יצירות אחרונות
מאראדונה (0 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
האור שבסוד (4 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (9 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
שירים
אי-שםאֵי-שָׁם / נסים פרנקו אֵי-שָׁם עָמוֹק וְרָחוֹק בֵּין סִמְטָאוֹת הָאֱנוֹשִׁיּוֹת רוֹבְצִים אֲזוּקִים וְגוֹנְחִים הַמָאֲוָּיִם הַכְסוּפִים הַהִתְמַסְּרוּת לְמַעַן הַזּוּלַת הַחֲפֵצִים לִפְרוֹץ אֶת מַחְסוֹם הַבּוּשָׁה מַחְסוֹם הָאִיפּוּק וְהַהִתְנַגְּדוּת מַחְסוֹם חוֹפֶשׁ הַבִּיטּוּי אֲשֶׁר אֲשֶׁר זוֹעֵק: "הַרְשׁוּ לִי! זוֹ חוֹבָתִי כְּאָדָם עָדִיף שֶׁאֵעָלֵם?" מִדֵּי פַעַם חֲרוֹן, אַחֲרָיו דִּמְעָה אַחֲרֶיהָ, דִּמְיוֹן הָרוֹאֶה הֲכִי טוֹב! אָכֵן כֵּן, בְּסִמְטָאוֹת מַהֲלָכֵי הַחֲשִׁיבָה נִקְבִים מַאֲגָרֵי הַשִׂטְנָה לַשּׁוֹנֶה הַדְּחִיָּה אֶת הַשָּׁפוּי, וְהַבְּלִיעָה... הַבְּלִיעָה לְלֹא מַיִם עַד לְחֶנֶק הַמַּחְשָׁבָה! כֵּיצַד נִבְנֵית זִילּוּת חַיִּים וְזִילּוּת הַפְּרָט בִּמְכוֹרָה נְאוֹרָה הַמוּכֶּרֶת כְּאוֹר לָעוֹלָם דַּל הַיּוֹקְרָה דַּל הַתְּחוּשׁוֹת וְ... זֶה הַמַּכְאוֹב, הַנִּישָּׂא עָשׂוֹרִים בְּעִוְרוֹן-שִׁילְטוֹן, בִּקְשִׁיחוּת לַשִּׁיוְיוֹן בְּמַתָּן פְּרָס רִאשׁוֹן, לְתַחֲרוּת הַגְמָר לַמַּרְבֶּה לְדַכֵּא אֶת חָסַר-הָאוֹן אֵי-שָׁם...עָמוֹק... הַחֲשִׁיבָה מְשׁוּתֶקֶת! תגובות
גלי צבי-ויס
/
החשיבה משותקת
/
06/04/2019 07:45
יום טוב צבי
/
סמטאות האנושיות
/
06/04/2019 09:44
זיגי בר-אור
/
אוי הגיל, תראו לאן הוא
/
06/04/2019 12:04
רבקה ירון
/
שירךָ הנפלא הוא שיר-מחאה אדיר ונדיר. מי יתן והפעם יהיה שינוי! \ תודה רבה-רבה לך, נסים יקר.
/
06/04/2019 13:02
אילה בכור
/
האם יצלחו לדובב אותם- כתיבה נפלאה נסים
/
06/04/2019 13:16
יקיר (יקי) דסא©
/
מחאה כואבת ואמיתית!
/
06/04/2019 18:46
אביה
/
ניסימיקו - שפה כל כך יפה בכל שיריך אוהבת כל פעם מחדש - תודה ושבוע מבורך לטוב
/
07/04/2019 10:10
גליה אזולאי
/
ניסימיקו יקר, שיר מחאה נהדר, השפה לעילה ולעילה
/
07/04/2019 17:28
אהובה קליין
/
נסים היקר.
/
12/04/2019 16:41
התחברותתגובתך נשמרה |