יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (5 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (6 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (8 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
רָאִית אֶת הָרֹעַהשיר נכתב בחלקו כתגובה לשיר של גלי "מהלך ברחובות" ומובא כאן במלואו.
רָאִית אֶת הָרֹעַ /ש.כֹּהֵן רָאִית אֶת הָרֹעַ בְּהִתְגַּלְּמוּתוֹ בַּיַּחֲסִים בֵּין אֲנָשִׁים וּמַעֲשִׂים זֶה הָרֹעַ בְּכָל עֲלִיבוּתוֹ , וַאֲנָשִׁים מִתְעַלְּמִים שׁוֹתְקִים, כִּי הֵם פָּשׁוּט מְפַחֲדִים.
רָאִיתָ אֶת הָרֹעַ בְּהִתְגַּלְּמוּתוֹ בְּמִלְחָמוֹת בֵּין שְׁבָטִים וְעַמִּים, וְיֵשׁ עַמִּים שֶׁצֶּלֶם אֱנוֹשׁ אִבְּדוּ, לְדִידָם הֵם עַם נָאוֹר וּמְיֻחָד וְעוֹלָם עָמַד מִנֶּגֶד מְפֻחָד
רָאִית אֶת הָרֹעַ בְּהִתְגַּלְּמוּתוֹ בַּיְּחָסִים בֵּינוֹ לְבֵינָהּ וְהָאַלִּימוּת כָּל כָּךְ קָשֶׁה וְכֵיצַד הִיא לֹא הִשְׂכִּילָה לְהָבִין לִפְנֵי שֶׁרָצַח הוּא אֶת נַפְשָׁהּ. כִּי הִיא פָּשׁוּט פָּחֲדָה.
אַתְּ שֶׁרָאִית אֶת הָרֹעַ , אַתְּ שֶׁהִבַּטְתָּ בַּלָּבָן שֶׁבְּעֵינָיו, בְּלִי הִסּוּס ,בְּלִי מוֹרָא וּבְלִי פַחַד, שְׂאִי מַבָּטֵךְ אֵלֵי אֹפֶק מִשָּׁם עוֹד יַגִּיעַ הַטּוֹב.
"מי שאינו יכול לעמוד בפני הרוע, לא יחיה כדי לראות את הטוב." פתגם אידי
תגובות
אלה לי
/
מסתבר שלעולם לא נוכל להתפטר מהרוע ❤
/
02/02/2021 07:17
גלי צבי-ויס
/
משם יגיע הטוב
/
02/02/2021 07:20
אורנה
/
רוע יש לרוב
/
02/02/2021 07:28
יום טוב צבי
/
עליבותו של הרוע
/
02/02/2021 08:55
אילה בכור
/
ראית את הרוע , וזה נתן לך חומר למחשבה
/
02/02/2021 10:23
עליזה ארמן זאבי
/
הרוע, כובש כל חלקה ללא רחמים...
/
02/02/2021 10:27
צבי רז
/
נכון ותמים ונהדר שכך. אתה אי של שפיות
/
02/02/2021 10:55
דני זכריה
/
שְׂאִי מַבָּטֵךְ אֵלֵי אֹפֶק
/
02/02/2021 11:02
אודי גלבמן
/
הרוע מציק,מכמיר ובהחל�
/
02/02/2021 11:53
לילי,,,א
/
הרוע מוביל את הנפש לאותו הפחד… כי אין חכם כבעל ניסיון !! איזה יופי של מסר של תובנות ושל עידוד נפשי !
/
02/02/2021 12:22
אביה
/
שמוליק - המשפט האידי נפלא ונהדר מאמצת
/
02/02/2021 12:59
רבקה ירון
/
***
/
02/02/2021 13:07
מרים מעטו
/
שמוליק יקר
/
02/02/2021 14:06
נורית ליברמן
/
שְׂאִי מַבָּטֵךְ אֵלֵי אֹפֶק, מִשָּׁם עוֹד יַגִּיעַ הַטּוֹב.
/
02/02/2021 14:19
יקיר (יקי) דסא©
/
חזק ונוגע שמוליק היקר!
/
02/02/2021 20:02
viki.s
/
ביחסים בינו לבינה האלימות כאן לא המשכתי לקרוא זה הספיק לי הזכיר כאב
/
03/02/2021 03:10
Gad Rotshtein
/
אין שיעור לגודלו של הרוע האנושי
/
03/02/2021 04:40
משה עדן ©
/
הרוע והטוב נבראו יחדיו,האדם מחליט איזה מהם לאמץ,שיר מהחיים אהבתי.
/
03/02/2021 09:41
התחברותתגובתך נשמרה |