יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (5 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (6 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (8 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
עַל פְּרָחִים וַעֲשָׂבִים - לבמת הדיון של נורית - נקודת מבטעַל פְּרָחִים וַעֲשָׂבִים/ש.כֹּהֵן פְּרָחִים פּוֹרְחִים בִּשְׁלַל צְבָעִים בְּגִנַּת הַלֵּב. הַפְּרָחִים צוֹבְעִים אֶת הַחַיִּים בִּשְׁלַל צְבָעִים שֶׁל תִּקְווֹת וַאֲהָבוֹת, וְאֶת הֶעָתִיד תָּמִיד בַּצֶּבַע
הַוָּרֹד. לָכֵן תָּמִיד אוֹתָם מַשְׁקִים כְּדֵי לְהִתְבַּשֵּׂם מֵרֵיחַ הַפְּרָחִים. אֲנַחְנוּ אֶת הַלֵּב וְהַמַּבָּט שָׂמִים תָּמִיד עַל הַפְּרָחִים. אַךְ כֻּלָּנוּ גַּם יוֹדְעִים כִּי יֵשׁ גַּם עֲשָׂבִים הַמִּסְתַּתְּרִים בְּנִבְכֵי הַנֶּפֶשׁ. הֵם דָּבָר יוֹדְעִים עַל הֶעָבָר, וּבְלִי מִלִּים רוֹמְזִים: "גַּם אֲנַחְנוּ כָּאן פּוֹרְחִים". אֲנַחְנוּ בְּלִי מֵשִׂים נִמְנָעִים לְשָׁם לָגֶשֶׁת וְלִשְׁמֹעַ אֶת שִׁירַת הָעֲשָׂבִים הַמִּתְנַגֶּנֶת בְּנִבְכֵי הַנֶּפֶשׁ. אִם לְרֶגַע נַעֲצֹר וְנַבִּיט בַּנֶּפֶשׁ פְּנִימָה, וְאִם תְּשׂוּמֶת לֵב נָשִׁים בְּכָל מָה שֶׁבְּנַפְשֵׁנוּ מִתְפַּתֵּחַ וְצוֹמֵחַ, נְגַלֶּה שֶׁגַּם הָעֲשָׂבִים כְּמוֹ הַפְּרָחִים בַּלֵּב צוֹמְחִים. תגובות
גלי צבי-ויס
/
בלב הם צומחים
/
18/10/2020 07:44
אורנה
/
שירת העשבים גם יפה קצת תשומת לב. שבוע טוב
/
18/10/2020 08:12
יצחק אור
/
גינת הלב
/
18/10/2020 08:32
יום טוב צבי
/
בגינת הלב
/
18/10/2020 08:44
אלה לי
/
פרחים בליבנו פורחים ~love~ צבעים תקוות ואהבות
/
18/10/2020 09:00
צבי רז
/
אכן אם תרצה גם עשבים מעלים פרחים. נקודת מבט..
/
18/10/2020 09:07
לילי,,,א
/
בנבכי הנפש -גם העשבים פרחים, לו יהיו אלה לא שוטים ואותנו משכילים ! שמוליק היקר נפלא המסר תבורך מאד במלאן לבבות :)
/
18/10/2020 10:22
נורית ליברמן
/
פְּרָחִים פּוֹרְחִים בְּגִנַּת הַלֵּב.
/
18/10/2020 10:59
רבקה ירון
/
***
/
18/10/2020 12:38
אילה בכור
/
בנפש יש מהכול כול ויש מקום לכולם לפרחים ולעשבים-נפלא
/
18/10/2020 16:47
יקיר (יקי) דסא©
/
הלוואי וכל אחד יוכל להביט פנימה אל ליבו ונפשו ולראות את הפרחים וגם את העשבים... יפה שמוליק יקר.
/
18/10/2020 17:56
אודי גלבמן
/
כל כך עמוק. כל כך נוגע,
/
18/10/2020 19:04
עליזה ארמן זאבי
/
שמוליק יקר !העשבים נות
/
18/10/2020 20:10
התחברותתגובתך נשמרה |