקות למתנשאת הזו, זרועות דביקות... הלו, חכי שנייה.. לא כל כך מהר, בואי נדבר, אולי נכיר קודם אחד את השני... יש אפשרות שאולי לא תאהבי חלק גדול מהתכונות שלי, אני מכיר את עצמי, אני לפעמים כל כך נודניק, אפילו מעצבן... ואם את תופסת אותי ביום לא כל כך מוצלח, אז אני יכול להיות קרצייה אמיתית... חכי, הלו... לא שמעת על זכויות הגבר? על רצונות?? ואיפה הקונדום כשצריך אותו...??  כן, כן... אני שומע אותך דורון, ואתה לא ממש מנחם אותי כשאתה מתנתק פתאום, את הנזק כבר עשית. האמת? אני די מרוצה ושמח שהפסקת להשמיע כל מיני קולות מוזרים, והפסקת ליבב כמו תינוק מגודל. אבל מה הטעם עכשיו? לא יכולת לעצור רגע לפני כל הבלאגן הזה? הייתי אומר שאתה טמבל כשאתה לא חושב בהגיון. ומי בסוף משלם את המחיר...?

אני זה שצריך להסתכל לה בעיניים, אני זה שנותן את הדין... אותי היא מושכת לבסוף..... אמא'לה... היא בולעת אותי. הצילו....!!!!

מאוחר מידיי. עכשיו אני אצל ענת, או הגר... בעוד תשעה חודשים אהיה תינוק, ואני עדיין לא מרגיש בשל!!!  

תגובות