יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (5 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (7 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
יוֹנָה רוֹנָה וְשָׁרוֹנָהיוֹנָה רוֹנָה וְשָׁרוֹנָה/ש.כהן הָיוֹ הָיוּ כָּךְ מְסַפְּרִים חֲבֵרוֹת שָׁלוֹשׁ, תָּמִיד הָיוּ בְּיַחַד, וְכֻלָּם לָהֶן קָרְאוּ מְשֻׁלָּשׁ קָדוֹשׁ. לֹא, זֶה לֹא נָדוֹשׁ. יוֹנָה, רוֹנָה וְשָׁרוֹנָה כָּךְ קָרְאוּ לַחֲבֵרוֹת. לְכָל מָקוֹם לְשָׁם הִגִּיעוּ הִתְבַּלְּטוּ מִיָּד, כִּי רוֹנָה יוֹנָה וְשָׁרוֹנָה עִם מִיקְרוֹפוֹן בַּיָּד פָּצְחוּ מִיָּד בְּזֶמֶר וּבְשִׁיר בֵּין אִם זֶה בַּכְּפָר אוֹ אִם זֶה בָּעִיר, וּמִכּוּלָּם הֵן מְבַקְּשׁוֹת וּמַמָּשׁ מִתְחַנְּנוֹת עַל הַחַיִּים לֹא לְהַמֵּר. "חֲבֵרָה לֹא רְצוּיָה" כָּךְ זִמְּרוּ הַשְּׁלִישִׁיָּה, בְהַפְתָּעָה הִגִּיעָה לַשְּׁכוּנָה. מַגֵּפָה שֶׁמִּתְהַדֶּרֶת לָהּ בַּשֵּׁם הַמְּקוֹרִי קוֹרוֹנָה, וְכֹל מָה שֶׁרַק רָצְתָה זֶה לְהַפְרִיד בֵּין יוֹנָה רוֹנָה וְשָׁרוֹנָה. שָׁלוֹשׁ הַחֲבֵרוֹת עִם מַסֵּכָה עַל הַפָּנִים כָּעֵת הִנֵּה יוֹצְאוֹת מֵהַסֶּגֶר הַשֵּׁנִי, וּמִי יָכוֹל לָדַעַת אִם יִהְיֶה שְׁלִישִׁי. יוֹנָה רוֹנָה וְשָׁרוֹנָה שׁוּב פָּצְחוּ בְּיַחַד בְּזֶמֶר וּבְשִׁיר, וְלַעֲזָאזֵל עַכְשָׁו אֶת הֲקוֹרוֹנָה ... 28.10.2020 תגובות
אורנה
/
לרגע הכל נשכח כששיר עלה וגרש החושך. יום מואר שמחה שנהנת
/
28/10/2020 05:39
גלי צבי-ויס
/
פצחו מיד בזמר ובשיר ~love~
/
28/10/2020 07:04
רבקה ירון
/
***
/
28/10/2020 07:48
לילי,,,א
/
שום קורונה לא תפריד את הכוח המשולש הקדוש !! חחח גדול !! מעלה אסוציאציות ,, יופי של זום שמוליק היקר תודה שהעלית שוב גם כאן ! יום נפלא ונהדר במלאן
/
28/10/2020 09:52
גליה אזולאי
/
יונה רונה ושרונה חברות טובות מעלות את המורל לכל. שיר מעודד מאוד.
/
28/10/2020 12:57
אודי גלבמן
/
אתה תמיד מעלה חיוך על �
/
28/10/2020 13:29
אילה בכור
/
חברות שהקורונה חיברה בניהן- שיר ממש חמוד
/
28/10/2020 13:58
יום טוב צבי
/
ממש מדליק!
/
28/10/2020 14:16
צבי רז
/
אופטימיות לא חסרה לך...
/
28/10/2020 15:16
יקיר (יקי) דסא©
/
מקסים שמוליק היקר. נהניתי לשמוע אותך קרוא את השיר אתמול.
/
28/10/2020 17:26
עליזה ארמן זאבי
/
שמוליק יקר !קוראת שירת
/
28/10/2020 22:03
אלה לי
/
לפצוח בשיר ובצעקה לשלח את הקורונה ~love~
/
29/10/2020 09:19
התחברותתגובתך נשמרה |