יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (0 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (0 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (0 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (2 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (3 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (12 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
שירים
עברית- ערביתעברית - ערבית-2 השפה העברית היא שפה מעניינת. נשנה הסדר נקבל ערבית נחליף את הבר נקבל רב. ערבית היא גם תפילה בעברית, תפילה של היהודים. ועוד נאמר שישראל ערבים זה לזה. שוב משתמשים באותה מילה- ערבים. מישהו בה ער, מי ער לנעשה? הערבי או העברי שמתפלל ערבית. יש בא רע שהוא חבר ורע שהוא גרוע, האם הרע הוא אדם רע? אז למה רע?. רע ורע אותה מילה, למה? לא נשארו מילים להמרה ? יש בה גם בית ,אבל גם בערבית יש בית האם הוא אותו הבית? עברית שפה מרתקת. יש בה ברית. אך האם הכוונה היא רק לברית מילה או לברית בין עמים אחרים רק לבנים עושים ברית מילה ומה עם הבנות ? הרי גם הן נמצאות בברית שבתוך העברית גם במילה ערבית יש ברית, אז למה הערבית לא כורתת ברית עם העברית כל כך דומות אך כה שונות, כמו שני העמים. תגובות
גלי צבי-ויס
/
ברית
/
15/01/2020 07:17
אילה בכור
/
ברית בין בני אדם ובין שפות
/
15/01/2020 08:41
גלי צבי-ויס
/
אכן כך. יום נעים אילה יקרה.
/
16/01/2020 06:30
שמואל כהן
/
יצחק וישמעאל
/
15/01/2020 09:30
אילה בכור
/
תודה שמוליק-האמת לא חשבתי עלים אבל צודק
/
15/01/2020 12:14
נסים פרנקו
/
נהדר, אילה! פנטסטי, כה נעים לקרוא, שימחת אותי.
/
15/01/2020 14:50
אילה בכור
/
נשמה ועכשיו אתה שימחת אותי באהבתך-תודה
/
15/01/2020 15:48
יקיר (יקי) דסא©
/
כל כך דומים וכל כך שונאים.
/
15/01/2020 16:23
אילה בכור
/
לצערינו ..תודה יקי
/
15/01/2020 19:27
רבקה ירון
/
אנחנו כולנו, משנֵי הצדדים, נשענים על השוני כדֵי להרגיש יוֹתֵר: יותר טובים, וכו'. / תודה רבה, אילה יקרה.
/
15/01/2020 16:58
אילה בכור
/
נקודה מעניינת העלת..תודה לך רבקה חביבה
/
15/01/2020 19:28
צבי רז
/
גישה אובייקטיבית לזכותך
/
15/01/2020 23:13
אילה בכור
/
תודה
/
16/01/2020 14:49
יום טוב צבי
/
שני עמים
/
16/01/2020 06:46
אילה בכור
/
מי יתן- תודה יום טוב יקר
/
16/01/2020 14:50
אורנה
/
מרוב דמיון אנו נתלים על חוטי השוני לצערי
/
16/01/2020 08:09
אילה בכור
/
אכן יש דמיון אבל השוני מבטל אותו-תודה אורנה
/
16/01/2020 14:51
התחברותתגובתך נשמרה |