יצירות אחרונות
גם בחושך מוחלט (0 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (0 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (0 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (2 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (1 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (3 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (12 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
שירים
עגבנייה-מוקדש לצבי רז שנתן לי ההשראהעגבנייה עגבנייה יפיפייה, עם שמלה אדומה סקסית ומרשימה צומחת אצל רינה בגינה כול יום היא שרה לה, לה,לה ומטפלת בה באהבה והעגבנייה, זורחת משמחה. בא מלפפון- עגב עליה ואמר- התהיי לי אהובה? הסמיקה העגבנייה ממבוכה אך בטרם ענתה , נקטפה המסכנה ומצאה עצמה בקערת סלט מבותרת ומותרת לכול אחד. "רע ומר גורלי", יבבה , אך יש לי נחמה אחת, לפחות מזינה אני ומבריאה ולכול מאכל מתאימה . המלפפון נעצב, הוריק מרוב צער לא רק שהחיזור לא נענה, אלא לנגד עיניו העגבנייה אהובתו בסכין נקצצה. "רק שלא יקצצו גם אותי" בקושי הספיק להביע המחשבה וכבר הוא נקצץ ולקערת הסלט הוסף שם פגש את אהובתו העגבנייה , ויחד חגגו , לא בגינה אבל בקערה שם נערכה הפגישה. תגובות
גליה אזולאי
/
יפיפה אילה, אני אוהבת סופים שמחים, העיקר שנפגשו והיו טעימים לחיך.
/
07/02/2020 23:41
אילה בכור
/
קצוצים רצוצים אך שמחי ם -תודה גליה
/
08/02/2020 10:23
גלי צבי-ויס
/
סלט ירקות
/
08/02/2020 06:29
אילה בכור
/
אכן מעוררי תיאבון וטעימים.תודה גלי
/
08/02/2020 10:24
גלי צבי-ויס
/
שבוע טוב אילה יקרה.
/
08/02/2020 19:06
שמאי ארמן
/
טוב עשה המלפפון שהצטר�
/
08/02/2020 08:47
אילה בכור
/
לא היתה לו דרך ארת- אני לא שמה בצל סלט..תודה שמאי שמחה לראות שמך מתנוסס
/
08/02/2020 10:24
צבי רז
/
מעשה אהבה בעגבנייה ובמלפפון גם. תודה אילה על ההקדשה!
/
08/02/2020 08:50
אילה בכור
/
בשירך על העגבניה גרמת לי לכתוב השיר-תודה לך
/
08/02/2020 10:25
יום טוב צבי
/
מלפפון8 עצוב
/
08/02/2020 08:53
אילה בכור
/
מענין וכי למה..הרי זה סופם יש ירקות שיהיו נאכלים
/
08/02/2020 10:26
יקיר (יקי) דסא©
/
עגבנייה בשמלה אדומה.. יפה.
/
08/02/2020 09:33
אילה בכור
/
דומה לנערה נחשקת..תודה יקיר
/
08/02/2020 10:26
נורית ליברמן
/
עגבנייה יפיפייה, עם שמלה אדומה
/
08/02/2020 10:13
אילה בכור
/
ואולי רק ההתחלה של אהבה טרופת חושים..תודה נורית
/
08/02/2020 10:27
לילי א.
/
יופי של סלט - מעורר תיאבון בתרתי :))
/
08/02/2020 12:40
אילה בכור
/
תודה לי מקוה שסחטת גם לימון כי הוא מוסיף המון
/
08/02/2020 16:14
רבקה ירון
/
סוף טוב - הכול טוב! / נהניתי מאוד-מאוד, כמו ילדה קטנה. / תודה רבה, אילה יקרה.
/
08/02/2020 12:59
אילה בכור
/
אנחנו עדיין ראויות להנאה כמו ילדות-תודה רבקה
/
08/02/2020 16:15
אורנה
/
מגיע לה אני הכי אוהבת עגבניה
/
08/02/2020 13:46
אילה בכור
/
הזהרי ממנה אורנה גורמת לצרבת-תודה
/
08/02/2020 16:15
יצחק אור
/
סלט אהבה ותשוקה
/
08/02/2020 14:23
אילה בכור
/
האנשה ממשית..תודה יצחק
/
08/02/2020 16:16
שמואל כהן
/
סלט טעים
/
08/02/2020 16:21
אילה בכור
/
וואי ..מחפש בין לבין..מענין מה מצאת -תודה שמוליק
/
08/02/2020 18:16
התחברותתגובתך נשמרה |