יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (5 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (7 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
רֵגִ'ינָהרֵגִ'ינָה/ש.כֹּהֵן עִם קוֹם הַמְּדִינָה לָאָרֶץ הִיא עָלְתָה, וְלָהּ קָרְאוּ
רֵגִ'ינָה. בּוֹדֵדָה וַעֲרִירִית בְּלִי מִשְׁפָּחָה, בְּלִי חֲבֵרִים הִיא גָּרָה בְּדִירָה
קְטַנָּה בִּקְצֵה הָעֲיָרָה. רֵגִ'ינָה לֹא יָצְאָה, רַק הִסְתַּגְּרָה לָהּ
בְּבֵיתָהּ, וְהַשְּׁכֵנָה מִמּוּל לָהּ תָּמִיד עָזְרָה. רֵגִ'ינָה בַּחַלּוֹן
עָמְדָה, וְעַל כָּל הַיְּלָדִים שֶׁל הַשְּׁכוּנָה שֶׁשִּׂחֲקוּ בְּרַחֲבָהּ
שֶׁמּוּל בֵּיתָהּ, הִיא צְעָקָה: "יְלָדִים תֵּלְכוּ
מִפֹּה אֲנִי רוֹצָה קְצָת
שֶׁקֶט" הַיְּלָדִים דַּוְקָא לָהּ
עָשׂוּ, וְאֶת הַכַּדּוּר עַל
חַלּוֹן בֵּיתָהּ זָרְקוּ, וְעַל רֵגִ'ינָה צָחֲקוּ
וְלָעֲגוּ. הַיְּלָדִים כְּמוֹ
יְלָדִים לֹא הֵבִינוּ אֵיזֶה נֶזֶק הֵם
גּוֹרְמִים לָעוֹלָה הַחֲדָשָׁה רֵגִ'ינָה. הַמַּצָּב הָלַךְ רַק
וְהֶחֱמִיר, וְרֵגִ'ינָה לֹא
הֵבִינָה אֶת הָרֹאשׁ שֶׁל הַיְּלָדִים, שֶׁרָצוּ רַק לְשַׂחֵק
בְּכַדּוּרֶגֶל, וּכְשֶׁהִיא בְּקוֹל רָם
צָעֲקָה, וַחֲפָצִים שׁוֹנִים
מִתּוֹךְ בֵּיתָהּ עֲלֵיהֶם הִיא זָרְקָה, הֵם צָעֲקוּ
בְּמַקְהֵלָה: "הִיא
הִשְׁתַּגְּעָה ,הִיא הִשְׁתַּגְּעָה". יוֹם אֶחָד רֵגִ'ינָה
נֶעֶלְמָה, וְאַף אֶחָד לֹא יָדַע
בְּעֶצֶם מָה קָרָה לָהּ, וְרַק הָאַמְבּוּלַנְס בַּחֲצוֹת הַלַּיְלָה עִם שְׁנֵי אַחִים
גְּבַרְתָּנִים, אוּלַי מַסְבִּיר, אֶת מָה שֶׁיְּלָדִים קְטַנִּים לֹא מְבִינִים... 26.11.20 תגובות
אורנה
/
עצוב עצוב. רג'ינה ובדידותה וחוסר היכולת לתקשר מצאה מקומה בבית משוגעים. יום חמים לך יקר
/
26/11/2020 06:04
אלה לי
/
~love~ גורל אומלל לה
/
26/11/2020 07:41
גלי צבי-ויס
/
עצוב
/
26/11/2020 08:05
יום טוב צבי
/
בלי משפחה בלי חברים
/
26/11/2020 09:01
אדם אמיר-לב
/
רק שכנה
/
26/11/2020 09:24
לילי,,,א
/
יש מאחורי ההתנהגות של רגינה כנראה, , סיפור מאד מאד עצוב -אבל ילדים, מה הם מבינים,,, שירסיפור כואב משהו ומעורר מחשבות
/
26/11/2020 09:42
אודי גלבמן
/
השורות האחרונות נפלאו
/
26/11/2020 10:07
אילה בכור
/
עצוב- אימא שלי היתה רגינה והזכרת לי מה עברה בתור עולה
/
26/11/2020 12:16
מרים מעטו
/
שמוליק יקרעצוב מאוד ה�
/
26/11/2020 14:49
רבקה ירון
/
***
/
26/11/2020 14:52
יקיר (יקי) דסא©
/
אשפוז כפוי כנראה.. מסכנה.. וילדים יכולים להיות מאוד אכזרים כשהם רוצים, שמוליק היקר.
/
26/11/2020 17:12
עידית אורדן
/
מסכנה רג'ינה, בודדה , ל�
/
27/11/2020 18:59
עידית אורדן
/
כתבת שאתה גם אוהב לצי
/
27/11/2020 19:01
התחברותתגובתך נשמרה |