יצירות אחרונות
שינה טובה (0 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (2 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (11 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
אוהדים הורסים (2 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (13 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (4 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
שירים
אין לי ארץ אחרתאין לי ארץ אחרת אני מקשיבה לשיר המרגש הזה וחושבת- באמת אין לנו ארץ אחרת מארץ אחת גורשנו בארצות אחרות אנחנו לא רצויים ולא רק, אלה גם שנואים ורדופים מקצווי תבל פה נקבצנו אנחנו פה ולתמיד, פה נולדו ילדינו ונכדינו כי אין לנו ולהם , ארץ אחרת אבל גם פה אנחנו מאוימים בכלי נשק מכל המינים בסכינים ואפילו במספרים נדקרים וכל זאת למה.,למה? יש רק סיבה אחת - אנחנו יהודים וישראלים וככאלה בעולם לא רצויים. אך במה זה עושה אותנו אחרים, שונים, ושמא בגלל היותנו חכמים ונבונים יותר מהרבה עמים אולי הסיבה שאנחנו עם סגולה והוא בחר בנו היא שגורמת לנו להיות לא אהודים ורדופים ע'י קנאים עד מתי? הוי ארצי מולדתי , אל תדאגי אנחנו אצלך לעולמים לא עוזבים ולא נוטשים, לך תמיד נהיה נאמנים ועליך לעולם שומרים ומגינים תגובות
דני זכריה
/
שומרים ומגינים על הארץ לעולם
/
27/04/2020 10:18
אילה בכור
/
בהחלט אנחנו זקוקים לשיפור.תודה דני
/
27/04/2020 10:20
רבקה ירון
/
שיר אהבה לארץ. / קשה לי עם חלק מהשיר, אבל: זאת אַתְּ. / תודה רבה, אילה יקרה.
/
27/04/2020 12:29
אילה בכור
/
זה סדר גמור...איזה חלק? אבל תודה
/
27/04/2020 13:08
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !אין לי ארץ א
/
27/04/2020 13:08
אילה בכור
/
תודה חברה יקרה נכתב מתוך כאב על המצב
/
27/04/2020 18:14
שמואל כהן
/
אין לנו ארץ אחרת
/
27/04/2020 15:40
אילה בכור
/
ההיסטורה מוכיחה ובכול זאת תמיד אנחנו עדיין בסכנה
/
27/04/2020 18:17
צבי רז
/
מסכים עם רבקה. לא תמיד אנחנו הקורבן
/
27/04/2020 15:48
אילה בכור
/
על איזה רבקה? אבל תודה..
/
27/04/2020 18:17
גלי צבי-ויס
/
הוי ארצי מולדתי
/
27/04/2020 19:22
אילה בכור
/
תודה גלי יש לנו מדינה מופלאה חבל שהראש קצת מקללל
/
27/04/2020 19:32
גלי צבי-ויס
/
דבר לא יקלקל אותנו.
/
27/04/2020 19:48
יקיר (יקי) דסא©
/
אכן אין לנו לאן ללכת..
/
27/04/2020 21:04
משה עדן ©
/
שבועה,התחייבות למכורה.
/
27/04/2020 22:40
גליה אזולאי
/
אין לנו ארץ אחרת ומשום כך צריכים לשמור ולאהוב את נארץ שלנו, כמה נכון
/
27/04/2020 23:15
אורנה
/
אוי ארץ מכורה דבש וקצת מרור אך שלנו היא
/
28/04/2020 07:21
יום טוב צבי
/
באמת שאין
/
28/04/2020 07:37
לילי א.
/
אין לי ארץ אחרת ,, מה שהפך להמנון , יפה כתבת
/
28/04/2020 09:15
גדי רוטשטין
/
הסטוריה של כאב ותקוה
/
28/04/2020 12:17
רחלי ג.
/
לא רק אין ארץ אחרת גם אין לנו חיים אחרים אלו הם חיינו שנים
/
28/04/2020 18:40
התחברותתגובתך נשמרה |