יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (5 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (7 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
קוּפְסָה שְׁחֹרָהקוּפְסָה שְׁחֹרָה/ש.כֹּהֵן יוֹם אֶחָד נִמְצָא אֶת הֲקוּפְסָה הַשְּׁחוֹרָה בְּמַעֲמַקֵּי הָאוֹקְיָינוֹס, שֶׁבּוֹ הָיְתָה שְׁקוּעָה, אוֹ עַל רֹאשׁ הָהָר תְּלוּיָה. כְּשֶׁנִּפְתָּח אֶת הֲקוּפְסָה, נִלְמַד עַל מָה קָרָה לָנוּ, אֵיךְ הִגַּעְנוּ לְאָן שֶׁהִגַּעְנוּ, הֲרֵי עַל עוֹלָם גְּלוֹבָּלִי חָלַמְנוּ. לָטוּס בְּלִי הַפְסָקָה, לִצְרֹךְ גַּם כְּשֶׁלֹּא צָרִיךְ הָיָה אֶת הַמַּשְׁאַבִּים שֶׁל הָעוֹלָם נִצַּלְנוּ לְרָעָה: זִהוּם אֲוִיר, פְּגִיעָה בַּטֶּבַע, בְּלִי רַחֲמִים וּבְלִי חֶמְלָה כָּךְ הִגִּיעָה הַמַּגֵּפָה. אֶת אוֹרְחוֹת חַיֵּינוּ כָּאן שִׁנְּתָה. עַכְשָׁו אֶת הַחִסּוּן בְּמֶרֶץ מְחַפְּשִׂים כְּדֵי לַחֲזֹר לְאוֹתָם יָמִים שֶׁל
חֲלוֹם עַל כְּפָר גְּלוֹבָּלִי, עַל טִיסוֹת בְּלִי הַגְבָּלָה. שׁוּב נְנַצֵּל אֶת מַשְׁאַבֵּי הַטֶּבַע, שׁוּב נִצְרֹךְ לְלֹא חֶשְׁבּוֹן, שׁוּב זִהוּם אֲוִיר יַעֲטֹף אֶת הָעוֹלָם. כְּשֶׁכֹּל זֶה יִקְרֶה כְּמוֹ שֶׁזֶּה קָרָה, שׁוּב נֵצֵא וּנְחַפֵּשׂ קוּפְסָה שְׁחֹרָה. 16.11.2020 תגובות
אודי גלבמן
/
כל כך הרבה חוכמה וכאב �
/
16/11/2020 07:14
גלי צבי-ויס
/
אנגימה
/
16/11/2020 07:24
אלה לי
/
ואולי בתוך הקופסה השחורה נמצא את סיבת הקורונה ~love~
/
16/11/2020 07:28
אורנה
/
קופסא שחורה ולה סודות, אכזבות ואולי מפתח השינוי. יום קסום לך יקר
/
16/11/2020 07:38
רבקה ירון
/
***
/
16/11/2020 10:27
דני זכריה
/
ניצול יתר של הטבע
/
16/11/2020 12:02
אילה בכור
/
כשכול זה יקרה והעולם יחזור לקדמותו יצוץ משהו אחר
/
16/11/2020 13:19
גליה אזולאי
/
שמואל יקר,
/
16/11/2020 13:22
אדם אמיר-לב
/
במעמקי האוקיינוס
/
16/11/2020 13:23
שמואל כהן
/
תודה אדם על תגובתך,השא
/
16/11/2020 13:28
צבי רז
/
סיכום ארכיאולוגי על תולדות האנושות.
/
16/11/2020 13:43
דני זכריה
/
אולי כן, מי יודע ?
/
16/11/2020 14:16
יקיר (יקי) דסא©
/
כמה שאתה צודק! האדם מזיק
/
16/11/2020 17:37
יקיר (יקי) דסא©
/
ברחה לי התגובה באמצע. כמה שאתה צודק! האדם מזיק ואז נענש ולא לומד לקח, שמוליק יקר.
/
16/11/2020 17:38
גדי רוטשטין
/
בא הוירוס ולימד אותנו בינה? יפה כתבת חבר
/
16/11/2020 23:37
התחברותתגובתך נשמרה |