יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (5 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (6 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (8 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
בֵּרָלֶהבֵּרָלֶה "בֵּרָלֶה בֵּרָלֶה" צֵא הַחוּצָה כָּךְ כֻּלָּנוּ שַׁרְנוּ לַחֶלְזוֹנוֹת שֶׁבַּגִּנָּה.
כְּשֶׁהָיִינוּ יְלָדִים, אֶת הַחֶלְזוֹנוֹת חִפַּשְׂנוּ, וּכְשֶׁאוֹתָם מָצָאנוּ מָה גְּדוֹלָה הָיְתָה הַהִתְרַגְּשׁוּת, שֶׁמִּתּוֹךְ הַקּוֹנְכִיָּה הֵם הוֹצִיאוּ אֶת הָרֹאשׁ וְעִם הַמְּשׁוֹשִׁים סָקְרוּ בַּאֲדִישׁוּת אֶת הַסְּבִיבָה.
אָז כֻּלָּנוּ הֶאֱמַנּוּ, שֶׁחֶלְזוֹנוֹת יָצְאוּ מִקּוֹנְכִיּוֹת רַק בִּגְלַל שֶׁשַּׁרְנוּ. טִפּוֹת הַגֶּשֶׁם הָרַבּוֹת בְּמָחוֹל יָצְאוּ אָז בַּגִּנָּה וּבְקוֹל בִּתְרוּעָה רָמָה לְכָל הַחֶלְזוֹנוֹת הוֹדִיעוּ לָצֵאת מִתּוֹךְ הָאֲדָמָה.
עַכְשָׁו כֻּלָּנוּ כָּאן בְּסֶגֶר, וַאֲנִי מַרְגִּישׁ כְּמוֹ חִלָּזוֹן שֶׁלַּמְרוֹת טִפּוֹת הַגֶּשֶׁם הַמַּקִּישׁוֹת עַל הַחַלּוֹן נִשְׁאַר בּוֹדֵד בְּתוֹךְ הַקּוֹנְכִיָּה, וְאֵין אַף אֶחָד בַּמְּדִינָה אַף מְבֻגָּר אוֹ יֶלֶד שֶׁיָּשִׁיר כָּאן לְכֻלָּנוּ "בֵּרָלֶה בֵּרָלֶה" עַכְשָׁו הַחוּצָה צֵא..
21.1.2021 תגובות
אלה לי
/
ואין מי שישיר ברלה ברלה צא החוצה ..
/
21/01/2021 06:25
אורנה
/
לך לא שרים
/
21/01/2021 06:46
אביה
/
נפלאאאאא - יופי של האנשה - הברלה ואנחנו
/
21/01/2021 06:52
מרים מעטו
/
שמוליק יקר
/
21/01/2021 07:37
גלי צבי-ויס
/
רוצה לצאת החוצה
/
21/01/2021 07:39
רבקה ירון
/
***
/
21/01/2021 09:30
אודי גלבמן
/
מחכים
/
21/01/2021 09:49
צבי רז
/
נקווה שהמשושים של הברלה לא איבדו כיוון
/
21/01/2021 10:01
עליזה ארמן זאבי
/
ואין מי שישיר ברלה, ברלה...
/
21/01/2021 10:29
דני זכריה
/
וַאֲנִי מַרְגִּישׁ כְּמוֹ חִלָּזוֹן
/
21/01/2021 11:40
יקיר (יקי) דסא©
/
לקחת אותי אל החורפים של הילדות. יפה שמוליק היקר.
/
21/01/2021 12:55
יום טוב צבי
/
הסגר
/
21/01/2021 15:37
לילי,,,א
/
שאתה מרגיש כמו ברלה כשיורד הגשם… דווקא זה טוב שהסגר בא בימים גשומים אלה :)) סיבה לא לקנא באחרים שיוצאים מביתם , אני מאמינה שאתה מאד עסוק גם כשאתה סגור בקונכייה שלך
/
21/01/2021 16:54
גליה אזולאי
/
שמוליק יקר, כמעט "גנבת" לי נושא לשיר, אבל זה לא בדיוק אשר רציתי לכתוב, ואולי עוד אכתוב, כמה שנזהרת אני עליהם לא לדרוך. ❤☺
/
21/01/2021 18:52
התחברותתגובתך נשמרה |