הודעות והגיגים

אחרי שנים רבות - ״דרך הצד השני של הראש״ הסרט.

שלום חברים יקרים, אני יודע, הרבה זמן לא הייתי כאן. בעבר הייתי משתמש כבד והייתי מעלה הרבה הרבה כתובים יחסית - שירה, אבל מי שזוכרים אותי יודע שהייתי הרבה כותב סיפורים קצרים ומשונים. כתבתי מעט יחסית האמת מאז שאני כבר לא פעיל באתר, ומה שאני כן כותב אני לא ממש מפרסם. פשוט חיפשתי את היעד שלי באמת ולאן אני רוצה להגיעת, ובראשי הקודח חשבתי איך אני מביא ליידי ביטוי יותר את אומנות הכתיבה שלי, לשלב הבא. 

 

תמיד חלמתי להפיק מהסיפורים הקצרים שלי גם סרטים קצרים, וליצור יקום קולנועי קטן שמבוסס על הספר שכתבתי בעבר: ״קלסטרופובי בשטח פתוח״ שמתבסס על הרבה סיפורים קצרים שקשורים אחד לשני. 

 

השנים והזמן עברו, והתחלתי להתעניין בכל העולם של הבינה המלאכותית. האמת אני בנאדם שמאד בקיא בטכנולוגיה בצורה הטכנית שלה יותר, ופחות בקוד, ועכשיו הגיע הטכנולוגיה של הAi שלא צריך יותר לדבר עם המחשב ב״קודים״ כמעט, אלא ממש בשפת בני האנוש. ״סוף סוף אפשר לחלום על משהו בתוך ראשי הקודח ולתת לו באמת מימד ויזואלי אמיתי!״חשבתי והתחלתי לחקור לעומק ממש את כל העניין של הבינה המלאכותית. 
לאחר 3 שנות של מחקר עמוק שלי בתחום, הגעתי לרמה כמעט מקצועית, ואני שמח לבשר לכם בחפץ לב! ♥️ שהכנתי מאחד סיפורי העבר שלי שכתבתי כאן, את הסרט Ai המלא הראשון ואחד המתמקדים בתחום שיש!.
לסרט כאמור, כפי שכבר הבנתם, קוראים: ״דרך הצד השני של הראש״ והוא מבוסס על הסיפור באותו שם -
מוזנמנים לקרוא את הסיפור המקורי כאן: 

https://www.galiwords.com/content/59373

אני מאד מקווה שתהנו!
כשעבדתי על הסרט הזה (במשך תקופה לא קצובה וארוכה..) חשבתי רבות על האתר הזה והשורשים של הכתיבה שלי. לכן היה לי חשוב באופן אישי שתצפו ותחשפו לסרט שלי גם.

הסרט הינו בשפה האנגלית ויש כתוביות בעברית (וגם באנגלית) 

הסרט הוא בסגנון מתח אקשן פסיכולוגי פסיכדלי עם הרבה אלמנטים אומנותיים דינמיים (אז תהיו מוכנים).
משך זמן כ - 15 דק׳ + סצנה אחרי הכתוביות. 
הסרט באיכות גבוהה מאוד ומתאים גם לצפייה במסך הטלוויזיה או מקרן. 
סאונד מקורי.
את כל הסרט עשיתי לבד בלי כל עזרה :)
לצפייה ישירה ביוטיוב: 
https://youtu.be/sedd2J_a4Wg?si=vDelzlBeN2itEG5V

*אשמח מאד לשמוע כל ביקורת, על הסרט וגם עליי ;) *
-בשורות טובות-

תגובות