יצירות אחרונות
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (1 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (1 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
בודדים סוחבים שנים משקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -22/06/2026 06:00
קולע הסלים חלק ד - פרק אחרון (4 תגובות)
בבר 1 /סיפורים -21/06/2026 22:00
פִּרְחֵי הַגַּן שֶׁנִּקְטְפוּ (4 תגובות)
אביה /שירים -21/06/2026 17:09
כמו ילדה תמימה (12 תגובות)
מרים /שירים -21/06/2026 14:08
השקת הספר ״לדוג תקווה״ (18 תגובות)
גלי צבי-ויס /שירים -21/06/2026 11:36
שירים
בדידות - לבמת הדיון של נוריתהַבְּדִידוּת שֶׁלִּי הִיא
מַעֲשֵׂה שָׂטָן הַהוֹלֵךְ וְנוֹטֵל מִמֶּנִּי
שְׁיָרִים שֶׁל בִּגְדֵי עֶרֶב אוֹתָם לָבַשְׁתִּי
לַקּוֹקְטֵיְל הָאַחֲרוֹן שֶׁלִּי אִתָּךְ וְאֶת מֵאַנְתָּ לְהָסִיר
אוֹתָם מִמֶּנִּי בַּנִּמּוּק הַמְּטֻפָּשׁ שֶׁיֵּשׁ לָךְ הַצָּגָה בְּקַבָּרֵט
נִדָּח וְאֵינֶנִּי יוֹדֵעַ מִי הָאִישׁ וּמֵי הַשַּׂחְקָן
שֶׁיַּפְשִׁיט אֶת בְּגַדַיִךְ שֶׁלָּךְ. חָשׁ כְּאִלּוּ שׁוֹפֵט
קָבַע נֶגְדִּי בְּעִיטַת אַחַד עֶשְׂרֵה בְּמִשְׂחַק כַּדּוּרֶגֶל ,
וַאֲנִי הוֹלֵךְ הַבַּיְתָה לְבַד פָּנַי עֲטוּיוֹת מַסֵּכָה
תְּכַלְכַּלָּה חֲרֵדוֹת פֶּן
תִּמָּלַטְנָה לְרֶגַע אֶל קְהַל הֲמוֹנִים
מְאֻשָּׁר, וּבַדֶּרֶךְ אֶעֱצֹר בָּאֵי
אֵם פִּי אֵם וְנָשִׁים תַּעֲמֹדְנָה אִתִּי בַּתּוֹר לִקְנוֹת
בַּקְבּוּק יַיִן , וּבְכָל זֹאת הַבְּדִידוּת תַּחֲנֹק
אוֹתִי כְּשֶׁאֵלֵךְ הַבַּיְתָה בָּדָד. אוּלַי אֶרְאֶה סֶרֶט
בְּנֶטְפְלִיקְס וּבָאֹזֶן הַשְּׁנִיָּה אֶשְׁמַע אֶת בּוֹבִּי
וִינְטוֹן שָׁר אֶת " מִיסְטֵר לוֹנְלִי" שֶׁזֶּה הַשִּׁיר עָלָיו
אָמְרָה אֲהוּבַת נְעֻרַי שֶׁהוּא הַסֵּמֶל שֶׁלִּי
וְשֶׁאוֹתוֹ הִיא מְמַלְמֶלֶת לְעַצְמָהּ בִּזְמַן שֶׁל גַּעֲגוּעַ
אֵלַי וּמַרְגִּישָׁה מַמָּשׁ לְבַד וְלֹא צְרִיכִים מִלִּים
גְּבוֹהוֹת לְתָאֵר אֶת הַלְּמַטָּה לְמַטָּה לְמַטָּה שֶׁל
הַלְּבַד הַיְּפֵהפֶה שֶׁלִּי. הִנֵּה – בֹּקֶר קָם עִם
קוֹנְצֶ'רְטוֹ לְפַחֵי זֶבֶל וּכְשֶׁהמַּשָּׂאִית הַיְּרֻקָּה תִּתְרַחֵק –
אֶשְׁקֹד עַל דּוֹקְטוֹרָט שֶׁל לִהְיוֹת לְבַד: וְאָחוּשׁ כְּמוֹ
הוֹתַרְתִּי מֵאֲחוֹרַי – אֶת הַכּוֹכָב הַבּוֹדֵד
הַבָּא.וְזֶה הַצְּחוֹק וְזֶה הַכְּאֵב וְכָל מָה שֶׁבָּא אַחֲרָיו. תגובות
גלי צבי-ויס
/
לונלי
/
16/11/2020 07:29
אלה לי
/
אודי יקר מסתבר שכולנו בודדים ~love~
/
16/11/2020 07:39
אורנה
/
אודי לפתוח בוקר עם טקסט כזה. יפהפה, כשרוני ונוגע בכל מילה. יום קסום יקר
/
16/11/2020 07:40
רבקה ירון
/
***
/
16/11/2020 10:38
גליה אזולאי
/
אודי, שיר יפיפה, אהבתי
/
16/11/2020 12:39
שמואל כהן
/
הכל זועק בדידות..
/
16/11/2020 12:46
אילה בכור
/
להיות לבד באמת צריך דוקטורט כדי להיות לבד ומאושר
/
16/11/2020 13:21
אדם אמיר-לב
/
שיירי בגדי הערב
/
16/11/2020 13:22
צבי רז
/
מונולוג בדידות יפהפה
/
16/11/2020 13:46
יום טוב צבי
/
בדד
/
16/11/2020 14:18
יקיר (יקי) דסא©
/
חזק ויפה אודי.
/
16/11/2020 19:06
גדי רוטשטין
/
הנסיך הקטן, כדי להפיג את הבדידות רכש לו חברה, הורד
/
16/11/2020 23:35
גדי רוטשטין
/
היא, כך הבין, יותר בודדה ממנו
/
16/11/2020 23:36
התחברותתגובתך נשמרה |