יצירות אחרונות
שינה טובה (0 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (2 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (11 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
אוהדים הורסים (2 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (13 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (4 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
שירים
הַבָּלֵרִינָה מֵ BUDVA - חברה שלי חזרה ממונטנגרו והזכירה לי נשכחותבְּ - BUDVA מוֹנְטֵנֶגְרוֹ רְאִיתִיהָ שָׁם לָרִאשׁוֹנָה צוֹפָה אֶל הָאֹפֶק וּמְחַכָּה הָרוּחַ בְּכָל יוֹם לִטְּפָה אֶת גּוּפָהּ הֶחָשׂוּף הָעוֹרֵג הִיא צוֹפָה בַּקָּהָל שֶׁמַּגִּיעַ לִרְאוֹתָהּ מַקְשִׁיבָה לְהֶמְיַת הַגַּלִּים וּלְצוֹפָרֵי הַסְּפִינוֹת הָעוֹגְנוֹת הִיא נוֹתְרָה עִם הַכְּאֵב וְהַגַּעֲגוּעַ הַקּוֹרֵעַ לָאֲהוּבָה הַמַּלָח אֲשֶׁר הִפְלִיג מִבְּלִי שׁוּב הַכְּמִיהָה לְאַהֲבָה הִתְאַבְּנָה הִתְפַּלְּלָה וּבִקְּשָׁה "אֱלֹהַי תֵּן לְלִבִּי לְהִתְאַחֵד עִם לִבּוֹ שֶׁאִם לֹא כֵּן אֵין עוֹד טַעַם לְחַיַּי" מִדֵּי יוֹם - הַשֶּׁמֶשׁ בִּשְׁקִיעָתָהּ בָּאָה אֵלֶיהָ שׁוֹלַחַת קַרְנַיִם לוֹטְפוֹת בְּחִבּוּק חַם אַחֲרוֹן לְאוֹתוֹ יוֹם הָאֲדְווֹת הִקְשִׁיבוּ לִתְפִלָּתָהּ. כָּךְ חִכְּתָה לְבַדָּהּ עַד הָאֵינְסוֹף אֲנִי בֶּהֱיוֹתִי נִצֶּבֶת מוּלָה מָצָאתִי עַצְמִי מְהַרְהֶרֶת, מְהַנְהֶנֶת. בְּדִמְיוֹנִי שׁוֹמַעַת אוֹתָהּ, אֶת כְּאֵבָהּ מְבִינָה לְלִבָּה הָאָהוּב הָלַךְ מִבְּלִי שׁוּב! כְּמוֹ בְּקֻפְסַת גַּפְרוּרִים יָדְעָה שֶׁאֵין צֹרֶךְ לְנַסּוֹת אֶת כֻּלָּם הָיָה הָאֶחָד בְּחַיֶּיהָ רָקְדָה אֶת הָרִקּוּד הָאַחֲרוֹן נוֹאֶשֶׁת, כְּבָר לֹא חָשָׁה בַּצֹּרֶךְ לִחְיוֹת לְהַגְשִׁים חֲלוֹמוֹת. נִשְׁתַּתְּקוּ זַעֲקוֹתֶיהָ נִשְׁאֲרָה נֶאֱמָנָה לְלֹא בְּגִידָה וְהַיָּם נִשְׁאַר כָּחֹל כְּצֶבַע הַתִּקְוָה.
תגובות
שמואל כהן
/
עַל חוֹף אֶל מוּל גַּלֵּי הַיָּם הַכָּחֹל🌹🌹🌹
/
01/01/2025 09:34
אביה
/
תודה שמוליק יקר מדהים כתבת - יומואר ושנה אזרחית מחבקת וטובה
/
01/01/2025 13:28
רבקה ירון
/
***
/
01/01/2025 14:10
אביה
/
תודה רבה רבה רבקה לי אכן היינו שם לפני כמה שנים ומאז היא בלבי הבלרינה והסיפור - שנה אזרחית בריאה וטובה
/
01/01/2025 19:49
מרים מעטו
/
אביה אהובה❤❣❤
/
01/01/2025 15:05
אביה
/
תודות הלב מרים אהובה - ימים של תקווה ואמונה
/
01/01/2025 19:50
דני זכריה
/
רָקְדָה אֶת הָרִקּוּד הָאַחֲרוֹן
/
01/01/2025 17:23
אביה
/
התודה לך דני יקר שנה מוארת ובריאה
/
01/01/2025 19:50
עליזה ארמן זאבי
/
מרשימה היצירה ומלאת כאב ....
/
01/01/2025 23:16
אביה
/
תודה רבה עליזה יקרה חגמישי מחבק
/
02/01/2025 07:27
צביקה רז
/
מרגש. אהובת הספן המחכה לשווא. החיים לא פיקניק...
/
02/01/2025 21:31
אודי גלבמן
/
מרטיט ומעורר!
/
09/01/2025 14:46
התחברותתגובתך נשמרה |