יצירות אחרונות
טיפה שהמשיכה בדרכה (0 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (0 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (2 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (10 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (7 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שירים
השביל המדברהשביל המדבר הלכתי לתומי לטייל בשביל אקראי הגעתי לצומת וחשבתי לאן ממשיכים מכאן, לפתע שמעתי קול גבוה מדבר אלי שבי לנוח, בל תמשיכי בלי לחשוב הקשיבי ללב הוא יגיד לך באיזה שביל לבחור . מי מדבר אלי באמצע שום מקום, תהיתי הבטתי ימינה ושמאלה אין איש.. ישבתי ,חיכיתי ואז שאלתי –יש מישהו פה?. מי מדבר אלי. בבקשה לענות לי, שוב נשמע הקול והפעם עדין יותר- זה אני השביל, אל תפחדי,רק תקשיבי- שביל מדבר? ממתי? מוזר,מימי לא שמעתי. בי נשבעתי,אני משתגעת.. הקשיבי ללב הוא יגיד לאן ללכת ולמי להתחבר. ואז שקט, דממה , ישבתי לי שעה ארוכה חיכיתי לרמז מהשביל, מהלב ,אולי מהנשמה. עדיין מחכה, ואין תשובה ..תחושה מוזרה תגובות
יום טוב צבי
/
כסיפור אגדה
/
26/11/2018 06:55
אילה בכור
/
כך התנגן לי ..תודה ויום נעים
/
26/11/2018 08:45
צבי רז
/
קולות זה מפחיד. המשיכי קדימה- לכי
/
26/11/2018 09:08
אילה בכור
/
המשכתי..תודה
/
26/11/2018 10:59
דודו
/
"הקשיבי ללב" היתי שם וחזרתי תודה לשירך היפיפה
/
26/11/2018 09:20
אילה בכור
/
תודה דודו חביב
/
26/11/2018 10:59
רבקה ירון
/
בל, בלי, לב, בי. אילה יקרה, זהו לבך, זהו שבילך. \ תו-דה!
/
26/11/2018 09:36
אילה בכור
/
תודה רבקה כנראה...יוםנעים
/
26/11/2018 11:00
לילי א.
/
תחושה מוזרה כשאין תחושת בטן.., ואת צודקת זה גם מתסכל
/
26/11/2018 15:56
אילה בכור
/
המסכנה אולי ללכת לפי הב ולא לפי ההגיון-תודה לך
/
26/11/2018 20:14
מרים מעטו
/
~love~
/
26/11/2018 17:11
אילה בכור
/
צו הלב ,הרגש או ההגיון-תודה חברה ולילטוב
/
26/11/2018 20:14
גדי רוטשטין
/
יש וכמה שבילים מודילים לאותו המקום וש שבילים ההולכים לשום מקום
/
26/11/2018 18:09
אילה בכור
/
לכן הבעיה במה לבחור
/
26/11/2018 20:15
זיגי בר-אור
/
אגדה נחמדה שבמציאות ל�
/
26/11/2018 18:40
אילה בכור
/
בכול אגדה יש גרעין אמת-תודה זיגי העיקר שאהבת
/
26/11/2018 20:15
גלי צבי-ויס
/
הקשיבי ללב
/
26/11/2018 20:54
התחברותתגובתך נשמרה |