יצירות אחרונות
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (0 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
מאראדונה (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
האור שבסוד (6 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (12 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (6 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שירים
מי אשם במצב?מָּנִיקוּרִיסְטִית גָּלְלָה תְּרִיס אֶל חֲצִי הַתֹּרֶן "מִסְכֵּנָה זֹאת, נִלְחֶמֶת בַּצִּפָּרְנַיִם כְּדֵי לִשְׂרֹד" הִשִּׁיל הַיַּרְקָן רִיס אֶל תּוֹךְ עָסִיס פִּרְיוֹ הַוָּרֹד "חֻלְצוֹת , מִכְנָסַיִם" הִכְרִיז מֵהֶחָרָךְ מוֹכֵר הַבְּגָדִים: "אֲבָל רַק לְמִי שֶׁחֻסַּן פַּעֲמַיִם, מִי שֶׁלֹּא, שֶׁיַּמְתִּין כִּשְׁעָתִיִּים הַיּוֹם אֲנִי עוֹשֶׂה בִּקּוּרֵי בַּיִת" בֵּינְתַיִם שׁוּב הַיַּרְקָן: "מַהֵר , מַהֵר כֻּלָּם יֵשׁ פַּקַּח בַּשֶּׁטַח, תִּסְגְּרוּ, עַכְשָׁו "
מִי אָשֵׁם בַּמַּצָּב? כֻּלָּם בְּהַרְמוֹנְיָה: "רַק בִּיבִּי" אָז לְמֵי תַּצְבִּיעוּ הַפַּעַם? מָה הַשְּׁאֵלָה? בָּרוּר, רַק בִּיבִּי. אֲנַחְנוּ לֹא הַהֶגְמוֹנְיָה. תגובות
גלי צבי-ויס
/
הקורונה
/
17/02/2021 06:02
אייזיק
/
חותם על כל מילה!
/
17/02/2021 11:04
גלי צבי-ויס
/
שנדע כבר רוגע ושגשוג.
/
17/02/2021 12:00
אודי גלבמן
/
מצטרף אלייך ואל אייזי�
/
17/02/2021 12:33
גלי צבי-ויס
/
❤
/
17/02/2021 14:09
יום טוב צבי
/
תריס אל חצי התורן
/
17/02/2021 06:19
אייזיק
/
השאלה היא אם אפשר לבחון אחוזי השפעה כלומר עד כמה המצב בכללותו "אשם" ועד כמה ההתנהלות "אשמה".
/
17/02/2021 11:06
שמואל כהן
/
כלכלה שחורה
/
17/02/2021 06:28
אייזיק
/
מעניין, לא חשבתי על זה בצורה כזו ואני לא חושב שניתן לבדוק אם את ה"בייס" של מפלגת השלטון מרכיבים בעיקר אותם הסוחרים העובדים ב"שחור".
/
17/02/2021 11:07
אורנה
/
מריונטות
/
17/02/2021 07:44
אייזיק
/
לגמרי, תודה רבה לך על תגובתך אורנה יקרה
/
17/02/2021 11:08
יצחק אור
/
חטאנו, עווינו, פשענו
/
17/02/2021 09:29
אייזיק
/
יצחק היקר , אני מקווה שאתה לא מתכוון להכליל פרטים ואוכלוסיות שלא באמת תרמו למחדל
/
17/02/2021 11:09
אודי גלבמן
/
באחת אתה נוטל אותי אל �
/
17/02/2021 10:10
אייזיק
/
אני חושב שגלי סיכמה את הסיטואציה באופן קולח וממצה - הרבה זמן היו הרבה דברים טובים . כנראה שכעת צריך להחליף ולקוות לטוב.
/
17/02/2021 11:11
התחברותתגובתך נשמרה |