יצירות אחרונות
מריל (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (9 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (6 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שינה טובה (2 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (3 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (16 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
שירים
ילדה על נדנדה-לבמת הדיון -תודה גליילדה בנדנדה יושבת לה ילדה לבדה ומתנדנדת בנדנדה, מתנדנדת לבדה מעל העולם הגדול ותוהה על עצמה ועל הכתיבה שלה. למה בעצם היא כותבת? כדי לשכוח את הלבד? כדי לברוח? אולי כותבת כדי לפרוח? ואולי כדי לשמוח. כותבת מילים, מחברת מהן שירים וסיפורים, רושמת על רגשות ותחושות, מציאות וחלומות ובזמן הכתיבה חושבת על העולם הגדול , חושבת ועפה על גבי הנדנדה. מרגישה מרחפת, מתעופפת במרחב על כנפי הדמיון ובכל מקום בו היא מגיעה ונוגעת, משאירה חותם, את מה שהיא כותבת. היא כבר לא לבד, יש לה חברים. המילים והסיפורים שלה הופכים לחלק מהותי מחייה. כך היא יושבת כותבת וחשה שהיא אוהבת ונאהבת תגובות
גלי צבי-ויס
/
לשכוח את הלבד
/
28/04/2018 11:53
אילה בכור
/
תודה גלי , מילים יכולים להיות חברים הכי טובים
/
28/04/2018 18:23
גלי צבי-ויס
/
זה נכון מאוד. :-)
/
28/04/2018 20:09
סופיה אור
/
ילדה בנדנדה כותבת את..עצמה..מקסים אילה יקרה
/
28/04/2018 12:23
אילה בכור
/
תודה מאוד סופיה חביבה
/
28/04/2018 18:24
viki.s
/
אכן הכתיבה כלי טוב לנפש חבר טוב ללב מרחיבה את הדעת כמה טוב לכתוב
/
28/04/2018 18:57
אילה בכור
/
אכן, תודה ויקי יקרה
/
28/04/2018 20:16
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !מילים הם :אה
/
28/04/2018 21:50
אילה בכור
/
מילים הם גם יופי חמלאה ומלא אהבה והודיה
/
29/04/2018 09:20
יום טוב צבי
/
מילים הן חברות
/
29/04/2018 07:43
אילה בכור
/
יפות מילותיך ומודה עליהם-
/
29/04/2018 09:21
אביה
/
אילה יופי של מילים ותמיד להיות בהן עטופים - בוקר נפלא
/
29/04/2018 08:43
אילה בכור
/
תודה חברה יקרה אכן להיות עטופים רק במילים טובות ויפות
/
29/04/2018 09:22
שמאי ארמן
/
המילים והסיפורים שלך �
/
29/04/2018 18:12
אילה בכור
/
ממש ככה תודה על מילויך היפות-ערב טוב
/
29/04/2018 20:33
התחברותתגובתך נשמרה |