יצירות אחרונות
טיפה שהמשיכה בדרכה (1 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (0 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (2 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (10 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (7 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שירים
מה מחמם מה מחמם אותי ביום קר נשאלתי מה מחמם אותי המון דברים מחממים יש בעולם צריך רק להשתמש בהם, מה עוד שלרוב הם ניתנים בחינם חיבוק מחמם מאוד, רק לא חיבוק דוב מילה טובה בזמן ובמקום הנכון תמיד משנה אווירה חיוך מאוזן לאוזן שגם העיניים משתתפות בו והכי מחמם אותי מבפנים ומבחוץ הוא חיבוק של ילד ובעיקר של נכד , זה מאוד נחוץ לסבתא וגם לנכד וזה בריא גם לגוף וגם לנשמה אז לחבק בלי תירוץ ככה סתם, כי אוהבים, זה חשוב. וכמובן השמש מחממת מאוד, לא צריך תנור ולא מיזוג היא הכי מועילה וכייפית בעיקר בחורף וביום חורף קר קערת מרק לחמום הגוף עם אדים העולים מעלה מעלה ובאוויר מציירים ובערב עת יושבים ובטלויזיה צופים או ספר ועיתון קוראים אין כמו כוס תה חם עם תמר לסיום היום ובמיטה מחכה בקבוק מים חמים מחמם הגוף לשנת לילה טובה תגובות
גדי רוטשטין
/
בקבוק מים חמים או אבישג ליצועו של מלך מזדקן
/
02/12/2018 21:55
אילה בכור
/
מאחר ואני לא מלך מזדקן אסתפק בבקבוקחם תודה
/
03/12/2018 08:04
אודי גלבמן
/
ואת הכי הכי שכחת....
/
02/12/2018 22:21
אילה בכור
/
נשמה אתה..תודה
/
03/12/2018 08:04
גלי צבי-ויס
/
חיבוק מחמם
/
03/12/2018 06:18
אילה בכור
/
נכון..לחבוק של ילד יש טעם של עוד
/
03/12/2018 08:05
גלי צבי-ויס
/
לגמרי כך!
/
03/12/2018 14:54
צבי רז
/
החיים היפים והחמים
/
03/12/2018 09:10
אילה בכור
/
תודה לך ..חנוכה שמח
/
03/12/2018 15:19
יקיר (יקי) דסא©
/
אחד הדברים החשובים לחימום הגוף הלב והנפש הוא החיבוק.
/
03/12/2018 09:25
אילה בכור
/
אז נתחבק וירטולית בכייף
/
03/12/2018 15:20
רבקה ירון
/
בין חוֹם אנושי לחוֹם סביבתי, אַת בעד האנושי. אהבתי. \ תודה, אילה.
/
03/12/2018 10:14
אילה בכור
/
בהחלט תמיד גם בשיחה ופנים אל פנים
/
03/12/2018 15:20
אורנה
/
כיף להתחמם אבל הכי כיף חיבוק. חיבוק אמיתי
/
03/12/2018 11:08
אילה בכור
/
תודה אורנה קבלי חיבוקי
/
03/12/2018 15:21
זיגי בר-אור
/
ביום קר הכי מחמם זו מק�
/
03/12/2018 13:08
אילה בכור
/
ח.ח.ח.....לא אני
/
03/12/2018 15:21
לילי א.
/
חיבוק גוף בגוף..נו שאני רומנטית :)
/
03/12/2018 15:28
אילה בכור
/
יופי שאת רומנית עדיין-חנוכה שמח לילי
/
03/12/2018 16:07
יום טוב צבי
/
אין כמו
/
04/12/2018 14:37
התחברותתגובתך נשמרה |