יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (5 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (7 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
בֵּין לְבַד לְבָדָד - לבמת הדיון של עידיתבֵּין לְבַד לְבָדָד/ש.כֹּהֵן יֵשׁ רְגָעִים בָּהֶם לְבַד אֲנִי רוֹצָה לִהְיוֹת, אִם בֶּאֱמֶת רוֹצִים לִחְיוֹת. הוֹלֵךְ לְבֵית קָפֶה בְּצֹמֶת רְחוֹבוֹת, שָׂם לִי אָזְנִיּוֹת וּמַקְשִׁיב לַגֶּשֶׁם שֶׁיּוֹרֵד עַל הַגַּגּוֹת, וְשׁוֹטֵף אֶת הָרְחוֹבוֹת. מַזְמִין לִי בִּירָה מֵחָבִית, וְעוֹצֵם אֶת הָעֵינַיִם. נוֹשֵׁם אֲוִיר נָקִי יָשָׁר אֶל הָרֵאוֹת, וְאַף אֶחָד אָז לֹא נוֹתֵן לִי הוֹרָאוֹת. אֶפְשָׁר לָעוּף עַל חֲלוֹמוֹת, וְלֹא מַמָּשׁ צָרִיךְ לִרְאוֹת. בְּצֹמֶת הָרְחוֹבוֹת מִתַּחַת לְפָנָס בּוֹדֵד בָּנָה לוֹ מַחֲסֶה אָדָם שָׁקוּף וְעֵינָיו כְּבוּיוֹת. יָדוֹ מוּשֶׁטֶת לְפָנִים, וַאֲנָשִׁים עוֹבְרִים חוֹלְפִים עִם מַבָּט שֶׁל מִתְעַלְּמִים. הָאִישׁ מַרְכִּין רֹאשׁוֹ, וְהַבְּדִידוּת אוֹתוֹ עוֹטֶפֶת. אֲנִי לְבַד בִּמְכוֹנִיתִי כְּבָר יָרַד הָעֶרֶב, וַאֲנִי בַּדֶּרֶךְ לְבֵיתִי שָׁם מְחַכָּה אֲהוּבָתִי. מוּלוֹ עָצַרְתִּי אֶת הָרֶכֶב, וּפָתַחְתִּי אֶת הַדֶּלֶת, וּבְלִי הִסּוּס אֵלָיו נִגַּשְׁתִּי, וּשְׁטַר שֶׁל מֵאָה לוֹ נָתַתִּי. הָאִישׁ הִבִּיט בִּי וְעֵינָיו נוּגוֹת, "תּוֹדָה " לָחַשׁ בְּשֶׁקֶט, וַאֲנִי אֶת מַבָּטִי הִשְׁפַּלְתִּי, וּמִשָּׁם בַּדֶּרֶךְ לְבֵיתִי הִמְשַׁכְתִּי. 22.11.20 תגובות
אודי גלבמן
/
שמוליק היקרדרך השירים
/
22/11/2020 06:54
גלי צבי-ויס
/
ללא הוראות
/
22/11/2020 07:33
נורית ליברמן
/
לָעוּף עַל חֲלוֹמוֹת
/
22/11/2020 08:43
אורנה
/
לבד לאזן את הנפש. בדידות כואבת היא ונפשך המכילה והמיוחדת רגישה היא. שבוע טוב יקר
/
22/11/2020 08:44
יום טוב צבי
/
מתוך רצון
/
22/11/2020 09:20
יצחק אור
/
מבטי השפלתי
/
22/11/2020 10:14
רבקה ירון
/
***
/
22/11/2020 10:23
דני זכריה
/
בדד לעומת לבד
/
22/11/2020 11:01
עידית אורדן
/
שמואל, היטבת לתאר את ה�
/
22/11/2020 11:25
אדם אמיר-לב
/
אנשים מתעלמים
/
22/11/2020 13:12
אילה בכור
/
מעשה אצילי ומרגש ושיר נהדר כול הכבוד לך..גם אני אוהבת להיות לפעמים לבד
/
22/11/2020 13:35
אלה לי
/
לבחור להיות לבד זו הברכה ~love~
/
22/11/2020 18:09
יקיר (יקי) דסא©
/
היטבת להבחין בין לבד ובדד. נפלא שמוליק היקר.
/
22/11/2020 18:48
עליזה ארמן זאבי
/
שמוליק יקר !הבדידות קש
/
22/11/2020 18:51
התחברותתגובתך נשמרה |